Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

1/310 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Yk 3 jo loppusuoralla, tärppipäiviä ei hyödynnetty joten ei mikään yllätys ole ettei tärppi tule tästä kierrosta. Vielä kun saisi rentoutta mukaan tähän touhuun :) Ensimmäinen lapsi olisi toiveissa molemmilla.. Nyt jotain muuta ajateltavaa keksittävä!

Vierailija
2/310 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ilmoittautua tänne. Olin lokakuisissa, mutta karu tipahdus sieltä sitten viimein tuli. Mulla sen verran pitkä kierto, että marraskuisiin ei ole asiaa. Ovista odottelisin johonkin 10.3 tienoolle, ehkäpä. Toinen vauva haaveissa.

ipa kp16/40 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/310 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hankaloittaa tärppiä kun asutaan vielä toistaiseksi eripaikkakunnilla.. Mutta oon yrittänykkin ajatella, että mikäli ei nyt erillään asuessa vielä sukusolut kohtaa, niin sit viimeistään paremmalla onnella kun syksy koittaa, ja saadaan sama katto pään päälle.. :) mulla osuis nyt tärppipv tuonne n. 18pv tienoille, ja sillä vkolla onneksi saadaan yhdessä aikaa viettää..

4/310 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon just tipahtanut marraskuisista. Yk 3 lähti tänään käyntiin ja ekaa yhteistä lasta yritetään miehen kanssa (mulla 2 lasta ennestään..). Mulla on nyt ainakin näiden kahden ekan kierron aikana raskautumista vaikeuttanut se, että tammikuussa TSH oli 5 ja viimeksi se oli 4,2 ja nostettiin lääkitystä ja toivottavasti arvo putoaa lähemmäs yhtä, jotta raskautuminen olisi helpompaa. (kilpirauhasen vajaatoiminta siis vaivana..)

Harmittaa niin, että menkat taas alkoi. Kaikki aikasemmat raskaudet on alkaneet niin helpolla! Eka(keskenmennyt raskaus) toisesta kierrosta ilman e-pillereitä, toka heti kun sai alkaa yrittää km:n jälkeen ja kolmas ihan yrittämättä kertalaakista. huoh.

Laskeskelin, että ovis olis seuraavaksi joskus 16.3.(jos kierto on samanpituinen kuin viime kierto eli 28päivää) ja mikäli tästä kierrosta raskaudun niin LA olis 7.12. :) Tuli kunnolla tekstiä, mutta kun ei oikeen kellekään voi näistä puhua niin purkaudun sitten täällä. :)

Tulipa muuten mieleen, että onko jollain teillä ollut kuparikierukkaa? Jos niin millaset teillä on menkat ja kierrot olleet sen poiston jälkeen?

sannakaro kp 1/30 yk 3

5/310 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tuttuja :) itse siis tänne ensin kesäkuisten (keskenmeno marraskuussa) sitten lokakuisten ja marraskuisten kautta tänne. Tuo ryhmän nimi joulunyytit on niin hellyyttävä että eiköhän me porukalla tehdä semmoset <3 ja tosiaan toista lasta kuumeillaan miehen kanssa. Esikoinen täyttää ensi kuussa 3. Tämä viimeisin kierto oli ennätyspitkä 37 päivää ja olinkin jo ihan varma että nyt tärppäs mutta ku ei ni ei.

Mammanen2011  kp2/29-vaihtelee yk 8

6/310 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuun mukaan =)

Tuttuja nimimerkkejä, kiva kiva! Tuolla lokakuisissa aloitin taas tän yrittämisen ja kuumeilun ja koska kierto venähti, tuun suoraan tänne joulukuisiin.

Meillä yritetään hoidoilla ekaa yhteistä lasta, luomusti ei ole mahdollisuuksia onnistua. Viime kierrossa elämän eka inseminaatio ja nyt perään toinen. IVF-jonossa ollaan, se tehtänee toukokuussa. Perheessä jo mun kolme lasta edellisestä liitosta, he saaneet myös alkunsa hoidoilla. Mulla ikää 36 ja miehellä 32v.

Tänään ultrassa todettiin, että alkukierto näyttää hyvältä ja Gonalin piikitys alkaa huomenna. Maanantaina sitten ultraan taas. Takana meillä yritystä kaksi vuotta, saldona yksi kkm 1,5v sitten.

Tsemppiä kaikille! Mikäs sen ihanampi olis kuin oma joulunyytti <3

LMC (ent. Roxymamma) kp4/28-34

7/310 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Ja olisippas kyllä ihanaa, kun kaikilla olisi onnea myötä tuo joulunyytti saada.. Huoh.. Ite vaan tässä eilisaamuna putosin maanpinnalle kun tajusin, että vaikka muuten osaan laskea kaiken maailman jutut hyvinkin, niin enpäs sit osannu laskea sitä, mitenkä miehen kaa tässä kuussa nähdään.. Elikkäs ei olekkaan tuolloin ovulaatio viikolla meillä kovin mahiksia nähdä.. :( Mutta alkuviikkoon toivon mukaan ovis sattuu, joten edeltävä viikonloppu hyödynnetään aina su iltaan asti.. Eli pienet mahdollisuudet kuitenkin.. Vaan kyllä harmittaa ku olevinaan laskin, että ois niiiiiiin hyvät mahikset tällä kierrolla.. Toiveissa tietty oon, että mies yllättäs ja tulis yllärikäynnille sit oviksen aikaan... :oP

kp 4/31, yk2

8/310 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin muuten nyt tässä kierrossa tikutella sitä ovista että tuleeko kun edellinen kierto meni niin sekaisin. Olen aikaisemmin vain kerran tikuttanut ja siitä kierrosta tulin raskaaksi että ehkä palaan taas siihen. En kuitenkaan kerro asiasta miehelle ettei hänelle tule liian paljoa suorituspaineita.

9/310 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri ilmoittautuu. Tipahdin tänne myös Marraskuisista. Täällä on paljon tuttuja, mutta lyhyt esittely: Olen 31v. ja mies 33v. esikoisesta ollaan haaveiltu 2v 3kk. Kaksi keskenmenoa takana viime syksyltä (elokuussa ja joulukuussa). Apuna meillä on greippimehu, gelee roaylet, mammavitamiinit ja ovistikut. Näillä "täsmäaseilla" onnistuin tulemaan raskaaksi viime vuonna kaksi kertaa pitkän tuloksettoman yrittämisen jälkeen, mut tosiaan niinku sanoin, kesken valitettavasti menivät. :(

Vielä on vuotopäivät menossa ja sellaset menkat menossa, ettei mulla oo koskaan ollut tällasia. Parin tunnin välein vaihdan sidettä, verta tulee ihan kamalasti, mut onneks kipu on jo hellittänyt. Normaalisti mun menkat kestää 3pv ja tokana päivänä vuoto on jo tosi niukkaa ja rusehtavaa. Nyt kolmas päivä ja verta tulee lorottamalla. Ihmettelen kovasti... :/ Toivottavasti kaikki olis kunnossa!

Mut näillä eväillä joulunyyttiä toivomaan! Tsemppiä meille kaikille!

Jonsteri kp3/~34, yk reilu 2v. km 08/2013 & 12/2013

Vierailija
10/310 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Aikainen lintu madon nappaa :-) (oikeesti mä en oo edes nukkunut vielä tälle yötä, mikä lie valvottaa :-D)

Mäkin hyppään tänne mukaan. On pudottu jo marraskuisista ja lokakuisista ainakin, nyt toivotaan meille jouluvauvaa :-) reilu parikymppisiä ollaan molemmat miehen kanssa. Ja esikoista siis odotellaan odotettavaksi. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja endometrioosi, ja ne molemmat osaltaan vaikeuttaa lapsen saantia :/ Ainakin pari kuukautta oon syönyt raskaus&imetys-vitamiineja, muita vippaskonsteja ei olla otettu käyttöön. Oviksen oon bongannut ite aina kipuilujen perusteella. Yritetään olla mahdollisimman rennolla ja stressittömällä asenteella menossa mukana, joten yritän pitää palstailunkin mahdollisimman vähäisenä :-) varmasti täällä kuitenkin tuun pyörimään ja ainakin seurailen muiden kuulumisia.

Toivottavasti me kaikki saataisiin maailman parhaat joululahjat :-)

emilllia kp 8/28-29, yk 5

11/310 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin.

Itestäni en olekkaan vielä hirveesti kertonut, mutta siis ikää 31, miehellä 38. Mulla neljä muksua ja miehellä kaksi. Nyt siis se yhteinen ja viimmoinen molemmilla toiveissa. Ja iltatähdestä voidaan jo puhua, kun noista jo olemassa olevista nuorimmainen on kesällä 8v.. :)

Nyt vaan ootellaan ens vkoa ja etenkin sen loppua, jotta päästään tekemään talletuksia seuraavan vkonalun oletettua ovista varten. :) Oishan se aivan mahtavaa kun nyt jo tärppäis.. saisin kenties synttärilahjan itselleni, parhaan mahdollisen sellaisen. On pitäny jo vaunujaki katella, et mimmoset pojalle/tytölle.

Onko teillä haaveita kumpaa sukupuolta toivoisitte tulokkaan sitten olevan? Tietysti tärkeintä on se terveys.. Mutta itselläni silti pieni haave olisi tytöstä, koska miehellä on kaksi poikaa, ja itsellänikin kolme poikaa ja nuorimmainen tyttö. Saatais vähän naisenergiaa lisää tähän meijän jengiin.. :D Muuuutta yhtä rakas ja toivottu on kyllä poikakin..

12/310 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää vaan.

Iltatähti: Kiva, että täällä on muitakin iltatähdestä haaveilevia. Meille sukupuolella ei juuri ole merkitystä, kaksi poikaa ja yksi tyttö löytyy ennestään. Rakas olis kumpi vaan =).

Jonsterille tervetuloa. On teilläkin hiton pitkä taival jo takana... Jospa olis joulunyytin aika teidän perheessä?! Toivotaan.

Muillekin uusille tervetuloa mukaan.

).( Piikitys alkoi eilen, Gonalia menee 75 yksikköä joka ilta, maanantain ultraan saakka. Eipä muuta raportoitavaa... Tylsä tää alkukierto.

Mukavaa viikkoa,

LMC (ent. Roxymamma) kp6/28-34

ps. jaksaako joku vääntää listan?

13/310 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUMEILIJAT:

Tirppanen88

Ipa86

Sannakaro

Mammanen2011

Lovemychildren

Jonsteri

Emilllia

Iltatähti82

PLUSSANNEET:

SEURAAVAAN YK SIIRTYNEET:

Anteeksi jos joku puuttuu, pikaseen tekasin... :)

14/310 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Liittyisin joukkoon! Ollaan nuorehko esikoisesta haaveileva pariskunta, yritystä reilut puoli vuotta takana ja malttamattomana (onneksi) menin tutkimuksiin, jossa sitten löytyi polykystiset munasarjat, runsaasti rakkuloita siellä rivissä..ihmekkös kun ei ole ovulaatiotakaan tikuissa näkynyt ja kierrot ovat olleet niin pitkiä. Terolut ollut nyt pari kiertoa käytössä ja pian alkaakin clomien syönti ekaa kertaa..Onkohan kellään kokemusta clomeista? Olen kovin toiveikkaana, kun olen kuullut että pco:n kohdalla erityisesti näistä voisi olla apua :) Lisäksi on käytössä vehnäalkoöljy ja greippimehu + raskausvitamiinit, ihan sitä ajatellen että olisi sitten kohdun limakalvokin kunnossa jos kaikki muu menisi kohdalleen..

15/310 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti meillä on varovaisena haaveena toinen tyttö mutta eihän sillä niin väliä kunhan vaan vauva saatais :) sen kyllä sanona että olen ikionnellinen että on ainakin se yksi tyttönen jonka kanssa voidaan tyttöjen juttuja tehdä. Kysyin mieheltä että kaipaisiko hän poikaa juurikin miesten juttuihin. Hän sanoi että ei oikeestaan koska hänestä tuo meidän tyttö on niin ihana :D että meille on oikeesti sama kumpi sieltä tulee :D mutta minusta ei ole mitenkään väärin myöntää sitä että toivoo jompaa kumpaa enemmän. Ja tottakai jokainen toivoo tervettä lasta. Sori kun mua aina huvittaa kun kaikki sitä korostaa. Eikai se niin mene että toivotaan joko tyttöä, poikaa tai tervettä lasta ;)

16/310 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lyllerö joukkoomme!!! =)

Ei miustakaan oo väärin, jos toivoo jompaakumpaa enemmän.. Ja itsellekin siis kuitenkin aivan sama kumpi sieltä sitten tulee.. Kun nyt vaan tulis!!! :D Kuume on kyllä välillä niiiiiiiiiiiin järjetön ettei mtn rajaa... :oP Oon jopa jo vaunuja katellut valmiiksi, niin tytölle kuin pojalle.. :oP Vaan pitänee nyt vähän yrittää rauhoittua, ettei stressin puolelle koko homma mee.. Tahon kuitenkin miehen kaa oikeesti nauttia yhdessä olosta, enkä tehä hommista mtn pakkopullaa... :)

17/310 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

En oo vielä tippunu marraskuisista, mutta en usko tähän kiertoon niin olen tätäkin keskustelua seuraillu. Täältä nyt huutelen vähän väliin ;> Lyllerö meilläkin on ensi kierto clomikierto, jos ja kun se sitten alkaa. Voidaan sitten vertailla kokemuksia kunhan täällä nyt ensin täti tulis. Oletko jo aloittanut clomit? Ja onko tullut mitään sivuvaikutuksia? Oma lääkäri varoitteli hikoilusta.

18/310 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!! <3 :)

Paras "lahja" oli ku mies tuli illalla yllärivisiitille.. Vaikka vasta ens vko on ns meidän vko... =) =) =) Onneksi syksyllä tämä kaukosuhde loppuu ja päästään saman katon alle.. Tuntuu kyllä piiiiiiiitkältä ajalta odotella, mutta hyvää kannattaa.. :)

Ens vko ois siis se meijän "talletusvko".. En mee ihan näisä kierroistani takuuseen kun ehkäisylaastarin käytön lopettamisen jälkeen (n. 3v sitten lopetin) on kierrot olleet säännöllisiä aina muutaman kk, ja sit tulee heitto jonka jälkeen taas säännöllistyny muutamaksi kk:ksi.. Mutta, jospa nyt ei niin suurta heittoa oisi..

Nyt siis kp 9/31 (28-32)

19/310 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Päätinpä minäkin tänne tulla kuumeilemaan, vaikka alunperin sovittiin miehen kanssa skipata tämä kuukausi ja jatkaa vasta tammikuussa, mutta samahan se on yrittää tämäkin kuukausi, jos vaikka tärppäiskin ;)

Meillä tosiaan kolmonen yrityksessä ja tyttö toiveissa. Kaksi aikaisempaa poikia ja minä 26v ja mies 27v :) ja vaikka sieltä kolmas poika tulisi, niin taatusti yhtä rakas ja toivottu!

Menkat tuli ja meni ja nyt ollaan kp 9/24-28

20/310 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUMEILIJAT:

Tirppanen88

Ipa86

Sannakaro

Mammanen2011

Lovemychildren

Jonsteri

Emilllia

Iltatähti82

Lyllerö

Tiusk

Pöntiäinen

PLUSSANNEET:

SEURAAVAAN YK SIIRTYNEET:

Huah... Tulipahan kahen nuorimmaisen huonetta siivoiltua ja minun pikku tyttönen oli saanu sekamelskaan ujutettua valehtelematta viis koneellista vaatteitaan.. Kylläpä nyt hermo kuitenkin lepää, kun huone kutakuinkin siisti.. :D Ihan jo ootan aikaa, kun saisi vauvan kanssa olla kotona, ja tehdä rauhassa kotityöt ja ruuan.. Tälleen kolmivuoroa tekevänä ja tällä hetkellä siis neljän lapsen kanssa yksin asuvana tuntuu välillä, että 24h ei aina riitä.. Onneksi vanhimmat on jo suureksi avuksi kotihommissakin, tyhjentävät astianpesukonetta ja hakevat itse omat pyykkinsä narulta ja kaksi vanhimmaista pitävät kyllä huoneensakin täysin siistinä. :) Toiseksi vanhin tykkää tehdä jopa lumitöitä oma-alotteisesti.. On noi kyllä kaikinpuolin aivan mahtavia lapsia.. <3 <3 <3 <3 Kuinkas muilla lapset osallistuu kotitöihin? Mulla siis vanhimmainen lapsi 13v, nuorin pian 8v ja pari muuta tuolta väliltä.. :o)