Tekisi mieli pilata yhden perheen isänpäivä ja käräyttää isukki seikkailuistaan
Ja käräytänkin jolle kohta vastaa soittoihin, niin soitan sen vaimolle ja kerron vähän arkaluontoisia asioita:D
Kommentit (52)
Aloittaja on harvinaisen julma ja katkera ihminen. Ei tule koskaan saavuttamaan onnea elämässään.
Tänäänkö sulle vasta selvis, että kyseessä on perheenisä?
Porvoon likka itkee ikävissään... Nyyh ja ryyyst!
😭🥱😴
En ikinä käräyttäisi vaimolle miestä, jonka kanssa itse olen päätynyt suhteeseen. Eilen mies oli luonani ja tänään hän on perheensä kanssa. Mitä sinä ap hyödyt miehen käräyttämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on harvinaisen julma ja katkera ihminen. Ei tule koskaan saavuttamaan onnea elämässään.
Nimenomaan! Ap on katkera ja kulahtanut hutsukka joka ei tule saamaan omaa perhettä.
Yksinäinen vanhuus odottaa.
Hahahahaa siitä saavatkin lapsen itkemisen aihetta, hahahaa, minuapa on pantu!!! XDDD
Ap.
Täytyy myöntää että onhan se jännittävää panna varattua perheen isää. Minua ei haittaa miehen perhe, kosla saan häneltä huomiota ja hellyyttä jota en usko kotona olevan.
Vierailija kirjoitti:
No isähän on vaimonsa ja lastensa luona, harmittaako?
Miksi ap:ta harmittaisi?
Vierailija kirjoitti:
AP...
Olen sanonut sinulle monet kerrat, että älä soittele viikonloppuisin, minä otan yhteyttä, mikäli tilanne on sellainen että olen yksin.
Voit puolestani aivan hyvin soittaa vaimolleni, mutta se on turhaa, hän ei juttujasi usko...
(Olen luonnollisesti rakentanut sellaisen tarinan taustalle jo valmiiksi, että uskottavuutesi on 0)
Luulitko oikeasti että olen ensimmäistä kertaa pappia kyydissä tässä?
Luulitko oikeasti olevasi ainoa sivusuhteeni?? :D
Ihan ohuesti toivon, että ap:lla olis pitävät todisteet miehen seikkailuista, joita ei peitetarinoilla muuksi muuteta. Itsellä ei kyllä pienessä mielessäkään kävisi, ainakaan kovin pitkään, että vastaavassa tilanteessa olisin pettävän miehen ainoa. Sen vaimo nyt en ainakaan haluaisi olla, jos joku osa pitäisi valita. Luulen, että jos tuota rataa jatkat, joku sut vielä joskus käyräyttää ja olet sitten sen kyllä ansainnut. 😊
Lainapyörä kaipailee polkijaa.