Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun mies ei laihduta läskimahaansa pois?

Vierailija
27.02.2014 |

Ei paljon kiihota  tuo tynnyri.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa miehelleni unelmavartaloa. Enkä misäännimessä halua haukkua häntä. Mutta en myöskään halua enää nukkua, harrastaa seksiä tai asua sen hyvin ylipainoisen , aina väsyneen ja hengästyneen miehen kanssa . 

Vierailija
22/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mahakkaan ja muutenkin lihavan mieheni kanssa elänyt samassa taloudessa nyt 3 vuotta ilman seksiä. Miehellä ei ole seksihaluja vaan ruoka, viiniharrastus ja lapset ovat tärkeitä. Olen tyytynyt tähän , koska mies on loistava isä ja myös mukava asuinkumppani. Ovulaatioaikaan kun oikein panettaa , aina mietin eroa, mutta sitten se ajatus menee taas pois mielestä.

Hassua sinänsä , että meilläkin minä liikun ja harrastan ja pysyn hoikkana, mutta silti mies on sitä mieltä , että hän ei ole syypää seksin loppumiseen. Kuulemma minä olen seksiaddikti ,en ymmärrä elämän muita arvoja. Kuulemma lasten kasvaessa meillä tulee olemaan enemmän aikaa toisillemme ja sitten miehen halut palaavat.Saas nähdä. Mutta ei tämä huonoa elämää ole näinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt liity aiheeseen, mutta mitenkä ihmisellä joka on 174cm/72kg on muka liikaa painoa?! Aika sairaaksi mennyt tämä laihuuden tavoittelu. Pisti vaan silmään...

Vierailija
24/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän olette hyviä vaimoja, jos olette valmiit jättämään miehenne liikapainon takia. Mies ei ilmeisesti koe itse haittana ylipainoaan, ainakaan vielä. Eikö aihetta voi lähestyä nätimmin eli alkaisitte liikkua yhdessä lenkkeillen ja uimahallissa. Kaljat voi jättää kauppaan ja terveellisiä ruokia voi ryhtyä valmistamaan yhdessä. Herkkupäivä kerran viikossa ja ulkona syömistä kerran kuussa.

Jos ulkoiset seikat ovat noin tärkeitä, miksette puuttuneet lihomiseen jo viiden kilon lisän myötä? Entä jos puoliso sairastuu ja ulkonäkö muuttuu? Tai menettää onnettomuudessa raajan? Tai jos itsellesi käy huonosti? Jättääkö miehesi sinut, jos kätesi amputoidaan?

Vierailija
25/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole siitä , että jättäisi miehen ainoastaan lihomisen takia. Mutta jos on vuosia seurannut lihomista ja yrittänyt laittaa terveellistä ruokaa ja houkutella miestä kanssaan liikkumaan , mutta toinen vaan lisää herkkujen syöntiä, juo kaljaa ja syö ikäänkuin salaa , niin jossain tulee ehkä sitten raaja vastaan. 

Kun ihminen on oikein ylipainoinen , hän ei oikein jaksa mitään . Tai ehkä nuori ylipainoinen jaksaa , mutta 4-kymppinen ei. Mun mies on nyt 42v ja nukkuu 10 tunnin öitä. Sit ten hoitaa työnsä hyvin , mutta loppuaikana ei jaksa muuta kuin maata sohvalla. Miksi mun pitäisi loppuelämä seurata tuota ?

Vierailija
26/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa kuin nro 24 , olen itse 165cm ja painan tuon saman 72kg . No , ylipainoa on , mutta i tuo paino 174cm pitkälle ole paha.

Vierailija
27/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haukutaan suomalaisia naisia siitä,kun eivät pidä huolta itsestään. Haukutaan kun leikataan lyhyt tukka ja kilojakin kertyy. Miesten rupsahtamisesta ei saa sanoa mitään. Vaimon pitäisi vain kiltisti hiljaa katsella vieresdä lihovaa ukkoa ja haluta vielä seksiäkin. Kyllä mä väitän, että parempaa huolta perheelliset yli 30v naiset pitää ulkonäöstään kuin miehet. Ihan kuin sitä omaa vaimoa ei tarvisi miellyttää. Että kyllä se siinä vierellä pysyy olin minkälainen tahansa!

Vierailija
28/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haukutaan suomalaisia naisia siitä,kun eivät pidä huolta itsestään. Haukutaan kun leikataan lyhyt tukka ja kilojakin kertyy. Miesten rupsahtamisesta ei saa sanoa mitään. Vaimon pitäisi vain kiltisti hiljaa katsella vieresdä lihovaa ukkoa ja haluta vielä seksiäkin. Kyllä mä väitän, että parempaa huolta perheelliset yli 30v naiset pitää ulkonäöstään kuin miehet. Ihan kuin sitä omaa vaimoa ei tarvisi miellyttää. Että kyllä se siinä vierellä pysyy olin minkälainen tahansa!

Vierailija
29/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , kun mies jättää lihoneen vaimonsa , sanotaan että olisi nainen huolehtinut itsestään. Kun taas nainen , joka on vuosia yrittänyt muuttaa miehensä elämäntapoja terveellisemmäksi , kyllästyy ja suunnittelee eroa, sanotaan että äläs nyt.

Itse erosin 4 vuotta sitten samasta syystä. Mies on nykyään vielä laskempi ja lihavampi. Ja minä olen yksikseni onnellisempi ja aktiivisempi.

Vierailija
30/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä miehilläkin pitäisi olla nykyistä enemmän ulkonäköpaineita, vaikka jo naimisissa olisivatkin. Täälläkin on mies kasvattanut mahaa 15kg sitten häiden, itse en ole lihonut enkä liho, koska asia on minulle tärkeä.

Vierailija
31/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks. Olemme suurperheen vanhempia ja miehen jättäminen ei nyt oikeen onnistu :( Pienet lapset ja mies vain lihoo. Yli 10kg tullut ja sen kyllä huomaa. No eipä tule enempää lapsia, ehkäisyä emme tarvitse kun ei seksiä jne. Mies kävi vaa'alla, suri painoaan kaks päivää ja söi rullakebabbia, huoh!! Mun safkat ei kelpaa. Ei suostu syömään kasviksia jne. Että tässä nyt sitten seurataan turpoamista vieressä...... Mikään ei auta ei. Kaikesta ulkoliikunnasta kieltäytyy, nytkin keksi tekosyitä jotta HÄNEN ei tarvitsisi lähteä lasten kanssa kävelemään kaupoille. Minä juoksen. Olen hoikka ja näytän riisitautiselta tynnyrin omaavan miehen seurassa.

Vierailija
32/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan onnistunut motivoimaan miestä laihduttamaan?! Vai olisiko motivaation pakko lähteä miehestä itsestään? Onko kellään muulla tilanne se että mies kyllä liikkuu säännöllisesti eikä ole lihomisen myötä mitenkään laiskistunut, mutta mässäilee niin paljon, ettei maha katoa?

31

Vierailija
33/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:30"]

Joo kyllä miehilläkin pitäisi olla nykyistä enemmän ulkonäköpaineita, vaikka jo naimisissa olisivatkin. Täälläkin on mies kasvattanut mahaa 15kg sitten häiden, itse en ole lihonut enkä liho, koska asia on minulle tärkeä.

[/quote]

Niitä paineita voi syntyä vain siten, että te naiset asetatte niitä omille miehillenne. Otatte asian puheeksi suoraan ja selkokielellä. Miehet eivät ymmärrä epämääräisiä vihjeitä. Ja sitten pidätte päänne, vaikka mies kiukuttelee ja jotkut ulkopuoliset valittavat että vaaditte liikoja kun ette itse ole anorektisia malleja.

Vierailija
34/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen , että laihtuminen ei onnistu ellei motivaatio lähde miehestä itsestään.

Vierailija
35/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:57"]

Sitä mäkin juuri tänään mietin. Halus sekstailla mut jätin väliin.

[/quote]

Jos tilanne on se, että oma kumppanin kanssa ei halua seksiä ulkomuotoasioiden takia niin kannattaisi ehkä erota ja ruveta sinkuksi joka panee juuri niitä jotka kys. hetkellä miellyttävät ulkoisesti.

Minä kun olen ymmärtänyt, että seksiä harrastetaan ihmisen kanssa, ei vain sen vartalon tai varsinkaan mahan kanssa.

Onko ongelma enemmänkin asenne ja kumppanin terveys vaiko todellakin saatte pillunne märäksi vain jos miehellä kroppa timmi?

Vierailija
36/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:01"]

Onko ongelma enemmänkin asenne ja kumppanin terveys vaiko todellakin saatte pillunne märäksi vain jos miehellä kroppa timmi?

[/quote]

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Ei se mene niin, että ensin ihastutaan ulkonäköön ja siten sen jälkeen se ulkonäkö pitää unohtaa. Mua ei ole koskaan ylipainoiset tai edes mahakkaat miehet kiinnostanut sinkkuaikoinakaan. Miksi nyt naimisissa ollessa pitäisi?

Ainahan sitä voi paneskella silmät kiinni, mutta kuten varsinkin jokainen mies hyvin tietää, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen vartalo vaan kummasti kiihottaa. Miksipä muutenkaan miehet kuolaisi vähäpukeisia julkkiskaunottaria kuin sen  pantavan kropan takia. Sama se on naisillakin.

Vierailija
37/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 36 , aika ikävä vieti. Jos sinulla on mies, joka haluaa seksiä pari kertaa viikossa ja olettaa sinu olevan sustuvainen siihen. Ja sitten kuvio menee näin; mies on töistä tultuaan ihan poikki, lösähtää sohvalle kaljatölkin ja sipsipussin kanssa. Kertoo , miten hirveän stressaava päivä oli. Samalla sinä syöt lasten kanssa ja sitten autat esikoista läksyissä ja kuopusta legorakennelman kanssa. Teet lapsille iltapalan , patsitan lapset iltapesulle ja lähdet tunni lenkille. Mies lukee lapsille iltasadun ja käyt lenkin jälkeen sitten huikkaamassa hyvät yöt lapsille. Käyt suihkussa , laitat tiskit ja seuraavan päivän työvaatteet valmiiksi. Ripustat pesemäsi pyykit. Tässävaiheessa mies käy halaamassa ja sanoo siirtyvänsä sohvalta sänkyyn. Mies on hiukan hikinen ja hengitys on ähisevä koska jo sohvalta nouseminen ottaa voimille ylipainon takia. Sängyssä mies suutelee sinua ja sivelee rintojasi. Sitten hän vetää sinut päälleen . Koko yhdynnän ajan mies makaa selällään , sinä liikut päällä. Pidät silmät kiinni ja keskityt , mutta mies tulee ennekuin itse saat orgaskia. 2 minuutin päästä mies jo kuorsaa voimakkaasti. 

Tätä jatkuu vuosia. Muistelet aikaa, jolloin mies oli hoikempi ja tuli kanssasi lenkille ja seksiä harrastettiin muissakin asennoissa. Olet pettynyt ja surullinen. Alat vihata miehen hengästynyttä ähinää ja kaljanhajua. Et enää jaksa koittaa kannustaa miestä liikkumaan tai laihtumaan , kun mitään ei tapahdu.

En tarvitse miestä jolla on unelmakroppa. Mutta oikeasti haluaisin miehen joka edes vähän huolehtisi itsestään ja haluaisin miehen , jonka penis näkyy läskimahan alta.

Vierailija
38/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillu ei kosku kaljamahaisesta miehestä. Vähän mahaa saa olla ja roteva saa olla, mutta sellinen iso läskinen pallo mahassa vie kaikki haluta. 

Vierailija
39/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Ei se mene niin, että ensin ihastutaan ulkonäköön ja siten sen jälkeen se ulkonäkö pitää unohtaa. Mua ei ole koskaan ylipainoiset tai edes mahakkaat miehet kiinnostanut sinkkuaikoinakaan. Miksi nyt naimisissa ollessa pitäisi?

Ainahan sitä voi paneskella silmät kiinni, mutta kuten varsinkin jokainen mies hyvin tietää, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen vartalo vaan kummasti kiihottaa. Miksipä muutenkaan miehet kuolaisi vähäpukeisia julkkiskaunottaria kuin sen  pantavan kropan takia. Sama se on naisillakin.

[/quote]

Vai ääliö ihastuu niin voimakkaasti ulkonäköön, ettei osaa ajatella luonnetta ja alkaa vielä suhteeseen ULKONÄÖN TAKIA.

Kuka vahtaa julkkiksia, kuka ei. Itse miehenä en vahtaa mitään pissiksiä vaan esim. tämmöiset kiihottaa minua siinä missä hoikemmatkin (oikeastaan enemmän).

http://www.hipsandcurves.com/plus-size-florence-boyshort

http://www.hipsandcurves.com/plus-size-ruffled-stretch-lace-halter-teddy

Ja tiedän, ettei nuo ole sellaisia läskimahoja kuin äijänne, mutta osa miehistä ja naisista haukkuu tuonkaltaiset "valaiksi". :)

Luulen, että teidän monien ongelma on enemmän asenne terveyteen ja liikkumiseeen kuin se läskimaha. Minä tiedän monia keski-ikäisiä jotka lenkkeilee joka päivä ja silti heillä on se tynnyrimaha. Sellaisen kanssako ei voi sekstailla? Lihavempikin voi olla hyvässä kunnossa ja kaunis/komea. Liikkuminen ja ruokavalio on tärkeää vaikkei suoraan laihduttaisi voimakkaasti.

Vierailija
40/62 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta , jos mies olisi aktiivinen ja osallistuva , vatsa ei oliei seksin este. Mutta kun on niin lihava , ettei jaksa olla aktiivinen , vatsa vaan kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme