Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko mennä miehen kotiin ensitreffeille?

Vierailija
08.11.2020 |

Kysymys otsikossa. Ette ole aikaisemmin tavanneet.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin jos on jo jonkin aikaa juteltu ja ehtinyt saada fiilistä siitä millainen toinen on. En minkään parin viestin jälkeen sopisi treffejä kummankaan kotona.

Ja olen siis ollutkin parilla ensitreffeillä miesten kotona ja joku on ollut minun kotonani. Kaikki olivat hyviä kokemuksia :) jos yhtään on epäilyttänyt niin silloin olen halunnut tavata julkisella paikalla (tai en ollenkaan). Kyllä se oman intuition kuunteleminen on omalla kohdalla ihan hyvin toiminut.

Tähän ehkä lisähuomiona että itseäni ei haittaa seksi ensitreffeillä joten en pidä sitä miinuksena jos miehellä on seksi mielessä. Sellaista tyyppiä en kyllä vielä ole tavannut jolla olisi ollut pelkästään se mielessä vaan oikein kivoja treffejä on tullut vietettyä leffojen, lautapelien, juttelun, kokkailun ym merkeissä

Vierailija
22/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No uskaltaisin. Kyllä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tavallisia miehiä, eikä mitään kirvesmurhaajia. 

Suurin osa joo, mutta kohdalle ei tarvitse osua kuin se ylsi hullu ja tragedia on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiltti ja ujo mies niin en uskaltaisi, mutta jos on sellainen oikein röyhkeä sikamainen jännä mies niin uskaltaisin.

T: Naisten logiikka

Vierailija
24/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että ehdottaa ensitapaamista kotiinsa osoittaa huonoa tilannetajua.

Vierailija
25/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entuudestaan tutun kanssa olen mennyt ensitreffeillä toisen kotiin, mutta tuntemattoman kanssa en koskaan menisi.

Vierailija
26/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en. Nykyisen kanssa tosin käytiin ensimmäisillä varsinaisilla treffeillä kahvilassa ja niitten jälkeen haettiin pitsa ja mentiin miehen kotiin syömään. Olin nähnyt miehen ohimennen aikaisemminkin mutta en olisi mennyt miehen kotiin jos ei olisi ensin menty kahvilaan. Mitään syömistä ja juttelemista ihmeellisempää ei tapahtunut ja lähdin hyvissä ajoin kotiin koska oli arkipäivä ja molemmilla oli seuraavana päivänä menoja.

27/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ekatreffeillä voi mennä sänkyyn. Mutta ei ekat Tinder-treffit ole mitkään oikeat treffit, vaan ensi tapaaminen. Mutta jos on ollut pitkään silmäpeliä kahden ihmisen kanssa, jotka tuntevat toisensa, niin miksei voisi mennä ekatreffeillä sänkyyn. 

"In reality, they aren't after me, they are after you... I am just in the way!" - Donald J. Trump

USA:n vaalihuijaus, melkein 2h aihetodisteita videolla:
https://unshackledminds.com/epic-voter-fraud-compilation-all-election-t…
kuvaajana:
https://assets.lifesitenews.com/images/made/images/remote/https_www.lif…

Valtamedia valehtelee, on sosialistinen ja puolueellinen. Myös Fox NEWS kuuluu valtamediaan, vaikka kerääkin rahat pois konservatiiveilta pitämällä kanavallaan muutamaa mielipidetoimittajaa.

Kohtuullisia valtamedioita:
Sky News Australia
https://www.youtube.com/user/SkyNewsAustralia
New York Post
https://nypost.com/
Boston Herald
https://www.bostonherald.com/

Vaihtoehtomedioita:
NewsmaxTV
https://www.youtube.com/channel/UCx6h-dWzJ5NpAlja1YsApdg
Unschackled Minds
https://unshackledminds.com/

Vierailija
28/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perunut yhdet treffit, kun mies halusi, että tulen joko hänen luokseen tai hän tulee mun luokse. Tuntui todella epäilyttävältä. Jos ei muuta vialla, niin musta miehen olisi hyvä ymmärtää, että tuollainen on naiselle aina riski. Koen, että mies antaa itsestään aika kyseenalaisen vaikutelman heti alkuun, jos tuollaista ehdottelee.

Vierailija
29/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perunut yhdet treffit, kun mies halusi, että tulen joko hänen luokseen tai hän tulee mun luokse. Tuntui todella epäilyttävältä. Jos ei muuta vialla, niin musta miehen olisi hyvä ymmärtää, että tuollainen on naiselle aina riski. Koen, että mies antaa itsestään aika kyseenalaisen vaikutelman heti alkuun, jos tuollaista ehdottelee.

Mies häpesi itseään.

Vierailija
30/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen joten en voi vastata tuohon. Mutta tässä nyt viimeisen 4vuoden aikana sinkkuna ollessa 3 ensitreffiä on tapahtunut minun kämpällä, kaksi tapahtunut kahvilassa ja yksi naisen kämpillä. Eiköhän se riipu ihan siitä miten turvalliselta/luotettavalta kumpikin osapuoli tuntuu.

Kaikki deitit olivat netistä lukuunottamatta yhtä joka oli kaverin järjestämä sokkotreffi. ;) "Yllätys" noita treffejä ei haalittu tinderistä.

Ei, vaan miten tyhmä ihminen on. Siitä se riippuu.

Vierailija
31/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskaltaakin, mutta en keksi yhtäkään syystä miksi ensimmäinen tapaaminen olisi kummankaan kotona. Sen sijaan keksin useita syitä, miksi ei olisi. Tuollaista ehdottava mies ei mielestäni vaikuta fiksulta ja ymmärtäväiseltä, joten tapaamishalut vähentyisivät huomattavasti jo ehdotuksesta.

Vierailija
32/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotenkin liian ahdistava ja uhkaavakin ajatus. Lisäksi kuulostaa siltä, että ukko haluaa vaan nopeasti seksiä ja jäädä sitten mukavasti kotiin köllöttämään ja heittää minut pihalle.

Vierailija
33/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kotiin en menisi treffeille kuin pippurisuihkeen tai jonkin vahvemman kanssa. Ja kertoisin jollekin luottoihmiselle osoitteen ja tapaamisajan.

Yleensä sanoisin, että kannattaa luottaa vaistoonsa, mutta se ei yleensä ole hormonihuuruissaan olevan naisen käytösssä. Ja vaikka mies olisi vaaraton, et voi tietää mihin tilanteeseen menet. Nurkissa voi pyöriä outoja kavereita, äitiä tai stalkkaavia exiä. Tai nylkyttäviä koiria.

Vierailija
34/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. On sen verran itsesuojeluvaistoa. 

Vierailija
35/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattoman kotiin en menisi treffeille kuin pippurisuihkeen tai jonkin vahvemman kanssa. Ja kertoisin jollekin luottoihmiselle osoitteen ja tapaamisajan.

Yleensä sanoisin, että kannattaa luottaa vaistoonsa, mutta se ei yleensä ole hormonihuuruissaan olevan naisen käytösssä. Ja vaikka mies olisi vaaraton, et voi tietää mihin tilanteeseen menet. Nurkissa voi pyöriä outoja kavereita, äitiä tai stalkkaavia exiä. Tai nylkyttäviä koiria.

Mä heittäsin naisen pihalle joka tulisi kotiini pippurisumutteen kanssa. Pitäisin aika suurena loukkauksena, että nainen pelkää minua niin paljon, että tulee sumutteiden kanssa kotiini.

Vierailija
36/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä heittäsin naisen pihalle joka tulisi kotiini pippurisumutteen kanssa. Pitäisin aika suurena loukkauksena, että nainen pelkää minua niin paljon, että tulee sumutteiden kanssa kotiini.

Jaa, itse en näyttäisi sumutetta sinulle ennen kuin sitä tarvitaan. -eri

Vierailija
37/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse en näyttäisi sumutetta sinulle ennen kuin sitä tarvitaan. -eri

Kyllä mä näen naisesta kun hän pelkää tai epäilee. Mainitsen silloin asiasta naiselle ja sanon, että ehkä on parempi että lähdet kotiin.

Vierailija
38/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Mies oli Tinderistä, mutta meillä synkkasi hyvin ja somen kautta kummankin henkilöys oli tiedossa (työpaikat ym pystyi siis vahvistamaan kuvan kera). Seksitreffit kävi myös minulle, vaikka siitä ei suoraan ollut puhetta. Toki tämä mies olisi voinut silti olla psykopaattinen sadistiraiskari, joka ei välitä kiinni jäämisestä ja olisi juuri vapautunut vankilasta samasta teosta silti säilyttäen uran ym. Eniten jännitin avaako oven sama mies kuin odotin. Pääsääntöisesti en mene kenenkään kotiin, tai kutsu kotiini, jos ei tunneta yhtään ja seksi ei ole ajankohtaista.

Vierailija
39/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin jos on jo jonkin aikaa juteltu ja ehtinyt saada fiilistä siitä millainen toinen on. En minkään parin viestin jälkeen sopisi treffejä kummankaan kotona.

Ja olen siis ollutkin parilla ensitreffeillä miesten kotona ja joku on ollut minun kotonani. Kaikki olivat hyviä kokemuksia :) jos yhtään on epäilyttänyt niin silloin olen halunnut tavata julkisella paikalla (tai en ollenkaan). Kyllä se oman intuition kuunteleminen on omalla kohdalla ihan hyvin toiminut.

Tähän ehkä lisähuomiona että itseäni ei haittaa seksi ensitreffeillä joten en pidä sitä miinuksena jos miehellä on seksi mielessä. Sellaista tyyppiä en kyllä vielä ole tavannut jolla olisi ollut pelkästään se mielessä vaan oikein kivoja treffejä on tullut vietettyä leffojen, lautapelien, juttelun, kokkailun ym merkeissä

Mä en todellakaan halua ensimmäisessä tapaamisessa kokkailla, pelata lautapelejä tai katsoa leffaa. Haluan, että ensimmäisestä tapaamisesta kumpi tahansa voi poistua lyhyen ajan jälkeen tekemättä asiasta numeroa ja nolaamatta toista. Sitten jos ensimmäinen tapaaminen menee hyvin ja fyysistä kemiaa on, toinen tapaaminen voikin olla jo oikeat treffit.

Vierailija
40/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin tietysti jos ei ole joku sekopää ja sehän pitää muutenkin selvittää etukäteen. Helppo mennä makuuhuoneeseen nussimaan jos treffien aikana selviää, että seura miellyttää ja voi jäädä vaikka suoraan sinne yöksi paneskelemaan. N26v