Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo nyt huominen työpäivä

Vierailija
08.11.2020 |

Sunnuntait ovat kamalia, menee päivä työpäivää stressatessa... minua vihataan töissä, kukaan ei lohduta työpäivän jälkeen, elämäni on paskaa työtä, josta en voi irtisanoutua. Ei kumppania, ei mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi irtisanoutua. Miksi valehtelet?

Vierailija
2/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi asiasi ovat hyvin. Itseäni alkoi aina torstain aikaan ahdistaa seuraava viikko ja täysi ahdistus oli jo perjantaina päällä. Viikonloppu oli aivan pask, kun olin sen viettänyt maanantaita ajatellessa. Vaihda työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi irtisanoutua. Miksi valehtelet?

En voi, kyseessä on määräaikainen työsopimus. Taloudellinen tilanne ei myöskään salli irtisanoutumista. Ap

Vierailija
4/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä määräaikaisuus? Teet töitä sopimuksen loppuun ja sen jälkeen jäät kotiin makoilemaan ja nostamaan tukia tai etsit uuden työn.

Vierailija
5/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä määräaikaisuus? Teet töitä sopimuksen loppuun ja sen jälkeen jäät kotiin makoilemaan ja nostamaan tukia tai etsit uuden työn.

Melkein vuoden vielä, joten kauan on sinniteltävä. Ap

Vierailija
6/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, minun täytyy tehdä asioille jotain. Leuka pystyyn ja mietin, miten voin käyttää negatiivisia kokemuksia voimavaroina. Kynnysmatto en aio olla. Nyt stoppi tälle ololle. Täytyy ladata joku deittisovellus, ei minua kukaan tule kotoa hakemaan, eihän tämä yksinäisyyskään lopu, jos en itse tee asioiden eteen mitään. Ap

Vierailija
7/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista mutta tympäisee koko töihin meno ja siellä oleminen. Aivan järkyttävää ajan tuhlausta. Voittaisinpa lotosta niin paljon ettei ikinä tarvisi tehdä töitä.

Vierailija
8/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla niitä tyyppejä, jotka eivät viihdy missään työpaikassa. ”Minua vihataan”, todennäköisesti vain omissa kuvitelmissasi. Suurin ongelmasi on asenneongelma.

Vierailija
9/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niitä tyyppejä, jotka eivät viihdy missään työpaikassa. ”Minua vihataan”, todennäköisesti vain omissa kuvitelmissasi. Suurin ongelmasi on asenneongelma.

Sinä taas kuvittelet tietäväsi kaiken, kun et tosiasiassa tiedä mitään, se on sinun ongemasi, joka todennäköisesti heijastuu elämässäsi moneen asiaan. Kaikissa aiemmissa työpaikoissa on ollut hyviä kokemuksia ja työkaverit ovat olleet mukavia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme