Olen 27 enkä usko että tulen koskaan löytämään rakkautta.
Olen liian epätäydellinen siihen asiaan. Maailma on pullollaan kauniita, täydellisiä instabejbejä, ja sitten on minä, hikkynainen, joka ei kiinnosta ketään.
Kommentit (15)
No ei kai sille sitten mitään mahda.
Mikä on hikky ? Onko isot cannut ?
-Sinkkiş
Elämä on siitä hankala, että meille tapahtuu hyvin paljon asioita joille emme voi yhtään mitään. Hyvässä ja pahassa.Tärkeää on se, miten elät juuri nyt ja tällä minuutilla. Se on kaiken perusta sitten sille, mitä tulet huomenna kohtaamaan. Kun sitten törmäät siihen sinut hullaannuttavaan ihmiseen ja jutustelette aamiaispöydässä elämästä haluaisin olla kärpäsenä katossa seuraamassa hymyiletkö kaikelle sille, mitä olet elämässäsi tehnyt, touhunnut ja ajatellut vai jatkatko samaa nurinaa itsestäsi kuin nyt. Kerrot, miten ikävä ihminen olet ja saat sen toisenkin siitä vakuuttumaan.
Kiinnostaisi tietää täälläkin se hikky.
”Hikky”, japaniksi hikikomori, on ihminen joka ei poistu kotoaan/huoneestaan juuri koskaan. Ei työ- tai opiskelupaikkaa, ei ole välttämättä koskaan ollutkaan. Japanilaisille hikikomoreille perheenjäsenet tuovat jopa ruoan oven taakse (jotteivät ulkopuoliset saa tietää perheen ”häpeällistä salaisuutta”), suomihikky joutuu 90% tapauksista käymään kuitenkin itse kaupassa. (Poikkeuksena lähinnä mamman peräkammarissa asujat.)
Meillä samat, AP; jopa ikäkin täsmää. :D High five!
Tosin minulla johtuu myös henkisen puolen vajavaisuuksista, eikä pelkästään ulkonäöstä.
Naisena löydät aivan varmasti jos olet hoikka joten laihduta jos et ole hoikka.
Olisitko valmis ap ottamaan kaltaisesi miehen?
No ovatko kaikki miehet sitten yhtä komeita kuin some-tähdet tai näyttelijät? Laske vähän omaa vaatimustasoasi, ota vähän pulleampi poika, niitä on kyllä jaossa runsaasti. Jotka myös ajattelevat, että eivät kenellekään kelpaa. Yhdessä voitte auttaa toisianne vapautumaan ja luottamaan.
Ja mieti, missä muussa ympäristössä kuin netissä voisit tavata jonkun miehen. Uusi harrastus?
Jos et itse muuta mitään elämässäsi, voi olla että jäät yksin. Kuka tulee kotoa hakemaan?
Jos sun mielenkiinnonkohteet pyörii animen ja sellaisen ympärillä niin kyllä kiinnostaisi. Ei mulla yleensä ole kauheasti yhteisiä mielenkiinnonkohteita niiden "instabejbejen" kanssa.
M36
Vierailija kirjoitti:
No ovatko kaikki miehet sitten yhtä komeita kuin some-tähdet tai näyttelijät? Laske vähän omaa vaatimustasoasi, ota vähän pulleampi poika, niitä on kyllä jaossa runsaasti. Jotka myös ajattelevat, että eivät kenellekään kelpaa. Yhdessä voitte auttaa toisianne vapautumaan ja luottamaan.
Ja mieti, missä muussa ympäristössä kuin netissä voisit tavata jonkun miehen. Uusi harrastus?
Jos et itse muuta mitään elämässäsi, voi olla että jäät yksin. Kuka tulee kotoa hakemaan?
En halua sellaista miestä. Haluan komean miehen en pullukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sellaista miestä. Haluan komean miehen en pullukkaa
Yksin tulet olemaan sitten.
Pian olet 50 ja huomaat että kyse ei ollut pelkästään uskosta vaan tosiasiasta.
Todellinen rakkaus löytyy jokaisen olevaisen sisältä.