Uskaltaisitko mennä miehen kotiin ensitreffeille?
Kysymys otsikossa. Ette ole aikaisemmin tavanneet.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin tietysti jos ei ole joku sekopää ja sehän pitää muutenkin selvittää etukäteen. Helppo mennä makuuhuoneeseen nussimaan jos treffien aikana selviää, että seura miellyttää ja voi jäädä vaikka suoraan sinne yöksi paneskelemaan. N26v
Entä jos mies on sellainen joka ei sekstaile naisten kanssa ennen kuin on tutustunut? You know, sellainen vähän kiltimpi mies? Ainiin ethän sä sellaisen kotiin menisi kun on just sekopää.
Olen mennyt, seksitreffit kyseessä.
Jos tuntisin miehen jo aiemmin menisin. Jos olisi tuntematon harkitsisin riippuen minkä oloinen hän on ja missä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin jos on jo jonkin aikaa juteltu ja ehtinyt saada fiilistä siitä millainen toinen on. En minkään parin viestin jälkeen sopisi treffejä kummankaan kotona.
Ja olen siis ollutkin parilla ensitreffeillä miesten kotona ja joku on ollut minun kotonani. Kaikki olivat hyviä kokemuksia :) jos yhtään on epäilyttänyt niin silloin olen halunnut tavata julkisella paikalla (tai en ollenkaan). Kyllä se oman intuition kuunteleminen on omalla kohdalla ihan hyvin toiminut.
Tähän ehkä lisähuomiona että itseäni ei haittaa seksi ensitreffeillä joten en pidä sitä miinuksena jos miehellä on seksi mielessä. Sellaista tyyppiä en kyllä vielä ole tavannut jolla olisi ollut pelkästään se mielessä vaan oikein kivoja treffejä on tullut vietettyä leffojen, lautapelien, juttelun, kokkailun ym merkeissä
Mä en todellakaan halua ensimmäisessä tapaamisessa kokkailla, pelata lautapelejä tai katsoa leffaa. Haluan, että ensimmäisestä tapaamisesta kumpi tahansa voi poistua lyhyen ajan jälkeen tekemättä asiasta numeroa ja nolaamatta toista. Sitten jos ensimmäinen tapaaminen menee hyvin ja fyysistä kemiaa on, toinen tapaaminen voikin olla jo oikeat treffit.
Ei tarvitsekaan haluta. Nämä on niitä luonne-eroja :) itse mieluummin etukäteen viestittelen sen verran että osaan jo hyvin sanoa synkkaako vai ei. Toiset taas mieluummin tapaavat nopeasti ja vasta sitten päättävät kiinnostaako toinen ollenkaan.
Jonkun kotiin olen mennyt ensitreffeille kun takana on jo pari viikkoa aktiivista viestittelyä ja varmaankin siksi ne ovat olleet vain positiivisia kokemuksia. Stressaavampana olen kokenut jonkun tapaamisen vain parin viestin jälkeen ja vaivaantuneet kahvittelut tms kun on huomattu ettei olekaan paljon juteltavaa.
Mutta onneksi meitä on moneen junaan :) minä löydän niitä jotka myös jaksavat ensin viestitellä ja sinä löydät niitä jotka haluavat myös mieluummin nähdä livenä nopeasti.
Kyllähän baarista mennään ristiin rastiin suoraan toisten koteihin. Pitäisin tällaista laskuhumakaista seksinhimoista kyläilyä suurempana riskinä, kuin etukäteen sovittuja, muille kerrottuja, selvin päin treffejä miehen kotona.
Hulluun törmäämisen mahdollisuus toki on olemassa missä hyvänsä, mutta melko yksinkertainen sarjamurhaaja tai seksuaalisadisti täytyy olla jos tekee rikoksen omassa kodissaan.
Kun yksi kaverini aloitti tinder-deittailun ja meni useinkin miesten kotiin ekaan tapaamiseen, olin kauhuissani, että sehän voi olla vaikka kuinka vaarallista. Sitten kun itse aloin treffailla, huomasin kuinka paljon rennompaa on tavata jomman kumman kotona, joten lakkasin vaatimasta ensitreffejä julkisella paikalla. Huonoja kokemuksia oli vaan yksi, kun kotiini tullut mies olikin kännissä ja sammui melkein saman tien, poistui kuitenkin suosiolla, kun virkosi.
Jos ekoilla treffeillä päädytään jommankumman kotiin, niin se homma menee AINA panemiseksi...=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin jos on jo jonkin aikaa juteltu ja ehtinyt saada fiilistä siitä millainen toinen on. En minkään parin viestin jälkeen sopisi treffejä kummankaan kotona.
Ja olen siis ollutkin parilla ensitreffeillä miesten kotona ja joku on ollut minun kotonani. Kaikki olivat hyviä kokemuksia :) jos yhtään on epäilyttänyt niin silloin olen halunnut tavata julkisella paikalla (tai en ollenkaan). Kyllä se oman intuition kuunteleminen on omalla kohdalla ihan hyvin toiminut.
Tähän ehkä lisähuomiona että itseäni ei haittaa seksi ensitreffeillä joten en pidä sitä miinuksena jos miehellä on seksi mielessä. Sellaista tyyppiä en kyllä vielä ole tavannut jolla olisi ollut pelkästään se mielessä vaan oikein kivoja treffejä on tullut vietettyä leffojen, lautapelien, juttelun, kokkailun ym merkeissä
Mä en todellakaan halua ensimmäisessä tapaamisessa kokkailla, pelata lautapelejä tai katsoa leffaa. Haluan, että ensimmäisestä tapaamisesta kumpi tahansa voi poistua lyhyen ajan jälkeen tekemättä asiasta numeroa ja nolaamatta toista. Sitten jos ensimmäinen tapaaminen menee hyvin ja fyysistä kemiaa on, toinen tapaaminen voikin olla jo oikeat treffit.
Ei tarvitsekaan haluta. Nämä on niitä luonne-eroja :) itse mieluummin etukäteen viestittelen sen verran että osaan jo hyvin sanoa synkkaako vai ei. Toiset taas mieluummin tapaavat nopeasti ja vasta sitten päättävät kiinnostaako toinen ollenkaan.
Jonkun kotiin olen mennyt ensitreffeille kun takana on jo pari viikkoa aktiivista viestittelyä ja varmaankin siksi ne ovat olleet vain positiivisia kokemuksia. Stressaavampana olen kokenut jonkun tapaamisen vain parin viestin jälkeen ja vaivaantuneet kahvittelut tms kun on huomattu ettei olekaan paljon juteltavaa.
Mutta onneksi meitä on moneen junaan :) minä löydän niitä jotka myös jaksavat ensin viestitellä ja sinä löydät niitä jotka haluavat myös mieluummin nähdä livenä nopeasti.
Näinhän se tietysti on. Itse en halua viestitellä juurikaan ennen tapaamista. En oikein halua kertoa mitään itsestäni ihmiselle, jota en ole tavannutkaan. Mutta olet oikeassa, eihän näissä yhtä oikeaa tapaa ole, jokainen toimii itselleen sopivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ekoilla treffeillä päädytään jommankumman kotiin, niin se homma menee AINA panemiseksi...=)
Niin ehkä jos päädytään. Mutta kun ekat näkemiset/tapaamiset on tapahtunut kotioloissa, niin en ole itse kertaakaan paneskellut. Ja kaiken hyvän lisäksi olen mies.
Vanhemmilta opittu kultainen sääntö: ensimmäinen tapaaminen aina julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No uskaltaisin. Kyllä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tavallisia miehiä, eikä mitään kirvesmurhaajia.
Suurin osa joo, mutta kohdalle ei tarvitse osua kuin se ylsi hullu ja tragedia on valmis.
Suurin riski kuitenkin pakit ja kiusallinen tilanne sellaisessa paikassa.
Ennen vanhaan kun Iskuri.net oli vielä ilmainen käyttää, siellä oli paljon tavisnaisia, jotka etsivät rehellisesti vain seksiseuraa.
Tapasin monta naista ja he uskalsivat kutsua minut kotiinsa saman tien. Ihmettelin jo silloin miten rohkeita naiset olivat.
Olivat nimenomaan tavallisia yh-äitejä tai lapsettomia sinkkuja, eivät mitään maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin tietysti jos ei ole joku sekopää ja sehän pitää muutenkin selvittää etukäteen. Helppo mennä makuuhuoneeseen nussimaan jos treffien aikana selviää, että seura miellyttää ja voi jäädä vaikka suoraan sinne yöksi paneskelemaan. N26v
Entä jos mies on sellainen joka ei sekstaile naisten kanssa ennen kuin on tutustunut? You know, sellainen vähän kiltimpi mies? Ainiin ethän sä sellaisen kotiin menisi kun on just sekopää.
Ei se nussiminen pakollista ole mutta kyllähän se pillussa hyvältä tuntuisi, todennäköisesti kullissakin. Ei kai sellaista miestä olekaan joka ei halua? En ainakaan itse ole koskaan tavannut. Sellaisia on jotka jännittävät ja arastelevat vaikka haluavat kuitenkin. Yleensä esimerkiksi suihinotolla aloittaminen on rikkonut jään ja on alkanut paneminenkin sujumaan. N26v
Olen mennyr kerran, kun mies vaikutti viestitellessä ja soittaessa ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole nettideittailun tarkoituskin? Ainakin kaikki naiset joihin itse olen törmännyt ovat halunneet kullia. Ovat kyllä ensin väittäneet muuta ja esittäneet jotenkin siveitä mutta kaikki jotka ovat joutuneet netistä seuraa etsimään ovat olleet valmiita panemaan ensimmäisillä treffeillä. Ainakin kymmenet treffit olen käynyt ja kaikilla kerroilla on laitettu lihaa piiloon. Naiset ovat olleet toki vähän varttuneempaa osastoa, iät välillä 31 - 44 v. M50v
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyr kerran, kun mies vaikutti viestitellessä ja soittaessa ihan normaalilta.
No oliko? Saitko? N17v
Jos mun kotiin eksyisi joku nainen treffeille niin en todellakaan päästäisi enää pois sitä. Kellarissani on tilaa ja hyvät äänieristeet valmiina.
KilttiMiäs44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No uskaltaisin. Kyllä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tavallisia miehiä, eikä mitään kirvesmurhaajia.
Suurin osa joo, mutta kohdalle ei tarvitse osua kuin se ylsi hullu ja tragedia on valmis.
Suurin riski kuitenkin pakit ja kiusallinen tilanne sellaisessa paikassa.
Miten siitä tilanteesta saa tehtyä kiusallisen? Siis jos on aikuinen ihminen? Mikäli seura ei miellytä niin sen voi sanoa suoraan ja poistua paikalta. Kyllä totuuden kestää kaikki kuulla. Kiertoilmaisuja ja suoranaista valehtelemista ei tarvitsekaan sietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kotiin eksyisi joku nainen treffeille niin en todellakaan päästäisi enää pois sitä. Kellarissani on tilaa ja hyvät äänieristeet valmiina.
KilttiMiäs44
Ei sulla mitään kelllaria ole. Asut kommuunimajoituksessa elikkäs kerrostalossa. N18v
Yhden ainoan kerran olisin mennyt. Siinä ihmisessä oli kaikki mitä etsin, mutta samalla mietin esittääkö hän ja tarttunut minun juttuihin niin tiukasti, että osasi vetää naruista. Olin valmis. Mies sanoi, että sovitaanko ettet tule luokseni, koska haluan aidosti tutustua sinuun ja ettet tunne oloasi vaivautuneeksi, koska en halua loukata sinua enkä aio pyytää seksiä. Olin ok. Ja kiitin kaikkia jumalia siitä mitä sanoi. Se oli ainoa kerta todella, jolloin olisin mennyt. Tutustuttiin ja nyt ollaan yhdessä.