Nimi tytölle
Olen itse ihan suomalainen mutta mieheni on puoliksi Espanjalainen ja Amerikkalainen. Haluamme tytölle kolme nimeä,mies haluaa yhden espanjalaisen nimen ja ehkä myös englannin kielisen nimen myös ja etunimi voisi olla nimi jota voi käyttää hyvin suomessa ja muualla.:) Mies on ehdottanut toiseksi tai kolmanneksi nimeksi Almiraa. Tässä nimiä joita olemme miettineen etunimeksi: Mia,Ada,Erika,Ella,Fiona,Kristina, ja Nia. Almira on aika vahvoilla toiseksi nimeksi. Kiitos paljon jos viitsitte autaa
Kommentit (37)
Espanjalaisista nimistä suosikkini on Letizia. Se tosin ei ehkä sovi kaikkein parhaiten suomalaiseen suuhun.
Kaunis nimi on sekin ja sattuikin olemaan miehen mummon nimi
Liisaa pitää miettiä ja Ennistä pidetään
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:49"]Liisa vilhelmiina tai enni
[/quote]
Mitäs entäs tää leena julia jonna emmi elina sofia vilja siiri
Eli ensimmäisen nimen kriteerinä kansainvälisyys, toisen ja kolmannen espanjalaisuus ja englanninkielisyys.....
Toivot tyttö saa edes sinun suomalaisen sukunimesi :)
Mies sanoo että Se englannin kielen nimi ei ole niin tärkeä, joten Se voi yhtä hyvin olla myös suomalainen.
Julia: ihana ja söpö nimi. Mies ja minä pidetään paljon tuosta nimestä. Ensin en muistanut sitä kunnes sitä ehdotettiin. Kiitos ehdottajalle ;)