Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun mies ei laihduta läskimahaansa pois?

Vierailija
27.02.2014 |

Ei paljon kiihota  tuo tynnyri.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi naiset on todella kauniita ja kurvikkaita. Kukapa mies ei haluaisi tuollaista naista . Mutta laitapa tuohon 30 kiloa lisää vatsan kohdalle , niin sitten puhutaan samasta asiasta kuin tässä ketjussa. 

Vierailija
42/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:23"]

Luulen, että teidän monien ongelma on enemmän asenne terveyteen ja liikkumiseeen kuin se läskimaha. Minä tiedän monia keski-ikäisiä jotka lenkkeilee joka päivä ja silti heillä on se tynnyrimaha. Sellaisen kanssako ei voi sekstailla? Lihavempikin voi olla hyvässä kunnossa ja kaunis/komea. Liikkuminen ja ruokavalio on tärkeää vaikkei suoraan laihduttaisi voimakkaasti.

[/quote]

Niinhän nuo ovat kertoneet, että ongelma on miehen kyvyttömyydessä aktiivisuuteen, jatkuvassa mässäämisessä ja kaljankittaamisessa ja sen sellaisessa. En ihmettele, että passiivisuus vie seksihalut. Nuo hyväkuntoiset lihavat keski-ikäiset elävät yleensä terveesti ja aktiivisesti, paitsi että herkuttelevat vähän liikaa. Eivätkä ne niin kovin yleisiä ole, vaikka muutamia tapauksia minäkin tunnen.

Miehen viimeisen päälle ulkonäkö tuo naiselle toiset ongelmat, koska hyvännäköinen keski-ikäinen mies alkaa kiinnostaa nuoria ulkonäkökeskeisiä naisia ihan eri tavalla. Siinä saa kohta emäntä painaa tosissaan hommaa, että pitää itsensä kilpailukykyisenä.

Huh mitä naisia nuo linkkaamasi alusvaatemallit. Suoraan minun korvienvälisen ihannenaiskatalogin "täydellinen ulkonäkö" -kappaleesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne täällä meuhkaavat mammat eivät nyt huomioi sitä, että sillä miehellä/miehilläkin saataa olla kilpirauhasongelmaa, aineenvaihduntaongelma ym. No, läskit on hiljaa kun toisesta sukupuolesta kyse.

Läski on läski sukupuoleen katsomatta ja auttamatta laiska, ruoka maittaa liiaksi, liikuntaa ei nimeksikään ja vartalo paisuu kuin pullataikina, hyi helvetti!

Vierailija
44/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne miehen kilot ja maha pitäisi vaan hyväksyä , koska jos rakastaa , hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on ? Näin tuntuu moni ajattelevan. Mutta entä kun se mies ei sitten osallistu mihinkään , ei jaksa mitään , haisee kaljalta ja kuorsaa ja ähisee... Siis olin varautunut olemaan tämän miehen kanssa loppuelämäni, mutta nyt en enää tiedä. Haluanko sitten ylilihavan puolison omaishoitajaksi kun hän omalla toiminnallaan saa liitännäissairauksia ?

Kaipaan kumppania, joka lähtee kävelylle ja harrastaa poikiensa kanssa. Sellainen mies minulla joskus oli. Millä saa ihmisen lääkäriin , jos toinen ei vaan suostu. Olen niin väsynyt tähän.

Vierailija
45/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kuitenkin suhtautua vähän vähemmän ylimielisesti siihen miehen muuttuneeseen ulkonäköön? Fakta nimittäin on, että naiset rupsahtavat vanhemmiten hormonaalisista syistä nuorempina kuin miehet. Eli sitten kun te ette enää miellytä ukkonne silmää, hän kyllä muistaa mitä aikanaan sanoitte hänen kaljamahastaan...

Vierailija
46/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mukavasti eroa siinä miten suhtaudutaan miehen mahaan ja naisen rupahtamiseen :D

palstan toisessa ketjussa miestä kehotettiin eroamaan rupsahtaneesta vaimostaan jotta vaimo löytää arvoisensa ihmisen joka ymmärtää ihmistä ihmisenä.

Sen sijaan miehen mahaa EI HYVÄKSYTÄ!

Vierailija
47/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:43"]

Eli ne miehen kilot ja maha pitäisi vaan hyväksyä , koska jos rakastaa , hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on ?

Tuo on silkkaa roskaa. Jokaisella on tietyt kriteerit puolisolle, ja jos toinen lakkaa täyttämästä niitä, suhde ajautuu kriisiin. Kriiseistä voi päästä yli, varsinkin jos se muuttuminen johtuu jostain, jolle ei voi mitään, esimerkiksi sairastuminen, mutta esimerkiksi yleisen passiivisuuden ja piittaamattomuuden takia lihomisessa, alkoholisoitumisessa, syrjäytymisessä tai vastaavassa se muutos on ennen kaikkea asenteen veltostuminen tai alkupingoituksen höllentäminen. Siihen voi jokainen itse vaikuttaa, ja jos ei halua tehdä niin, sitten on minusta turha ruikuttaa, että vaimo tai mies lähtee, jos hän säilyttää aktiivisuutensa ja haluaa suhteeltakin yhteistä toimintaa. Eräänlaista erilleen kasvamista sekin on.

Kaipaan kumppania, joka lähtee kävelylle ja harrastaa poikiensa kanssa. Sellainen mies minulla joskus oli. Millä saa ihmisen lääkäriin , jos toinen ei vaan suostu. Olen niin väsynyt tähän.

Ei ihminen yleensä muutu toisen vaatimuksesta. Se on sitten mietittävä, että onko edellytyksiä jatkaa. Tuollaisen herätyksen odottelu vuosikymmeniä on minusta kohtuutonta, mutta tietenkin suhteissa on monia puolia.

Mutta kokeile sitä, että herääkö mies, jos uhkaat selväsanaisesti erolla. Älä välttämättä hauku lihavuutta ja ulkonäköä, vaan miehen toimintakykyä ja velttoutta. Sano sille, että rakastuit reippaaseen ja harrastavaan ihmiseen ja veltostunut vätys ei ole sinun haluama elämänkumppani. Tuollainen voi herättää tai sitten olla herättämättä, mutta epämääräiset vihjailut tai vuosien mankuminen ilman vakavastiotettavuutta eivät auta. Mutta tuota ei sitten voi tehdä kuin kerran. Jos uhkaat lähteä ja mies päättää katsoa kortin, se on sitten lähdettävä tai menetät uskottavuuden täysin.

Vierailija
48/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun tekstiä monet. Sama ongelma täällä. Mies ei tajua, miten lihava on, se on tullut jotenkin sokeaksi sille. Tässä ei ole nyt kyse mistään unelmavartalosta, mutta kyllä ihmisen sen verran pitäisi kantaa vastuuta itsestään, että pysyy normaalipainoisena ja sitä myöten todennäköisemmin terveenä. Miehellä nyt n. 20 kg ylipainoa. Liikkuu kyllä jonkin verran, mutta sillä verukkeella kyllä vetää sitten herkkujakin niin että paino ei ainakaan pääse putoamaan. Lihominen on minusta raivostuttavaa välinpitämättömyyttä. Meillä on lapsia ja haluan opettaa heille terveelliset elämäntavat. Seksiä ei tuon läskimahan kanssa mieli tee. Ja ei, en ole mallivartaloinen, vaan normaalipainoinen liikkuvainen nainen. Joskus kaveriporukalla ollaan mökillä saunomassa ja on se kumma kun toiset samanikäiset miehet on niin timmissä kunnossa. Ja kiva saada muilta naisilta niitä myötähäpeän katseita, kun pikku penis ei edes näy sieltä tynnyrin alta... Harmittaa ja suututtaa!

Vierailija
49/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:55"]

Aika mukavasti eroa siinä miten suhtaudutaan miehen mahaan ja naisen rupahtamiseen :D

palstan toisessa ketjussa miestä kehotettiin eroamaan rupsahtaneesta vaimostaan jotta vaimo löytää arvoisensa ihmisen joka ymmärtää ihmistä ihmisenä.

Sen sijaan miehen mahaa EI HYVÄKSYTÄ!

[/quote]

Minä en näe tuossa mitään ihmeellistä. Rupsahtaminen on fysiologinen fakta, jolle ei mahda mitään, mutta kaljamaha syntyy ja lähtee omien valintojen seurauksena. Ei miesten lihavuutta sen pahempana pidetä kuin naisten. Ehkä jopa päinvastoin, miehellä on enemmän vaihtoehtoja, joilla voi kompensoida sitä.

Vierailija
50/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:40"]

Miksi ne täällä meuhkaavat mammat eivät nyt huomioi sitä, että sillä miehellä/miehilläkin saataa olla kilpirauhasongelmaa, aineenvaihduntaongelma ym. No, läskit on hiljaa kun toisesta sukupuolesta kyse.

Läski on läski sukupuoleen katsomatta ja auttamatta laiska, ruoka maittaa liiaksi, liikuntaa ei nimeksikään ja vartalo paisuu kuin pullataikina, hyi helvetti!

[/quote]

Minusta on perusteltua pitää ihmistä (sukupuoleen katsomatta) piittaamattomana, jos hän lihoo rajusti terveellisen elämän yrittämisesta huolimatta ja kieltäytyy käymästä lääkärissä tutkituttamassa onko syynä jokin sairaus. Sairaus hyväksytään syyksi vasta sitten, kun on todettu joku sairaus, johon hoidot eivät yrityksestä huolimatta tehoa. Ainakin kilpirauhasvaivoja voidaan hoitaa.

Vierailija
51/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:01"]

Onko ongelma enemmänkin asenne ja kumppanin terveys vaiko todellakin saatte pillunne märäksi vain jos miehellä kroppa timmi?

[/quote]

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Ei se mene niin, että ensin ihastutaan ulkonäköön ja siten sen jälkeen se ulkonäkö pitää unohtaa. Mua ei ole koskaan ylipainoiset tai edes mahakkaat miehet kiinnostanut sinkkuaikoinakaan. Miksi nyt naimisissa ollessa pitäisi?

Ainahan sitä voi paneskella silmät kiinni, mutta kuten varsinkin jokainen mies hyvin tietää, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen vartalo vaan kummasti kiihottaa. Miksipä muutenkaan miehet kuolaisi vähäpukeisia julkkiskaunottaria kuin sen  pantavan kropan takia. Sama se on naisillakin.

[/quote]

Vai ääliö ihastuu niin voimakkaasti ulkonäköön, ettei osaa ajatella luonnetta ja alkaa vielä suhteeseen ULKONÄÖN TAKIA.

Kuka vahtaa julkkiksia, kuka ei. Itse miehenä en vahtaa mitään pissiksiä vaan esim. tämmöiset kiihottaa minua siinä missä hoikemmatkin (oikeastaan enemmän).

http://www.hipsandcurves.com/plus-size-florence-boyshort

http://www.hipsandcurves.com/plus-size-ruffled-stretch-lace-halter-teddy

Ja tiedän, ettei nuo ole sellaisia läskimahoja kuin äijänne, mutta osa miehistä ja naisista haukkuu tuonkaltaiset "valaiksi". :)

Luulen, että teidän monien ongelma on enemmän asenne terveyteen ja liikkumiseeen kuin se läskimaha. Minä tiedän monia keski-ikäisiä jotka lenkkeilee joka päivä ja silti heillä on se tynnyrimaha. Sellaisen kanssako ei voi sekstailla? Lihavempikin voi olla hyvässä kunnossa ja kaunis/komea. Liikkuminen ja ruokavalio on tärkeää vaikkei suoraan laihduttaisi voimakkaasti.

[/quote]

Siellä joku tynnyrikeijo huutelee.

Vierailija
52/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:57"]

Koska palkinto eli sinä et ole tarpeeksi hyvä eli kannustava.

[/quote]

Sehän palkinto on jo saatavilla ja nainen kotona, nii miks enää tarvis tehdä yhtään mitään?

[/quote]

No niin just. Mitäpä me naisetkaan enää mitään panostetaan, kun ei miehetkään panosta.

[/quote]

Totta. Ja ette kyllä paljoa panostakaan. Persjalkaisten siiderilehmien osuus on 60-80 % ikäryhmässä 15-35 vuotta.

Vierailija
53/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:57"]

Koska palkinto eli sinä et ole tarpeeksi hyvä eli kannustava.

[/quote]

Sehän palkinto on jo saatavilla ja nainen kotona, nii miks enää tarvis tehdä yhtään mitään?

[/quote]

No niin just. Mitäpä me naisetkaan enää mitään panostetaan, kun ei miehetkään panosta.

[/quote]

Totta. Ja ette kyllä paljoa panostakaan. Persjalkaisten siiderilehmien osuus on 60-80 % ikäryhmässä 15-35 vuotta.

[/quote]

Oho, mähän kuulun sitten vähemmistöön!

Vierailija
54/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä palsta. Jos nainen valittaa miehen ylipainosta, niin yläpeukkuja ropisee joka suunnalta. Mutta auta armias jos joku mies tekee toisinpäin olevan aloituksen. Kyllä sitten ollaan lynkkaamassa oikein porukalla :)

Taas sama homma. Jos mies on ylipainoinen se on riittävä syy naiselle eroon. Mutta jos naisella on ylipainoa, niin se on miehen vika ja miehen vain pitää hyväksyä asia ja siitä ei saa edes mainita.

Vierailija
55/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta jos mies lähtee vieraisiin, se on naisen vika. "Et olisi lihonut noin muodottamaksi läskiksi ja leikannut kananpersettä."

Jos nainen lähtee vieraisiin, se on taas naisen vika. "Voi hitto mikä akka, kun ei läski mies kelpaa!"

Vierailija
56/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valittako. Jos on kiva ukko, elättää perheen ja on hyväluontoinen, niin olkaa onnellisia. Mä oon ollut ikuisuuden sinkkuna ja kelpuuttaisin miehen painolla 80-120 kiloa oikein mielelläni, kunhan pukeutuu kivasti, hyvin leikatut hiukset ja tuoksuu hyvältä. Jos seksissä on maha tiellä, niin sitä vaan siirtämään ja voitte itse olla päällä, kun kerran niin hoikkia ja hyväkuntoisia olette. Ihminen kuulkaa vanhenee, lihoo ja rapistuu iän myötä. Olkaa onnellisia, että on seksiä tarjolla. Mitä jos itse sairastutte jotenkin ja lihotte 30 kiloa, kyllä sit mies on paska äijä, jos ei teitä haluu, naisessahan pitää olla muotoja, eikö ja mistä ottaa kiinni, typerä ukko.

Vierailija
57/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:26"]

Tää on kyllä jännä palsta. Jos nainen valittaa miehen ylipainosta, niin yläpeukkuja ropisee joka suunnalta. Mutta auta armias jos joku mies tekee toisinpäin olevan aloituksen. Kyllä sitten ollaan lynkkaamassa oikein porukalla :)[/quote]

Mitä tuosta? Se on aika odotettavaa, että "naiset jotain" -avaukset saavat miinusta, koska täällä on ilmeisesti enemmistö naisia ja tuo peukutuskin vaikuttaa ainakin minun mielestä jotenkin naisellistyyliseltä vihjailevalta mielipiteenosoitukselta. Miehekkäämpi tyyli on kertoa mielipiteensä vastausviestillä.

Minusta alapeukulla ja lynkkaamisella on aavistuksen omainen ero, mutta ehkä olen pilkkua viilaava tyhjännipottaja. Tai putkiaivomies, joka ei tajua ottaa miinuspisteitä vakavasti.

Vierailija
58/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:26"]

Tää on kyllä jännä palsta. Jos nainen valittaa miehen ylipainosta, niin yläpeukkuja ropisee joka suunnalta. Mutta auta armias jos joku mies tekee toisinpäin olevan aloituksen. Kyllä sitten ollaan lynkkaamassa oikein porukalla :)

Taas sama homma. Jos mies on ylipainoinen se on riittävä syy naiselle eroon. Mutta jos naisella on ylipainoa, niin se on miehen vika ja miehen vain pitää hyväksyä asia ja siitä ei saa edes mainita.

[/quote]

Ja samalla tavalla, jos miehellä on ongelmia vaikka potenssin tai laukeamisen suhteen niin "mies ei saanut edes munallaan kunnolla nussittua" ja jos nainen ei kunnolla kostu tai saa orgasmia niin "mies ei saanut edes naistaan kiihottumaan ja laukeamaan".

Näin se menee, varsinkin seksissä miehellä näyttää olevan vastuu naisen nautinnosta vaikka pään sisältä se kaikilla tuo nautinto lähtee. Melko kieroa.

Vierailija
59/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä :( Olemme vieläpä alle kolmekymppisiä ja miehellä ylipainoa varmaan.. en edes tiedä, varmaan 20 kg ainakin. Ja hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että itse olen ihan suht liikunnallinen ja hyväkroppainen. Miehen ylipaino ahdistaa ja harmittaa minua paitsi ulkonäön, niin erityisesti terveyden kannalta. Jos jo kolmekymppisenä on tuossa kunnossa, missä kunnossa on 20 v päästä? Haluaisimme jossain vaiheessa lapsen, mutta haluaisin opettaa lapselle terveet ja liikunnalliset elämäntavat. Mitenkähän sekin sitten onnistuu, jos isi lojuu päivittäin sohvalla tv:n ääressä herkkuja mutustaen...

Olen yrittänyt mielestäni kaikkia mahdollisia keinoja. Uhkailua, kiristystä, lahjontaa :P Ilmeisesti miestä itseään ylipaino ei suuremmin hetkauta. Lähtisin enemmän kuin mielelläni miehelle treeniseuraksi ja usein houkuttelen häntä liikkumaan, mutta mies keksii aina jonkin tekosyyn. Tai lupaa tulla huomenna tai ensi viikolla, mutta koskaan sitä huomista tai ensi viikkoa ei tule. Voisin kokkailla hänelle kevyitä ruokia, mutta yleensä pöperöni eivät rasvaisista pihveistä pitävälle miehelle kelpaa. Muutenkin tuntuu väärältä, että minun pitäisi tavallaan nähdä kaikki vaiva miehen puolesta. Houkutella liikkumaan ja laittaa ruokaa, kun samalla hän itse osteskelee itselleen sipsejä yms. Ärsyttää, ettei toinen ollenkaan huolehdi itsestään, kun itse teen töitä sen eteen, että pysyn timminä.

Luulen että motivaation pitäisi tulla tosiaan miehestä itsestään. Yritän olla välittämättä hänen ylipainostaan ja ajatella, että se on hänen asiansa. Toivon kuitenkin että jossain vaiheessa hän tajuaisi alkaa huolehtimaan terveydestään. :(

Vierailija
60/62 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi