Tekisi mieli pilata yhden perheen isänpäivä ja käräyttää isukki seikkailuistaan
Ja käräytänkin jolle kohta vastaa soittoihin, niin soitan sen vaimolle ja kerron vähän arkaluontoisia asioita:D
Kommentit (52)
Ap nauttii muiden satuttamisesta?
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Pesä hiljaa siellä
Niin pesä vastaa kuin sinne huudetaan :'D
Kitkerän katkera kirjoitti:
Ihanan katkeraa... 😂
Ihan vilpittömästi kysyn, että onko sinulla persoonallisuushäiriö tms?
Saitko sen puolison josta itse unelmoit? Toivottavasti👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuvittelisi, että vapaita miehiä riittää... miksi ihmeessä sekaannutte varattuihin? Ihminen on syytä tuntea, ennen kuin samaan sänkyyn hyppää.
Koska naiset haluavat juuri niitä miehiä, joita muutkin naiset haluavat
Miksi kukaan on nin tyhmä, että tietoisesti pilaa oman elämänsä?
Iso osa naisista on tällaisia. Olen huomannut teini-iästä asti, että oli se vaate, harrastus, jokin piirre, tai minun mies niin aina on naisia niitä haluamassa tai matkimassa minua. Ja ihan yhtä lailla kun minua ei enää jokin kiinnosta, ei se kiinnosta niitäkään.
Mä voisin tehdä tuon saman parille Kertulle Äitienpäivänä. Pitäisköhän?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuvittelisi, että vapaita miehiä riittää... miksi ihmeessä sekaannutte varattuihin? Ihminen on syytä tuntea, ennen kuin samaan sänkyyn hyppää.
Kaikki ei valitettavasti pysty vapaata miestä saamaan. Ymmärtäisivät nyt edes maksun ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat juuri niitä miehiä, joita muutkin naiset haluavat
Iso osa naisista on tällaisia. Olen huomannut teini-iästä asti, että oli se vaate, harrastus, jokin piirre, tai minun mies niin aina on naisia niitä haluamassa tai matkimassa minua. Ja ihan yhtä lailla kun minua ei enää jokin kiinnosta, ei se kiinnosta niitäkään.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit? Mitä kävi?
avioero
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tehdä tuon saman parille Kertulle Äitienpäivänä. Pitäisköhän?
Kerttu on harppu.
Mmm... mä en ikinä käräyttäis mun rakasta sen vaimolle. Mä rakastan sitä miestä, enkä haluais, että se joutuu ongelmiin. Ihan kiltisti odotan, millon hänellä on taas aikaa minulle.
Kyl toi miehen pito on niiiin läääst siiison.
Vierailija kirjoitti:
Kyl toi miehen pito on niiiin läääst siiison.
Liv laaaav lääääf
Lapselle varmasti ikimuistoinen isänpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mmm... mä en ikinä käräyttäis mun rakasta sen vaimolle. Mä rakastan sitä miestä, enkä haluais, että se joutuu ongelmiin. Ihan kiltisti odotan, millon hänellä on taas aikaa minulle.
Lähden huomenna viikoksi reissuun. Ukko on sinun. Pidä hauskaa.
T: Vaimo
AP...
Olen sanonut sinulle monet kerrat, että älä soittele viikonloppuisin, minä otan yhteyttä, mikäli tilanne on sellainen että olen yksin.
Voit puolestani aivan hyvin soittaa vaimolleni, mutta se on turhaa, hän ei juttujasi usko...
(Olen luonnollisesti rakentanut sellaisen tarinan taustalle jo valmiiksi, että uskottavuutesi on 0)
Luulitko oikeasti että olen ensimmäistä kertaa pappia kyydissä tässä?
Luulitko oikeasti olevasi ainoa sivusuhteeni?? :D