Bruttopalkka n 3500e/kk
Kommentit (24)
Ihan ok palkkaa, riippuu työstä/koulutuksesta.
Itse lähtisin tolla just töihin, en alle sen.
Olet häkepäivystäjä. Raskas vuorotyö, saisi tulla lisää liksaa.
Riippuu siitä, tienaatko helsingissä vai takahikiällä.
On tosi hyvä palkka, itse ottaisin riemusta kiljuen. Itse saan 2300e/kk.
Mun perusliksa on 4300 €/kk, siihen päälle tulee erilaisia lisiä ja nettona käteen 7100 €/kk kun on vielä älyttömän pienet verot. Virkamies amk, ei valittamista.
Hyvä palkka! Vaikkakin keskituloisen ansio, mutta minulle suuri raha. Olisin ikionnellinen, jos tienaisin tuon. Itse olen FM (luonnontiede) ja toimistotöissä. Tienaan nettona n. 1500e/kk. Kestää ikuisuuden maksaa takaisin vuosien opintolainat enkä voi edes ajatella lapsen hankkimista. Olet onnekas :)
Mä ottaisin tuollaisen palkan ilosta kiljuen vastaan!!!
Nykyisin brutto n. 2100e.
Kateuspeukkua seiskassa? Mä ainakin ottaisin ton liksan riemusta kiljuen.
,Olet ilotyttö luulen. Menikö oikein ja olinko eka??
Noilla liksoilla ilotyttö? Ei kai nyt sentään.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:06"]
Kateuspeukkua seiskassa? Mä ainakin ottaisin ton liksan riemusta kiljuen.
[/quote
Ei suinkaan. Olisko enemmän tekemistä sen kanssa ettei ap:n kysymykseen vastattu vaan lähdettiin "minäminäminä-linjalle". Se on ärsyttävää.
]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 11:55"]
Mun perusliksa on 4300 €/kk, siihen päälle tulee erilaisia lisiä ja nettona käteen 7100 €/kk kun on vielä älyttömän pienet verot. Virkamies amk, ei valittamista.
[/quote]
Miten virkamiehellä voi olla noin paljon lisiä peruspalkan päälle????
Olet yläkoulun aineenopettaja. Tosin tuossa summassa on monenmonta ylituntia. Koulutukseesi ja työmäärääsi nähden saat liian vähän palkkaa. Et ole keskituloinen. Jos saisit tuon nettona, sitten asia olisi eri.
Liian suuri palkka tuskin olet ansainnut sitä.
Et ole hyvätuloinen, aika perusliksa, jolla esim pk-seudulla ei ole kummoiseen asuntoon varaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
No ei olekaan, ja aika kädetön virkamies, jos ei edes bruttoa ja nettoa erota toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
EU-virkamies?
Oot sairaanhoitaja 3-vuorotyössä. Sen verran saa siitä palkkaa. Eteläsuomessa sairaanhoitaja saa varmasti enemmän. Eli keskiverto pieni tili. Ei tällä mitään luksusta saa. Vanha okt ja pösö ;)
Olet keskituloinen, varmaan joku toimistotyöntekijä?