Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitättömiä, ällöttäviä asioita

Vierailija
01.03.2014 |

Yksi pahimmista on istua toisen perslämpöön penkille, varsinkin pytylle. Tämä aamu siis alkoi tällaisella suurella epäkohdalla, joka sai miettimään muita pieniä puistatuksia.

Mitäs teillä?

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin lapsi ja meillä oli silloisessa autossa penkin selkänojassa sellainen kangas, mikä tuntui tosi iiiiiinhottavalta, kun siihen osuin vahingossa lohjenneella kynnellä. Jäi siihen kankaaseen kiinni, yääääääx!!! Vieläkin muistan, miten inhottavalta se tuntui. :-/

Vierailija
62/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskea märillä käsillä sanomalehtipaperiin, kamalaa.

Jäätelötikku ällöttää täälläkin, mutta enemmän se kielituntuma (ja lääkärissä se sano aaaa -tikku, meinaan oksentaa sen vuoksi, miltä se tuntuu, hyi yök).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi avata tota linkkiä kennokonnasta. Näin jossain luonto-ohjelmassa sen vuosia vuosia sitten ja mua ällötti se jotenkin niin paljon, että se jäi sellaisena superkuvottavana juttuna kummittelemaan mieleen. Saman reaktion aiheutti ns. matotissi, mut se ei sentään ole totta - mutta kennokonna on :/

Vierailija
64/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lämmin penkki tai pönttö ja ehdottomasti tuo konna-asia! Piirtyi ikuiseksi ajaksi mielen kun joskus vahingossa näin sen poikasten syntymisen selän rei'istä jossain luonto-ohjelmassa... Aaargh, kylmät väreet niskaa pitkin käteen!!

Vierailija
65/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ihan hirveesti kun mun mies heiluttelee varpaita edes takaisin (eri suuntiin) niin, että varpaiden kuiva iho hankaa yhteen ja siitä kuuluu sellainen hinkkausääni. Mä vihaan sitä ääntä!!!

Vierailija
66/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsen kirskuminrn lautasta vasten, se kun näkee jollain jotain ruokaa hampaiden välissä.

Vierailija
67/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsen kirskuminrn lautasta vasten, se kun näkee jollain jotain ruokaa hampaiden välissä.

Vierailija
68/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivilla käsillä (siis niin kuivilla käsillä, että tarvittais jo käsirasvaa apuun ;) ) sukkahousuihin koskeminen tai just tuo mikrokuituliina kuivissa käsissä. Hyi yööööögs!!! :/

Vierailija
69/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätelötikut puistattaa! YÄK. kynsien leikkausääni.. myös yöperhoset ovat TODELLA oksettavia! jauhotkin tuntuvat inhottavilta käsissä, perunajauhojen narina, vessan renkaan alaslaittaminen, tiskialtaassa lilluvat aterimet, mitähän vielä :-D

Vierailija
70/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalaa kun joku ihminen kadulla räkäisee nenästään eritteet pitämällä toisesta sieraimesta kiinni ja sylkeminen toinen..(aina oksurefleksi tulee) jäks!!

Vierailija
71/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuantähteiden kaivaminen tiskialtaasta tiskaamisen jälkeen. Hyi.

Tamponiroskikset yleisissä vessoissa. Tottakai niiden pitää olla siellä, mutta niistä lähtevä löyhkä on kuvottava.

Vierailija
72/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:08"]

Tamponiroskikset yleisissä vessoissa. Tottakai niiden pitää olla siellä, mutta niistä lähtevä löyhkä on kuvottava.

[/quote]

Ällöttävää ja samassa repesin... Tuli mieleen oma vuosien takainen kännisekoilu etelässä. Kävin pissalla vessassa missä oli paperi loppu, eikä itselläkään ollut mukana. Katsoin ympärilleni ja siellä oli roskis täynnä paperia. Nappasin päältä yhden siistin näköisen ja pyyhin riemulla siihen! YÖK! :D

Vierailija
73/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki syöminen. Siis semmoinen kauhea mässytys,kun näkyy että se ruoka pyörii siellä..niin ja puhuminen samaan aikaan kun syö.. 

Vierailija
74/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kennokonna on mun mielestä söpö, hauska otus :)

Mua ällöttää rasvaiset hiukset ihmisillä. Ja äyriäisten syöminen, livenä ne on ok mutta ruokana ei.  

Vierailija
75/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastikut ruokaloissa ja ravintoloissa. Ylipäätään se että jotkut kaivelevat hampaitaan suu auki kun toiset vielä ruokailevat. 

Vierailija
76/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenellä kankaan silittäminen! Aivan hirveää! Toisena on kaikki puinen suussa. Esim. jäätelötikkuun en voi koskea hampaillanikaan ja puulusikkaa en voisi kuvitellakkaan käyttäväni syömiseen.

Puistatuksen aikaan saamiseksi riittää pelkkä näkeminen. Saan viluväreitä ja joudun katsomaan pois päin kun joku vaikka silittää avokämmenillään farkkujaan tai pöytäliinaa, tai imeskelee puista jäätelötikkua.

Pelkkä ajatuskin, hyi.

Vierailija
77/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsen (tai joskus haarukan) raapiminen lautasta vasten, minkä tahansa ruokailuvälineen työntäminen suuhun niin että se joko sisäänmennessään tai ulos vedettäessä osuu hampaisiin. Tulee kylmät väreet jo tätä kirjoittaessa..

Vierailija
78/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranäyttelyn tms. tapahtuman koirien pissatusalueen haju. Varsinkin talvipakkasella. Oks!

Vierailija
79/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on jo lapsena huomattu märän villan pureskelu. Lumileikeissä yksi kaverini narskutteli villaista, lumesta märkää puseronkaulusta hampaittensa välissä.

Vierailija
80/179 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kiertää froteepyyhettä suihkun jälkeen turbaaniksi märkien hiusten ympärille, ja siitä pyyhkeestä kuuluu siinä korvan vieressä sellainen ällö "narina". Vähän verrattavissa villan narskumiseen hampaiden välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme