Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi isänpäivän olin leiponut kakun ja kaikki

Vierailija
08.11.2020 |

Ei edes kiitosta sanonut, itkettää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä.

Vierailija
22/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni ei tehnyt minusta isänpäivän keskipistettä.  Itkettää!"

Eihän tästä ollut kyse. Ja tuskin kiitoksen puutteesta, vaan mies pilasi oikeasti päivän. Vain ap tietää miten. Ryyppäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta tehdä kakut ilman kiitoksen pyydettä.

Vierailija
24/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä leivoit kakun isällesi ja miehesi pilasi sen?

Ei kun ihan oikeasti. Isänpäivä on isänpäivä. Silloin muistetaan omaa isää ja mahdollisesti omien lasten isää jos lapset niin pieniä etteivät itsekseen siihen kykene.

Muista ap ettei tänään juhlita sinua ellet ole isä tai ellei ole jokin muu merkkipäiväsi.

Vierailija
25/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni ei tehnyt minusta isänpäivän keskipistettä.  Itkettää!"

Eihän tästä ollut kyse. Ja tuskin kiitoksen puutteesta, vaan mies pilasi oikeasti päivän. Vain ap tietää miten. Ryyppäsi?

Tätä ap:ta itkettää vähintään kerran päivässä joku miehensä tekemä juttu. Todella väsynyt trolli.

Vierailija
26/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette siis ihan oikeasti kiitä, kun saatte lahjan tai joku on tehnyt teille jotain kivaa? Syntymäpäivilläkään ei tarvitse mistään kiittää, koska olet päivänsankari? Peruskäytöstavat onkin tosi tylsiä.

Vierailija
27/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisi hyvin, niin tuskin kukaan huomaisi kiitettäisiinkö vai ei. Se kiitos tulisi siitä perheen ilosta ja miehen ilosta. Eli tässä esiin tullut asia ei koske vain kakusta liittämistä, vaan siellä takana on paljon isompia j pitkäkestoisia ongelmia.

T.. Keittiöpsykologi, hyvä ja arvostettu sellainen.

Vierailija
28/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette siis ihan oikeasti kiitä, kun saatte lahjan tai joku on tehnyt teille jotain kivaa? Syntymäpäivilläkään ei tarvitse mistään kiittää, koska olet päivänsankari? Peruskäytöstavat onkin tosi tylsiä.

Tuliko mieleen sellainen vaihtoehto ettei ap mies ehkä halunnut itselleen isänpäiväjuttuja ja oli jopa tehnyt tämän selväksi aikaisemmin?

En minäkään kiittänyt kun sain mieheltäni kalliin syntymäpäivälahjan, enkä tosiaankaan ilahtunut koska olin toivonut ettei hän tuhlaisi rahojaan syntymäpäivälahjaani.

Vierailija
29/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
30/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex sanoi minulle kun olin leiponut hänelle syntymäpäiväkakun, ettei halua syödä mitään noin epäterveellistä. Hän ei edes ollut mikään fitnessintoilija, ja olut ja roskaruoka kyllä maistuivat usein. Sitäpaitsi kaikki tietämäni himoliikkujatkin kyllä syövät joskus synttärikakkua.

No, nyt hän on ex.

E ole itse kokenut mieheni ortoreksiaa eron aiheeksi, mutta ehkä sinä koit.

Vierailija
31/32 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha

Vierailija
32/32 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt meillä päivä pilalle, mutta kiinnitin kyllä huomiota siihen, että mies ei kiittänyt lahjasta, korteista, onnitteluista tai ruoasta. Miksi ei vaan kiitä? Kuuluu minusta hyviin tapoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän