Mies pilasi isänpäivän olin leiponut kakun ja kaikki
Kommentit (32)
Mitäs tuosta. Isänpäivä ei ole miehelle tärkeä, joten jatkossa sinun ei tarvitse tehdä sen eteen mitään.
Eikö sun olisi pitänyt kiittää häntä, että hän on lastesi isä? Miten joku voi ryhtyä marttyyriksi toisen juhlapäivänä, vai onko tämä provo?
Miehiä pitääkin lyödä palstalla oli juhlapäivä, tai ei.
Jatkakaa hyvää työtänne!
No mitä v ittua? Pitääkö aina kaikesta saaha kiitos ja pääntaputus? Ei.
Meillä oli mies kerrankin tyytyväinen lahjoihinsa ja kaikkeen. Ei tarvitse viedä takaisin kauppaan ja palauttaa. Saa sitten nähdä, miten osaan joululahjat ostaa.
Eihän tuo mitään. Minun ex suuttui isänpäiväkakusta, sanoi ettei tarvitse mitään paskakakkuja. Sitten lähti jatkamaan päiväkausia jatkunutta ryyppäämistään baariin. Hänen lapsensa olivat minun hoidossani ja olivat surullisia isänsä käytöksestä. Eipä onneks ole enää miestä riesana.
Just mietin, koska lähtee eka isänpäiväprovo lentoon.
"Mieheni ei tehnyt minusta isänpäivän keskipistettä. Itkettää!"
Kyllähän kiitos olisi paikallaan, mutta ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Taitaa kummiskin olla kiitollinen, vaikka ei sitä sanonutkaan. Jos ei millään tavalla ole kiitollinen niin siinä tapauksessa on todellakin moukka.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä pitääkin lyödä palstalla oli juhlapäivä, tai ei.
Jatkakaa hyvää työtänne!
Juhlapyhinä ei sitten palstailla.
On trollien työpäivä.
Kyllä nyt ihan itse lapsellisuudellasi /kiukuttelullasi pilasit päivän.
Minä en mitään kiitosta odota, syönhän sitä kakkua itsekin. Paras kiitos on se kun se maistuu kaikille ja tahtovat lisää. Ihan kummaa loukkaantumishommaa nykyään. Turha on kaunista pyhäpäivää tuhlata tuollaiseen mielensäpahoittamiseen.
Pääse yli tuosta. Siinä olisi vasta lahja! Draamaqueen.
Oliko kakku joku light-mehulla kostutettu rahkaviritys? Ei ihme ettei kiitosta tullut... :)
M25 :)
Kai sinulla on vuosikertatilaus Nessuja, kun miehesi jatkuvasti niin itkettää. Muitakin tunteita on kuin itku, yrittäisit vähän.
Meillä mies pilasi jo joulun, uudenvuoden ja pääsiäisenkin!
Pyysikö se niitä? Isänpäivä on isänpäivä, ei sinun päiväsi. Silloin tehdään sellaisia asioita mistä isä tykkää.
Jos sinulle sattunut se 5 prossan mies. Kunse 5 % jää ihan ala-asteen tasolle. Metsämiehiä, ei sovi kalustettuun asuntoon. Mur-Mur.
Kiititkö sinä äitienpäivänä?