Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsottuani Sel8nne-dokumentin, en enää usko Teemun naisseikkailuihin.

Vierailija
01.03.2014 |

Teemu ja Sirpa selkeästi rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, ihanat lapset, ihana koti ja ihana koirakin ;-) Missä välissä Teemulla olisi muka aikaa juosta naisissa? Treenausta, pelimatkoja, palautumista, neljä lasta... En usko muihin naisiin. Miten ei ole edes yhtäkään kännykkäkuvaa julkaistu missään Teemun väitetyistä naisseikkailuista, jos hän ei edes peittele niitä mitenkään? Luulen, että nämä juorut on kateellisten fanityttöjen sepittämiä. Teemuhan teki jo hyvin varhain selväksi, että hän on varattu mies. Varmasti moni lätkägroupie pettyi pahemman kerran.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:29"]

Aina on joku, joka näkee, esim. jutellaan baarissa, lähdetään yhdessä, saavutaan yhdessä hotellille, jne. Mitään tällaista todistetta ei ole Selänteestä.

Ap

[/quote]

Jos haluaa pitää salarakkaan salaisena sen kanssa ei näyttäydytä missään yhdessä. Onko tämä jotenkin vaikea ymmärtää?

[/quote]

Joo pointtisi tullut selväksi. Mutta paljon tälläkin palstalla puhutaan että ovat nähneet Teemun pokaamassa jotain työkaveria tms, joten jos näin moni on ollut todistamassa pokausta baareissa niin kyllähän sieltä sitä aineistoa olisi. Vai meinaatko että pettämiseen taipuvainen hillitsisi itsensä baareissa ja yöelämässä ja hoitaisi hommat tyylikkäästi vain ja ainoastaan hotelleissa ja muuten näkymättömissä.

Ei ap

Vierailija
22/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 08:52"]

No en tarkoita pelkästään tätä dokumenttia, vaan ihan sitäkin tosiseikkaa, että ei ole mitään todisteita naisseikkailuista. Ei edes yhtä suttuista kännykkäkuvaa.

Ap

[/quote]

Ei minunkaan naisseikkailuista ole mitään todisteita eikä olisi vaikka olisin julkkis. Kyllä ne pitää osata niin hoitaa, että kukaan ei näe eli yksityisasunnossa tai hotellihuoneessa ei julkisilla paikoilla. Tämä ei tarkoita sitä, että epäilisin Teemua, mutta se että ei ole kuvia/juttuja ei todista yhtään mitään.

[/quote]

Hmm...Mulla on ollut suhde yhden naimisissa olevan miehen kanssa ja vaikka ei ole ainuttakaan kuvaa, olisi muuta matskua jolla hänet voisin käräyttää vaimolleen, vaan kun en tahdo. Sä et vaan huomaa millaisia jälkiä jätät.

Hotellivaraukset, kuitit, tekstarit nyt selkeimmin jos on joku vakipano, ihan vaan "missä miehes oli silloin ja silloin -argumentointi..."

Aika ylimielistä väittää ettei mitään jälkiä jää. Aina jää, molemmin puolin.

Ja miksi se hoito ei voisi kuvata sua salaa siellä hotellihuoneessa? Käyt vessassa ja se kuvaa sun kalsarit ja henkkarit samaan kuvaan. Vaimoa varten riittää varmaan ihan vaan kuva koko vaatekasasta, eiköhän se tiedä mitä vaatteita ukolla on. Tai sen huoneen info TV-ruudun, jossa lukee tervetuloa herra se ja se, jos olet varannut huoneen nimelläsi ja itsensä samaan kuvaan. Ja eikun viestinä vaimollesi tai Seiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkarissahan tuotiin useaan otteeseen esille Tempan tiivis kaveripiiri. Ei sen tartte itte varmaankaan pokata ketään baarissa, valkkaa parhaimmat ja hovi hoitaa tytsyn kameroiden ulottumattomiin kuninkaan käytettäväksi. 

Vierailija
24/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:45"]

Vai meinaatko että pettämiseen taipuvainen hillitsisi itsensä baareissa ja yöelämässä ja hoitaisi hommat tyylikkäästi vain ja ainoastaan hotelleissa ja muuten näkymättömissä.

Ei ap

[/quote]

Jos pettäjällä on järkeä päässä eikä haluja jäädä kiinni niin kyllä. Pettäminen ei ole mikään heroiinikoukku jota on saatava oli seuraukset mitkä hyvänsä, siinä voi käyttää myös järkevää ajattelua. Ei se vieraan pimpan/pipelin tarve kuule niin kova ole, että ei pystyisi hillitsemään itseään vaan hyppäisi kimppuun kun raakalainen.. :)  Edelleen puhun yleisellä tasolla en Teemusta millään tavalla.

Vierailija
25/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, piti laittaa yläpeukku!

Ps. T. tykkää nuorista.

Vierailija
26/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:29"]

Aina on joku, joka näkee, esim. jutellaan baarissa, lähdetään yhdessä, saavutaan yhdessä hotellille, jne. Mitään tällaista todistetta ei ole Selänteestä.

Ap

[/quote]

Jos haluaa pitää salarakkaan salaisena sen kanssa ei näyttäydytä missään yhdessä. Onko tämä jotenkin vaikea ymmärtää?

[/quote]

En usko, että tämä on mahdollista. Aina joku näkee tai salarakas itse kertoo asiasta. Lisäksi Teemun kohdalla väitetään, ettei muka salaile asiaa millään lailla. No missä todisteet, jos ei kerran salaile?

Onko sinun vaikea ymmärtää, että ketään ei kiinnosta av-papan salarakkaat ja siksi et jää kiinni, mutta monia voisi kiinnostaa yhden maailman parhaimman jääkiekkoilijan salarakkaat, jos siis sellaisia olisi? Älä rinnasta itseäsi Teemuun, teet itsesi vain naurettavaksi.

Ap

Vierailija
27/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:15"]

Sanoi dopingistakin, että ei ole koskaan edes kuullut että kenellekään olisi tarjottu...

[/quote]

Sellaista NHL pelaajaa ei ole olemassakaan joka ei olisi kuullut. Dopingista saa vaan valehdella olematta valehtelia koska kaikki valehtelee siitä.

[/quote]

Nimenomaan. Siellähän ne mömmöt vasta pyöriikin.

Vierailija
28/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tuo doping-lausunto sai epäilemään kaikkea muutakin, mitä hän sanoi.

Vierailija
29/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:47"]

Hmm...Mulla on ollut suhde yhden naimisissa olevan miehen kanssa ja vaikka ei ole ainuttakaan kuvaa, olisi muuta matskua jolla hänet voisin käräyttää vaimolleen, vaan kun en tahdo. Sä et vaan huomaa millaisia jälkiä jätät...jne

[/quote]

No herranjumala eihän mikään ole varmaa paitsi kuolema joten tottakai voi jäädä kiinni. yritin nyt vain kertoa sitä, että jokainen ei näyttäydy julkisesti silloin kun he muhinoivat vieraiden kanssa. Mun salasuhde ei edes tiennyt minun sukunimeä ja tapasimme ainostaan hänen asunnolla ei missään muualla eli kyseessä oli vain ja ainostaan seksisuhde eikä hänkään odottanutkaan/halunutkaan muuta.

Vierailija
30/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doping-lainauksella alleviivaa vaan omaa käyttöään. Lapsellisesti kylläkin.

Vierailija
31/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:01"]

En usko, että tämä on mahdollista. Aina joku näkee tai salarakas itse kertoo asiasta. Lisäksi Teemun kohdalla väitetään, ettei muka salaile asiaa millään lailla. No missä todisteet, jos ei kerran salaile?

Onko sinun vaikea ymmärtää, että ketään ei kiinnosta av-papan salarakkaat ja siksi et jää kiinni, mutta monia voisi kiinnostaa yhden maailman parhaimman jääkiekkoilijan salarakkaat, jos siis sellaisia olisi? Älä rinnasta itseäsi Teemuun, teet itsesi vain naurettavaksi.

Ap

[/quote]

Taidat itse olla 15-18v pikkutyttö kun noin sinisilmäisesti ajattelet ja kirjoitustyylistä kyllä huomaa, että aika nuori olet.. N35

Vierailija
32/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon. En kyllä katsonut dokumenttia, mutta asiasta olen kuullut niin paljon, että ehkä huhuissa on jotain perää. 

Mediassa suojellaan aina jotain tyyppejä, kun taas toisista otetaan ihan kaikki irti. Hyvässä ja pahassa. On asioita, joista ei vaan puhuta eikä kirjoiteta, jonkun herramiessopimuksen vuoksi. Esim. just Teemun naisseikkailut. Teemun imago on kiiltokuvamainen joka äidin unelmavävy, maitopoika - ja siitä pidetään kiinni. 

Jaa miksikö. No, Teemu voi esim. antaa haastatteluja vain tietyille lehdille ja nämä kirjoittavat positiiviseen sävyyn. Toimittajat saavat sitten kilistellä laseja Hangon Regatassa Teemun kanssa, kun ollaan niin kaveria. Ja ehkä saavat jonkun jämänaisenkin siinä. Suomen lehdistöä muutenkin ohjaa vaan muutama taho, joten esim. saman lehtitalon sisällä on sama linja. 

Mutta niin tai näin, so what. Olisin mä Sirpana ihan tyytyväinen elintasooni. Ja mistäs sitä tietää, mitä ovat keskinäisessä parisuhteessaan sopineet. Voihan sillä Sirpukallakin olla vaikka joku rakastaja. 

Vierailija
33/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:01"]

Ap

[/quote]

Taidat itse olla 15-18v pikkutyttö kun noin sinisilmäisesti ajattelet ja kirjoitustyylistä kyllä huomaa, että aika nuori olet.. N35

[/quote]

Jaaha :-)

Ap on 41-vuotias.

Vierailija
34/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:22"]

Ap on 41-vuotias.

[/quote]

Aha. No aina ei voi onnistua, ei edes toisen iän arvioinnissa...

Vierailija
35/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kyllä mullekin tuli tunne, että oikeasti rakastavat toisiaan edelleen ja että perheessä kaikilla on hyvä olla ja elää. Jos on ollut pettämistä, en tosiaan minäkään usko, että niin lukematon määrä, mitä täällä aina sanotaan.

Ehkä mäkin olen vain naiivi teini tms. N40+

Vierailija
36/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:22"]

Ap on 41-vuotias.

[/quote]

Ja sanot minua av-papaksi itse olen 27v...häpiä :)

Vierailija
37/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP Siili seurasi Teemun elämää 13 kk tehdessään elokuvaa. Eivätköhän he yhteisymmärryksessä ole tehneet elokuvaaTeemun kanssa ja tarkoituksena varmaan oli tehdä elokuva legendasta eikä mikään kohuelokuva. 

Henkilöä glorioiva dokumentti voidaan tehdä kenestä tahansa. AP:n olisi hyvä ymmärtää että mikään tehty ei ole totuus. En ota kantaa siihen onko Teemulla ollut muita naisia vai ei, en ole häneen koskaan tuntenut mitään vetoa. 

Vierailija
38/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Sirpakaan mikää  pyhimys ole. Yksi niiden pojista, se tummin, on   varmaankin Paul Karyan  poika. Katsokaa  nyt sitä yhdennäköisyyttä. 

Vierailija
39/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Sirpalla on kurjaa jos kaikki muut tietää Teemun naisseikkailuista mutta kukaan ei kerro hänelle. Jotenkin vaikea uskoa tuota. Olisko niin että jos niitä olis niin olis niitä vahinkolapsiakin Teemulle syntynyt. Äkkiähän sen kondomin rikki saa tai sukupuolitaudin tms.

Vierailija
40/116 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:22"]

Ap on 41-vuotias.

[/quote]

Ja sanot minua av-papaksi itse olen 27v...häpiä :)

[/quote]

Palstalla olevat miehet on av-pappoja. Pappa= isä, eikö niin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme