Mihin kissa on voinut piiloutua?
Uusi kissani meni niin hyvään piiloon, etten löydä sitä mistään. Ulos se ei ole voinut päästä, koska ovea ei ole avattu eikä mikään ikkunakaan ole auki. Olen etsinyt kaikista mahdollisista ja mahdottomista paikoista. Uskon, että tämä on monelle kissanomistajalle tuttu tilanne. Mistä olette lopulta löytäneet kissanne, kun se on ollut todella vaikeassa piilossa?
Kommentit (118)
Mun kissa oli mikrossa helteillä ja sitten oli kerran kajarin päällä ihan ylhäällä seinällä ja kerran kaapissa jonka oven olin laittanut kiinni.
Mun kissa oli mikrossa helteillä ja sitten oli kerran kajarin päällä ihan ylhäällä seinällä ja kerran kaapissa jonka oven olin laittanut kiinni.
Otahan tonnikalapurkki tai muikkuja niin tulee se.
Ennen, kuin istahdat tai käyt maaten niin tarkista alusesi, ettei vaan liiskaannu allesi.
Meidän nuorempi menee usein nurkkaan patteriputkien alla, edessä on pitkät verhot ja hyllykkö, niin ei ihan heti näe jos on mennyt tuonne. Talviaikaan patterit lämmittää mukavasti ja niiden lähellä on hyvä olla. Samoinen kissa tykkää lämmitellä nettiboxin päällä.
Tosi hyviä vinkkejä on tullut ja hauskoja tarinoita. Kiitos niistä!
Lopetin etsinnän, istuin nojatuoliin somettamaan ja yhtäkkiä kuului vieno maukaisu eteisestä. Oli tullut pois piilostaan, mikä se sitten olikin. :-)
Ap
Hyvä että löytyi! Siskon musta kissa on löytynyt pienenä kukkaruukusta nukkumasta, ihan täysin maastoutunut oli.
Meillä on kissa löytynyt ainakin sohvan sisältä, pussilakanan sisältä, pyykikorista kasan pohjimmaisena, saunasta, saunakiulusta ja keittiön laatikosta. Kerran kiipeili ikkunankarmeja pitkin, niin verhojen taakse olisi hyvinkin päässyt piiloon. Matossa olevan kohouman päälle ei kannata astua, kissan lempipaikka maton alla.
-petauspatjan alta sängystä
-keittiön alakaappien sokkelosta
-tyynyliinan sisästä sängystä
-korkeasta yläkaapista, ovikin oli kiinni
Vaatekaappi on meillä ihan tavallinen piilo. Onneksi meillä on sakemanni, koulutettu sellainen. Löytää kissan...
Meillä on 90-luvun Rocky-kääntösohva niminen aarre mökillä... Etsin iltasella nurkat ja huhuilin pihalla, sitten kysyin koiralta että missä on Bella? Koira kääntyi sisälle ja tunki nenänsä sohvan sokkeliin. Siellähän se katti, umpiunessa ja mennyt sinne sohvan ollessa istuma-asennossa...
Joku oli löytänyt kissansa liesituulettimen takaa jostain ulokkeelta.
Kissa saattaa olla paitsi pesukoneessa., myös tiskikoneessa. Tsekkaa ennenkuin käynnistät, että ei ole kissaa tai jos on niin enintään yläkorissa
Vaatekaappi. Sinne vaatteiden alle kaivautuneena.
Kissa oli päässyt sohvan alta livahtamaan sisälle sohvan rakenteisiin
Viljapellossa. Ei osannut pois. Haahuili siellä pari päivää. Kuulin naukunan, kutsuin nimeltä. Lyyhistyi, kannoin sisälle. Oli henkisesti ja fyysisesti ihan loppu. Nukkui pari päivää.
Joku pieni ja ahdas paikka. Laatikko. Katso ettet ole laittanut kiinni ja kissa siellä.
Semmoinen pieni lipasto, jonka alle pääsee takakautta. Siellä oli nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Viljapellossa. Ei osannut pois. Haahuili siellä pari päivää. Kuulin naukunan, kutsuin nimeltä. Lyyhistyi, kannoin sisälle. Oli henkisesti ja fyysisesti ihan loppu. Nukkui pari päivää.
Hyvä että hait mirrin! En sano pahalla vaan rakkaudella että kissasi ei taida olla se penaalin terävin kynä jos pari päivää pyörii pellossa eikä edes kutsuhuudon suuntaan tajua suunnistaa 😂 Lopulta sitten luovutti parin päivän pyörimisen jälkeen ja lysähti peltoon!
Anteeksi mutta nauran tälle mielikuvalle 😂
älä huolehdi löytyy jo parin viikon jälkeen, hajun perusteella.