Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä vei vauvani hevostalliin!

Vierailija
28.02.2014 |

Tyttö 7 kk oli reilun tunnin ystävälläni hoidossa, koska itselläni oli meno lääkäriin ja en voinut ottaa vauvaa mukaan, sillä minulle tehtiin tutkimuksia. Ystävällä on pihassa talli. Hän sanoi minulle, että voi ottaa vauvan hoitoon, sillä on hoitanut hevoset jo aamulla ja ehtii siis hyvin. Jotain oli kuitenkin pitänyt käydä tallissa tekemässä ja oli ottanut vauvan mukaan. Ystävän mielestä suutuin kuulemma turhaan. En halua että kukaan vie vauvaani hevostalliin kaiken sen lian, hajun ja pölyn keskelle. Voiko noin pienen terveydelle olla haitaksi tuon kaltainen epähygieeninen ympäristö? Toinen asia on turvallisuus. Mitä jos joku hevosista olisi karannut pilttuustaan ja juossut vauvan yli? Ystävä sanoi, ettei hevosiin koskenut käydessään vauvan kanssa tallissa, mutta noin isojen eläinten kanssa on silti aina olemassa riskejä. Mitä mieltä olette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti antaa se lapsi pois, olet sille haitaksi

Vierailija
22/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sitten ihan hirvee äiti, kun olen omat lapseni jo vauvoina talliin vienyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pillastui, hevonen ei.

Väitän että tässä maassa on enemmän lapsille haittaa äideistään kuin hevosista.

Tarina voi olla tosikin, tämä kertoo että olemme vieraantuneet agraariyhteiskunnasta.

Vierailija
24/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ihan jokaista mutta jos ei vielä ollut kerrottu, niin ainakin ennen sanottiin, että vähentää allergiariskiä jos vie alle 1-vuotiaan navettaan, talliin jne.

Vierailija
25/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:43"]

Jep ja naapurin koirakin varmaan tuijotti sitä sun lasta terassilta.

[/quote]

Syöttö.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3896927/ketju/naapurin_hairitseva_koira_vahingon_riski

Vierailija
26/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:11"]

No tuota, missäs se Jeesus-lapsi syntyikään? Ja varmaan moni muukin vielä sen jälkeen.

[/quote]

No voi jeesus sentään, sinne se syntyi kylläkin, kolmikymppiseksi VAIN eli. Eli on olemassa VAHINGON RISKI tässäkin tapauksessa.