Mitättömiä, ällöttäviä asioita
Yksi pahimmista on istua toisen perslämpöön penkille, varsinkin pytylle. Tämä aamu siis alkoi tällaisella suurella epäkohdalla, joka sai miettimään muita pieniä puistatuksia.
Mitäs teillä?
Kommentit (179)
Lohkeilevat/liuskoittuneet kynnet.
Sama myös jos kynsi katkeaa kesken työpäivän, eikä sitä pintaa saa millään tasaiseksi ja sitten koko loppu päivän kokeilee sitä rosoista kynnen päätä.. Yyyhh!
Styroksin hinkkaaminen metalliin tai kahden styrokspalan hinkkaaminen vastakkain.... meinaa oksennus tulla jo kirjoittaessa.
Pumpuli, jopa vanulaput, se sormituntuma.....yoooks (kaytan nenaliinaa tai vessapaperia esim. meikinpoistoaineelle)
Liitutaulu ja taululiidut. Samoin ne isot jauhoiset "katuliidut"
Kannasta auki olevat kengat. Siis tyyliin avokkaat, joissa umpinainen karki, mutta vain remmi kantapaassa. Kantapaat on ihan hirveita.
Kynsien osuminen auton tuulilasiin.
Ruuan massyttaminen.
Kuivat jalat/jalkapohjat.
Lasten likaiset vaatteet/astiat/kaikki kuolaiset tavarat jne. Se kuolan ja mahman epamaarainen haju.
Luuta kaluava koira. Mulla alkaa se ääni välittömästi pakottamaan omia luitani. Jotenkin tulee vaan mielikuva, että siellä se jäytää minun reisiluutani.
En tiedä onko jo mainittu, mutta napa! Oon ollut vähällä lyödä, ja lujaa, kun mun napaan meinattiin koskea. Toinen on hampaat. Hyi saatana ku inhoan kaikkea toisten hampaisiin liittyvää. Myös omien lasten..yök.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:23"]
Hunajakennot. Yäärgh...
[/quote]
Mikä niissä on :D Onko sinulla se "reikäfobia" ?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:23"]
Hunajakennot. Yäärgh...
[/quote]
niinpä!! aivan vastenmielisiä *puistatus* Pienempänä kammosin muuten nappeja. :D Olen kyllä päässyt siitä jo yli :DD
Mua ällöttää kätellä ihmisiä, yäk! Ei yhtään tiedä, onko kaivettu peppua tai jotain muuta.
Isosti ja pienesti kalmii aina vaan
Pumpulin puristaminen... Hyi yäk, tulee kylmänväreitä kun ajattelenkin :( jotain selittämättömän inhottavaa siinä on kun narskuu käden välissä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:21"]
Yksi pahimmista on istua toisen perslämpöön penkille, varsinkin pytylle. [/quote]
Hah, tälle on nimikin, löytyy klassikkokirjasta Elimäen tarkoitus:
Haaga
Lievästi epämiellyttävä tunne, kun istuu tuolille, joka on vielä lämmin edellisen istujan jäljiltä.
HS:n juttu selästään synnyttävästä Kennokonnasta.
Naaras laskee veteen munia, jotka koiras hedelmöittää ja hieroo ne sitten naaraan selkään. Munat uppoavat naaraan selkänahan alle ja muodostavat kystoja, joiden sisällä poikaset hautuvat. Naaraan selästä tulee eläviä nuijapäitä kuhiseva hunajakennosto. Poikaset kehittyvät kennoissa täysikasvuisiksi, jonka jälkeen naaras "synnyttää" ne. Pienet konnat luikertavat yksitellen ulos selkänahan kennoista ja lähtevät maailmalle.
http://www.hs.fi/tiede/a1392969462831
Siinä teille hunajakennoa :)
Hammastahnaroiskeet kylppärin peilissä ja lavuaarissa, edellinen kävijä (mieheni) ei viitsi siivota sotkujaan.... ärrggh! >:(
reiät ihossa varsinkin. sitä reikäjuttua sanotaan trypofobiaksi.
Pitkät ulosteviivat pöntössä julkisissa vessoissa.
pari tulee heti mieleen
a) käydä vessassa samaan aikaan kun kissa on siellä omalla hiekkalaatikollaan paskalla.
b) kuiva mikrokuiturätti, se vaan on niin inhottavan tuntuinen paljaassa kädessä. Puistatus.
Saunan pukuhuoneessa tai kylppärissä sellaiset sienimäiset muovimatot, joista tursuaa vettä kun niille astuu (edellisen kävijän jäljiltä)
Alumiinifolio ja siitä kuuluva ääni, hyrrr!
Vielä pahempi on se, jos joskus puraisee vahingossa alumiinifoliota. Joskus näin on käynyt, kun on penskana syönyt kaupan tuutteja ja sitten vahingoss puraissut sitä folio-osaa. Puistattaa ajatuskin!
Kun pimeässä astuu sukkasillaan lemmikin oksennukseen.
Mua inhottaa ajatus siitä, että etuhampaisiin tulisi paperiviilto. Ällöttää jos joku ihminen, jonka tiedän kaivavan nenää, on kylässä ja koskee astioihin ja ruokiin. Kerran meillä oli kylässä aikuinen mies joka syö räkää.. Hänen käyttämänsä kahvikupit ovat meillä jostain kumman syystä epäsuosiossa. Ällöttää myös kun eräs toinen kaveri pyyhkii räkää vaatteisiinsa. Hän pyytää välillä minulta lainaan vaatteita ja ihmettelee kun menen vähän vaikeaksi ja selittelen kaikenlaista. Tämä sama ihminen haisee aina semmoiselta hien ja suitsukkeiden sekoitukselta... Hyi...