Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset haluavat pohjimmiltaan olla blondeja

Vierailija
01.03.2014 |

Onko näin?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:17"]

Itse pidän blondeja hiuksia todella tylsänä ja massana. Niin tusinaa olla blondi, varsinkin täällä Suomessa. Harva ihminen edes on oikeasti blondi, useimmilla on vain maantienharmaat hiukset ja luulevat itseään oikeasti blondiksi siksi koska värjäävät hiuksiaan. Lisäksi se jatkuva blondaaminen vahingoittaa ihan älyttömästi hiuksia, ei kiitos.

Maailman kauneimmat naiset ovat tummia, tulisia ja vahvapiirteisiä.

ps. En ole itse tumma. Ikävä kyllä..

[/quote]

Naurattaa hokema "tumma ja tulinen". Aivan kuin se piirteiden tummuus tekisi ihmisestä temperamenttisen ja uuh niin tulisen.

Vierailija
2/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on niiiin käsin kosketeltavaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aito blondi, hiukset on vaalean maantien väriset, ihokarvat, kulmakarvat aivan vaaleat. Iho aivan vitovalkoinen ja siniset silmät. Näytän suht aneemiselle mutta meikki tekee ihmeitä:)

Miljardin ihmisen Intiassa käydessäni tunsin itseni aika vähemmistön edustajaksi koska sillä miljardilla ihmisellä kaikilla oli mustat hiukset ja ruskeat silmät ja tummahko iho. Kaikilla.

Vierailija
4/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä haukkuminen lähtee kateudesta. Lähipiirissäni eräs haukkui aina blondeja, mutta vaalensi kuitenkin oman tukkansa ihan platinaksi. Nyt se on sitten vaalentanut tukkaa koko ajan ja ottaa itsestään joka päivä uusia kuvia.

Vierailija
5/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:04"]

Onko näin?

[/quote]

Kummallinen yleistys. Olen luonnostani blondi,mutta viimeiset 10 vuotta värjännyt hiuksia punaiseksi.Enkö siis olekaan nainen?

Vierailija
6/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli koulukaveri, joka oli värjännyt vaalean tukkansa mustaksi. Juurikasvu oli ihan platinablondia ja kaveri kertoikin, että hän on oikeasti blondi.

Vierailija
7/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kuka ei, mulla on luonnostaan vaaleanrusketa hiukset  jotka olis helppo blondata näyttäväksi, mutta mutta tykkään tummasta enemmän eikä oo ikinä tullut mieleenkään haluta blondiksi :) eiköhän kukkia tässä  kedossa kasva jos jonkin makuisia.

Vierailija
8/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon blondi ja vaihteluksi kerran kokeilin värjätä ruskeaksi. Näytin tosi oudolta, ei siis sopinut mulle yhtään. Mulla on tosi vaalea iho ja siniset silmät ja jotenkin vaan tämä vaalea tukka mulle sopii. Mies haluaa että pysyn blondina ja pitkähiuksisena ;)

Siitä voi olla iloinen, että vissiin blondit harmaantuu myöhemmin kuin tummahiuksiset ja harmaita ei myöskään huomaa vaaleista hiuksista niin hyvin. Muuten mulle olis ihan sama minkäväriset hiukset mulla on.

Vierailija
9/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on blondi ja vau mitkä hiukset vielä yli 70 vuotiaana. Väri ei ole muuttunut lainkaan.

Vierailija
10/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa kaikki ne jotka haluaa olla blondeja myös on, kun on hiusvärit keksitty. Minulla on tummanvaaleat hiukset, ja joskus 14 vuotiaana vielä värjäsin vaaleammaksi, mutta ei ne sopineet mun naamaan ollenkaan, muutenkin olen todella vaaleaihoinen, mutta aika tummat kulmakarvat, näytin kalkkilaivan kapteenilta ihan blondina, siitä asti olenkin värjännyt hiukseni aina punaisen sävyillä, tuo väriä naamaankin, mieheni ei ole koskaan nähnyt minua muun värisenä. Mulle punainen sopii varmaan siksikin kun isoäitini oli punapää luonnostaan, niin ehkä jotain on periytynyt, vaikka toisaalta, äidilleni taas sopii vähän vaalennetut hiukset, punainen saa hänen ihonsa näyttämään liian punaiselta.

Vierailija
11/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaaleat hiukset on älyttömän kauniit, mutta itsellä pidän tummanruskeita kun korostaa kivasti vaaleansiniharmaita silmiä :) Luonnostaan mulla on tummanvaaleat (maantien väriset..) hiukset.

Vierailija
12/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun äitini on myös yli 70 v, eikä vielä näy harmaita! Isäni on ihan harmaantunut ja näyttää siksi äitiä paljon vanhemmalta. Joten olen iloinen, että olen perinyt vaaleat hiukset äidiltä. Vaikka olen välillä kyllä värjännyt punaiseksi ja pari kertaa ruskeaksikin.

Vierailija
13/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei riipu mistään hiusten väristä, mutta jos on valjut kasvojen piirteet ja värittömät kulmat niin vaaleat hiukset vain korostaa lisää sitä vaaleutta.

Kauniita brunetteja

http://www.hdpaperwall.com/wp-content/uploads/2013/11/194296-vampire-diares-nina-dobrev.jpg

http://pophaircuts.com/images/2012/02/Long-Layered-Hairstyles-2012.jpg

Kauniita blondeja

http://www.showbiz411.com/wp-content/uploads/2012/06/1028-nicole-kidman_aw.jpg

Scarlett

http://db2.stb.s-msn.com/i/8B/F2AB9A345B8DBCD8940492EA2F12A.jpg

Vierailija
14/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tunnustan, että haaveilen olevani 55-kiloinen kaunis blondi. Terv punapää 95 kg

Vierailija
16/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka blondaa haluaisi olla blondeja. Mutta eivät ole oikeasti, niin voi kyynel):

Vierailija
17/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua olla. Terveisin onnellinen brunette.

Vierailija
18/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluu, jotkut ei haluu ja jotkut ovat luonnostaan:)

Vierailija
19/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva oikea blondi värjää tummaksi. Kertoohan se paljon ;)

Vierailija
20/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:10"]Ne, jotka blondaa haluaisi olla blondeja. Mutta eivät ole oikeasti, niin voi kyynel):

[/quote]

Näitähän on

Britney, Madonna, Paris Hilton, Gwen Stefani, Jessica Simpson, Marilyn, Nicki Minaj.. en oo kyl varma miten toi viimeinen kirjoitetaan. Ja britney on nykyään brunetti, mutta veikkaan että palaa blondiin kuitenkin.