Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitättömiä, ällöttäviä asioita

Vierailija
01.03.2014 |

Yksi pahimmista on istua toisen perslämpöön penkille, varsinkin pytylle. Tämä aamu siis alkoi tällaisella suurella epäkohdalla, joka sai miettimään muita pieniä puistatuksia.

Mitäs teillä?

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:19"]Suu auki syöminen. Siis semmoinen kauhea mässytys,kun näkyy että se ruoka pyörii siellä..niin ja puhuminen samaan aikaan kun syö.. 

[/quote]

Joo, tää on niin raivostuttavaa! Lähipiirissä on 10-vuotias poika, joka ei vieläkään osaa syödä suu kiinni. Kidutusta istua sen kanssa samassa ruokapöydässä. Yritän silti olla "kohtelias" enkä huomauta asiasta.

Vierailija
82/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junien eläinvaunut, varsinkin jos on märkä sää. Se lemu on kuvottava, alkaa ärsyttää, että miksi pitää raahata niitä haisevia koiria mukanaan joka paikkaan.

Mun nenässä oli nuorena lävistys ja nyt siinä on vaan reikä. Ja kun ajoittain reiästä puristaa, siitä tulee sellaista haisevaa valkoista mätää.

Jos ihmisellä on todella paljon mustapäitä ja ihoreikiä nenässä.

Hikinen käsi kätellessä, samoin kylmän nihkeä käsi.

Perhoset, ne lepattelee ällöttävästi joka paikkaan ja se siipien räpsy, joka kuuluu, oksettavaa.

Mustaviinimarjojen maku ja haju. En tajua miten joku voi pitää niistä.

Ihmiset, jotka ei käytä mitään hajusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni alkaa huonosti jos aamulla herään siihen että mieheni menee wessaan. Kuuluu sellainen lorina että oksat pois ja siihen päälle vielä maailman ällöttävin pieru ja syvä huokaus, sellainen "ai kun teki hyvää"-huokaus. Aamut on minulle muutenkin vaikeita ja jos herätyskellona toimii lorina-pieru-huokaus niin heippa.

Vierailija
84/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:43"]

Ihmiset, jotka ei käytä mitään hajusteita.

[/quote]

En voi, koska olen niille allerginen.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka laittavat hajuvettä joka kauppareissulle. Meinaan tukehtua.

Vierailija
85/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka syövät suu auki. Ajattelu että vanhemmat harrastaa seksiä. Ajattelu että miss suomi käy paskalla.

Vierailija
86/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka syövät suu auki. Ajattelu että vanhemmat harrastaa seksiä. Ajattelu että miss suomi käy paskalla.

Vierailija
87/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitätön äkillinen epäjärjestys. Se kun sähköhammasharjat kaatuvat peilikaapissa aiheuttaen domino-ilmiön ja kosmetiikkaa putoilee lavuaariin. Ja kun olet nostanut ne takaisin ylös, niin ne kaatuvat taas ja pudottavat mukanaan rasian joka on täynnä pumpulipuikkoja. 

Vierailija
88/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kuvottava tapa pyyhkäistä etusormella litran jugurttipurkin kaatonokkaa sen jälkeen kun ovat kaataneet jugurttia. Jotkut vielä imaisevat sormea sen jälkeen, yök!

Vierailija
89/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisissä vessoissa edellisen menkkasotkut. Hyi helvetti!! Usein vielä vessaharja töröttää käyttämättömänä vieressä, olisi ihan kohteliasta siivota omat sotkut. Joskus on myös ollut pöntön rengas veressä... Hyi.

Minua ällöttää tietyn malliset teelusikat. Semmoset teräväreunaiset ja syvät.. Lusikan kuuluu olla semmonen pyöreäreunainen :D

Vierailija
90/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttipurkin viimeisenkin rippeen lusikointi minuuttitolkulla.

Vierailija
91/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki päällä töissä istuva työkaveri. Ei siis ota koko päivänä (ulko-)takkia pois, vaikka toimistossa on ihan mukavat 22 astetta. Tulee myös ruokapöytään se samainen takki päällä. Samalla tyypillä on ilmeisesti myös superkuiva iho, jota ei jaksa rasvata. Sitten se raapii sitä päivät pitkät niin että kuiva iho pöllyää ja kuuluu sellainen riips-riips -ääni. Itse en pysty olla ajattelematta sitä, miten se ihopöly leviää pitkin toimistoilmaa ja kohta hengitän keuhkoihini sen ällöttävän tyypin nahkaa.

Lasittamattomat lautaset ja mukit jne pitäisi kieltää. 

Märkä vessapaperi, joka muuttuu löllöksi köntiksi ja kenties kuivahtaa johonkin. Hyi vittu yök!

Tekohampaat.

Koirankuola.

Vierailija
92/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se kun oot kylässä ja tarviit pyyhettä, sitten sanotaan että kato sieltä.

Eli toisten käytettyjä pyyhkeitä valkkaamaan.Yäk!;

Vierailija
93/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, painavat ja kömpelöt aterimet joissain ravintoloissa. Haarukan piikit niin tylsät, ettei sillä saa keihästettyä mitään. Viimeiset salaatin palaset pyörii karkuun, vaikka miten yrität niitä kaapia tai sohia ruokailuvälineeseen. Tekisi mieli noukkia ne viimeiset palat sormin, mutta kun ei kehtaa.

Vierailija
94/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitutaulun raapiminen.

Liika hajuvesi, varsinkin tiloissa, joissa on valmiiksi tunkkainen ilma.

Odottamattomat sattumat ruuissa, esim. sipulinpala perunamuusissa.

Hikoilu heti suihkun jälkeen.

Hikoilu sen jälkeen, kun olet saanut meikin tehtyä.

Kastematoihin koskeminen. Ei voi johtua limaisuudesta, koska ei ole ongelmaa esim. kalojen käsittelystä.

Pöntön sisäreunaa ei olla pesty ikuisuuksiin / koskaan ja sieltä sitten harjatessa valuu mönjää ruskean ja mustan sävyissä.

Vierailija
95/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässytys. Yhdessä paikassa on vuokralainen joka mässyttää ihan valtavasti ja puuskuttaa samaan aikaan, tuppo nenässä.

Vierailija
96/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kitaraa soitetaan vinguttamalla kieltä plektralla, vihloo korvissa niinkuin vetäis styroxilla ikkunalasiin... Viimemainittu on mulle kammotus nro 1.

Vierailija
97/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiintyneen ja muhineen sillipillun haju yleisissä vessoissa. Joskus haisee myös ummehtunut virtsa.

Kerran jonotin vessaan jossa viipyi 2 naista ennen minua. Kun vuoroni tuli, siellä haisi lannan haju ja joku kurapaska. Eli kahden eri paskan hajut YÄK.

Kennokonna on hirvee, tekis mieli vetää raivolla ne sammakot sieltä ja sitten repiä kaikki ne reiät auki yhdeksi suureksi reiäksi.

Styroksi! Huh miten sattuu hampaisiin ajattelukin.

Vierailija
98/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan karhea kieli jos se nuolaisee vahingossa kättä. Ajatus että pitäisi nuolaista sellaista crimplene-kangasta (keinokuitua). Kun suussa on amalgaamipaikkoja, ei voi mitään metallista, esim. alumiinipaperia viedä suun lähellekään. Kaikki kerrotut räkä- ja oksennusjutut :P

Vierailija
99/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien nivelten naksuttelu. Mun entinen työkaveri teki aina sitä ja ai että se teki mulle pahaa. :-(

Ruoantähteet saa tiskialtaasta tiskauksen jälkeen tiskiharjan avulla, ei tarvii käsiään liata sen takia. Niin mä aina teen. ;-)

Vierailija
100/179 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiät!!!!! Varsinkin vierekkäiset reikäryhmät. Myös muiden hajut vessoissa sekä oma häpeä vessassa käynnistä.

Hyönteisten munat rykelmissä.

ihmisten mielihyvänhakuisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä