Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut pysyvät laihoina koko raskausaikansa?

Vierailija
01.03.2014 |

http://www.anecdotesandapples.com/wp-content/uploads/2013/03/IMG_9050-682x1024.jpg

Tyyliin tällaisessa kunnossa. Mulle tuli 12kg ja en ois pystynyt kyllä yhtään parempaan. Tiukasti elin, mutten tietenkään ravinnon puutteessa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, pelkkä maha :) Normaalipainoinen, 1kg tuli painoa ja 5kg jäi synnytyssaliin ;) Ei vaikeaa. Miten ihmiset haalii edes montaa kiloa?! Jokaisesta odotuksesta sama juttu.

Vierailija
2/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla just tuommoinen kroppa ja oli hienoa saada huomiota osakseen asialla ;) ja kehuja!

-2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt kaunista? Riutuneen näköinen. Raskaana ihon kuuluu hehkua, tukan olla paksu, rinnat heruisat ja muutenkin hyvinvoivan näköinen. Tähän päästään sillä 10kg, jos olet ennestään hoikka. 

Vierailija
4/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Kaikille ei välttämättä kerry nestettä niin paljoa. Toki syömisilläkin pystyy vaikuttamaan jonkin verran.

Vierailija
5/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 10kg ja kaikki jäi synnärille. Ainoa mikä mussa kasvoi, oli maha, muuten olin oma hoikka itseni :)

Söin ja liikuin samalla tavalla kuin ennen raskautta. Oon kyllä aina ollut sellainen, että kilot ei kerry vaikka tunkisi suuhun mitä.

Vierailija
6/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla silti "turvotusta" nilkoissa, mutta geenit oltava syynä ko mä en oo saanu itteeni isommaks millään.

ja kyllä mä olin tyytyväinen, muutkin tykkäs.

-2,3

Vierailija
7/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:45"]Onko tuo nyt kaunista? Riutuneen näköinen. Raskaana ihon kuuluu hehkua, tukan olla paksu, rinnat heruisat ja muutenkin hyvinvoivan näköinen. Tähän päästään sillä 10kg, jos olet ennestään hoikka. 

[/quote]On kaunista. Mielummin tollanen ku ylipainoinen jäätävä tankkeri.

Vierailija
8/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki jotka saaneet 20kg puolustautumaan ja haukkumaan hoikkia odottajia!!!

Vierailija
9/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hyvin hoikka ennen ensimmäistä raskautta. Kun testi näytti positiivista, aloin syödä normaalisti ja terveellisesti. Painoa kertyi 24kg, mutta suurinosa oli lähtenyt 3kk synnytyksen jälkeen. Molemmissa raskauksissa sama juttu ja kaksi 3,5 kg tervettä lasta olen saanut.

Ihan sama siis miltä näyttää, kunhan viihtyy itse itsessään.

Vierailija
10/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:45"]Onko tuo nyt kaunista? Riutuneen näköinen. Raskaana ihon kuuluu hehkua, tukan olla paksu, rinnat heruisat ja muutenkin hyvinvoivan näköinen. Tähän päästään sillä 10kg, jos olet ennestään hoikka. 

[/quote]On kaunista. Mielummin tollanen ku ylipainoinen jäätävä tankkeri.

[/quote]

ja näiden väliin ei taas mahdu muuta? Hohhoojjaa. Minusta tuo ei ole kaunista, eikä terve ihanne, johon tulisi pyrkimällä pyrkiä. Riittää, kun syö terveellisesti, liikkuu eikä pingota, niin luonto hoitaa loput.

Vierailija
11/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä siis, että +24 kg ei tehnyt musta vielä tankkeria, sen verran vähäinen oli alkupaino.

Mutta siis kaikki tekee niin kuin itsestä parhaalle tuntuu!

T:10

Vierailija
12/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radi-dieetillä tuli 6 kg. Kaikki katosivat muutamassa päivässä.

Vierailija
13/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on valokuvamalli, todella hoikka ihan luonnostaan. Hänellä oli raskausaikaina vain maha, ei lihonut mistään muualta. Pari viikkoa synnytyksestä näytti jo siltä, ettei koskaan olisi ollutkaan raskaana, maha yhtä litteä kuin ennenkin, ilman ainuttakaan arpea. Oma mahani näyttää siltä, kuin siinä olisi jäljet traktorin pyöristä...

Vierailija
14/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo ennen raskautta hoikka ja koko raskauden aikana tulee +1kg niin johon se terve maalaisjärkikin sanoo ettei se ole tervettä koska täysiaikainen ja terve vauva painaa yl. sen 3-4kg ja siihen vielä päälle istukka ja vedet.

Ja koska se vauva vie kaiken ravinnon minkä vain irti saa niin äidille ei jää mitään ja kropan pitäisi vielä pystyä tuottamaan ravitsevaa maitoa vauvalle.

Sellainen 8-12kg onkin hyvä painonnousu raskauden aikana jotta äiti ja vauva voi hyvin! Ja se 8-10kg jääkin yl. sinne synnärille ja loput sulaa imetykseen.

Vierailija
15/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne geenit. 

Vierailija
16/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko raskausajan niin huono olo, etten saanut syötyä. Kiloja tuli 2.

Vierailija
17/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:38"]

http://www.anecdotesandapples.com/wp-content/uploads/2013/03/IMG_9050-682x1024.jpg

Tyyliin tällaisessa kunnossa. Mulle tuli 12kg ja en ois pystynyt kyllä yhtään parempaan. Tiukasti elin, mutten tietenkään ravinnon puutteessa.

[/quote]

Syömällä normaalisti eikä 2 edestä:)

Mulle tuli 4. raskaudessa 3,5 kg painoa ja siitä 5,5 jäi laitokselle. Eli laihduin vielä. Lähtöpaino ennen raskautta oli 63kg

Vierailija
18/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:11"]Jos on jo ennen raskautta hoikka ja koko raskauden aikana tulee +1kg niin johon se terve maalaisjärkikin sanoo ettei se ole tervettä koska täysiaikainen ja terve vauva painaa yl. sen 3-4kg ja siihen vielä päälle istukka ja vedet.

Ja koska se vauva vie kaiken ravinnon minkä vain irti saa niin äidille ei jää mitään ja kropan pitäisi vielä pystyä tuottamaan ravitsevaa maitoa vauvalle.

Sellainen 8-12kg onkin hyvä painonnousu raskauden aikana jotta äiti ja vauva voi hyvin! Ja se 8-10kg jääkin yl. sinne synnärille ja loput sulaa imetykseen.

[/quote]Jaa kyllä mulla on kaikki olleet yli 3kg ja imetyskin sujunut pitkään ja moitteettomasti kasvaneet. Sairasta eikös. Huh huh.

-2,3

Vierailija
19/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten muutenkin eli jatkamalla elämää samaan malliin. Raskaus ei nääs lihota. Ylensyöminen kylläkin. 165/49.

Vierailija
20/47 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:11"]Jos on jo ennen raskautta hoikka ja koko raskauden aikana tulee +1kg niin johon se terve maalaisjärkikin sanoo ettei se ole tervettä koska täysiaikainen ja terve vauva painaa yl. sen 3-4kg ja siihen vielä päälle istukka ja vedet.

[/quote]Jaa kyllä mulla on kaikki olleet yli 3kg ja imetyskin sujunut pitkään ja moitteettomasti kasvaneet. Sairasta eikös. Huh huh.

-2,3

[/quote]

Mulla lapset olleet normaalikokoisia aikaan nähden (syntyneet 33-36 viikoilla), tuo keskonenkin on päätä pidempi ikäisiään;) Raskaudessa lapsi, sikiökalvot ja istukka sekä veren määrä on vain n 5-6 kiloa. Muu on turhaa.

18