Mies pilasi isänpäivän olin leiponut kakun ja kaikki
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni ei tehnyt minusta isänpäivän keskipistettä. Itkettää!"
Eihän tästä ollut kyse. Ja tuskin kiitoksen puutteesta, vaan mies pilasi oikeasti päivän. Vain ap tietää miten. Ryyppäsi?
Kannatta tehdä kakut ilman kiitoksen pyydettä.
Sinä leivoit kakun isällesi ja miehesi pilasi sen?
Ei kun ihan oikeasti. Isänpäivä on isänpäivä. Silloin muistetaan omaa isää ja mahdollisesti omien lasten isää jos lapset niin pieniä etteivät itsekseen siihen kykene.
Muista ap ettei tänään juhlita sinua ellet ole isä tai ellei ole jokin muu merkkipäiväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni ei tehnyt minusta isänpäivän keskipistettä. Itkettää!"
Eihän tästä ollut kyse. Ja tuskin kiitoksen puutteesta, vaan mies pilasi oikeasti päivän. Vain ap tietää miten. Ryyppäsi?
Tätä ap:ta itkettää vähintään kerran päivässä joku miehensä tekemä juttu. Todella väsynyt trolli.
Te ette siis ihan oikeasti kiitä, kun saatte lahjan tai joku on tehnyt teille jotain kivaa? Syntymäpäivilläkään ei tarvitse mistään kiittää, koska olet päivänsankari? Peruskäytöstavat onkin tosi tylsiä.
Jos kaikki olisi hyvin, niin tuskin kukaan huomaisi kiitettäisiinkö vai ei. Se kiitos tulisi siitä perheen ilosta ja miehen ilosta. Eli tässä esiin tullut asia ei koske vain kakusta liittämistä, vaan siellä takana on paljon isompia j pitkäkestoisia ongelmia.
T.. Keittiöpsykologi, hyvä ja arvostettu sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Te ette siis ihan oikeasti kiitä, kun saatte lahjan tai joku on tehnyt teille jotain kivaa? Syntymäpäivilläkään ei tarvitse mistään kiittää, koska olet päivänsankari? Peruskäytöstavat onkin tosi tylsiä.
Tuliko mieleen sellainen vaihtoehto ettei ap mies ehkä halunnut itselleen isänpäiväjuttuja ja oli jopa tehnyt tämän selväksi aikaisemmin?
En minäkään kiittänyt kun sain mieheltäni kalliin syntymäpäivälahjan, enkä tosiaankaan ilahtunut koska olin toivonut ettei hän tuhlaisi rahojaan syntymäpäivälahjaani.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex sanoi minulle kun olin leiponut hänelle syntymäpäiväkakun, ettei halua syödä mitään noin epäterveellistä. Hän ei edes ollut mikään fitnessintoilija, ja olut ja roskaruoka kyllä maistuivat usein. Sitäpaitsi kaikki tietämäni himoliikkujatkin kyllä syövät joskus synttärikakkua.
No, nyt hän on ex.
E ole itse kokenut mieheni ortoreksiaa eron aiheeksi, mutta ehkä sinä koit.
Ei ole mennyt meillä päivä pilalle, mutta kiinnitin kyllä huomiota siihen, että mies ei kiittänyt lahjasta, korteista, onnitteluista tai ruoasta. Miksi ei vaan kiitä? Kuuluu minusta hyviin tapoihin.
Huonoa käytöstä.