Uskaltaisitko mennä miehen kotiin ensitreffeille?
Kysymys otsikossa. Ette ole aikaisemmin tavanneet.
Kommentit (68)
En usko ellei jostain syystä tuntuisi erityisen turvalliselta, silloinkin ehkä kuuntelisin tervettä järkeä enkä menisi.
En menisi. Olin nimittäin ja mies alkoi heti suutelemaan mua ja olis halunnut sänkyyn. Veti paidan pois päältään. Tarjoili olutta ja sitten piti kuunnella hänen valitsemaansa musiikkia.
No uskaltaisin. Kyllä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tavallisia miehiä, eikä mitään kirvesmurhaajia.
No en, jos kerta emme olisi aikaisemmin tavanneet.
Olen mennyt joskus, mutta hän oli tuttu entuudestaan työpaikalta. Emme kyllä olleet koskaan aiemmin tavanneet työn ulkopuolella (lukuun ottamatta firman bileitä), mutta kyllähän työpaikalla jotenkin tutuksi tulee.
En enää. Kokemuksesta voin sanoa, että tuollainen mies ei etsi kuin seksiä. Kun ehdottaa treffejä ulos ihmisten ilmoille niin se ei kiinnostakaan miestä eli hyvin selväksi tulee, mitä mies hakee.
En ole nainen joten en voi vastata tuohon. Mutta tässä nyt viimeisen 4vuoden aikana sinkkuna ollessa 3 ensitreffiä on tapahtunut minun kämpällä, kaksi tapahtunut kahvilassa ja yksi naisen kämpillä. Eiköhän se riipu ihan siitä miten turvalliselta/luotettavalta kumpikin osapuoli tuntuu.
Kaikki deitit olivat netistä lukuunottamatta yhtä joka oli kaverin järjestämä sokkotreffi. ;) "Yllätys" noita treffejä ei haalittu tinderistä.
Voiko mies vastata? :o Ite en uskaltas mennä naisen kotiin iha äkkiä. :/ Luulisin, et siinä tuntis ittesä tunkeilevaks. Enkä kyl vois päästää naista omaani. Ei sil et nainen tappas miut tai jotain. Nii, ja koira o sellane, et hän hyppii helposti, nii pitäs totutella toiseen lenkeillä. :) M25
En todellakaan. En tiedä uskaltaisinko muuallekaan. Olen muutaman kerran bongannut deittipalstalta ja tinderistä asiallisen oloisen profiilin, jossa mies vaikuttaa kaikin puolin kunnolliselta ja kivalta. Satuin vain tunnistamaan tyypin samaksi, joka tappoi eksänsä ja silpoi ruumiin. Sen jälkeen tuli kyllä fiilis, että melko tarkkaan saa taustatyönsä tehdä, ennenkuin uskaltaisi treffeille lähteä. Harva tuskin tekee ja kaikenlaisia hulluja on sellaisiakin, joista se ei selviä googlettamalla, jos ei ole saanut tuomiota. Tai sitten kuten tämä tapaus, jolle ilmeisesti oltiin järjestetty uusi nimi, että voi jatkaa rauhassa elämäänsä kun vapautui istumasta...
Uskaltaisin jos kyseessä olisi entuudestaan tuttu ihminen esim. työkaveri tai luokkakaveri.
Jos joku Tinder tai nettiukko niin en ikimaailmassa.
Jos mies nimenomaan ehdottaisi omaa kotiaan treffipaikaksi, pitäisin sitä epäilyttävänä. Ei ole mitään perusteltua syytä järkätä ensitreffejä sinne, ja toivoisin että jokainen nainen sen ymmärtää. Jos mies esim. haluaisi valmistaa illallista kotonaan, se on kiva ajatus, mutta ensitreffeillä sellaista ei kannattaisi tehdä.
Olen mies, mutta todella epäilyttää tuo asia. Joku mies voi olla täysi hullu, joten jos olisin nainen, niin en menisi.
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Olin nimittäin ja mies alkoi heti suutelemaan mua ja olis halunnut sänkyyn. Veti paidan pois päältään. Tarjoili olutta ja sitten piti kuunnella hänen valitsemaansa musiikkia.
Oletko ollut exäni kanssa? Olen todella pahoillani. Se musiikin pakkokuunteluttaminen ei lopu ikinä hänellä.
En. Eikä kyse ole siitä, että pelkäisin kirvesmurhaajaa vaan siitä, että olisi kiusallista, jos tietäisin heti että juueikiitos tai lukisin toisen ilmeestä että juueikiitos mutta kumpikaan ei sivistyneenä ihmisenä sitä heti ovella ääneen sanoisi. Pieni kävelylenkki ulkona tai nopea kahvikupillinen töiden jälkeen kaupungilla oli oma toiveeni ensitapaamiselle.
Ei todellakaan miehen kotiin. Siellä on kameroita piilossa ja ukko on jokin sekopää hullu.
kotona tapaamiset on hyviä, silloin näkee heti onko sotkuinen tai yli-siisti ihminen. Myös näkee nopeasti onko varattu tai onko erosta todella vähän aikaa. jne.
En missään nimessä.