Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 asiaa, jotka jokainen pienirintainen nainen tietää

Vierailija
27.02.2014 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:33"]

Totta. Lisäksi monia kauniita liivejä tehdään vaan B-kupeista isompiin päin, eli rintaliivivalikoima on pienempi pienirintaisella.

[/quote]

Tämä pistää toisinaan ärsyttämään. Ja jos liivimallissa onkin A-kuppi saatavilla, siinä on sitten mukana paksut geelitäytteet, joita isommissa kupeissa ei ole, koska kaikki pienirintaisethan välttämättä haluavat lisää ympärysmittaa. Olen ihan tyytyväinen kokooni, enkä halua mitään ekstratäytteitä, kiitos.

Vierailija
42/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi monia kauniita liivejä tehdään vaan B-kupeista isompiin päin, eli rintaliivivalikoima on pienempi pienirintaisella. 

[/quote]

Niin, tehdään ehkä sitten kuppikoossa B-C, mutta mitoitus loppuu viimeistään kokoon D. Usein niitä kauniita liivejä kyllä on juurikin joossa A-C. Koosta E alkaen ei IKINÄ löydy liivejä edullisesta hintaluokasta, ellei sitten jossain löytökorissa satu olemaan. 

Ja paitaongelma on myös isorintaisilla, koko B on varmaan se, jolle löytyy sopivaa valikoimaa joka vaatekappaleesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:25"]

[/quote]

No eipä tällä isolla koollakaan paljon valikoimaa rintsikoiden ulkonäön puolesta ole. 70H:t kun on, niin on otettava tasan ne, mitkä tukevat hyvin ja sopivat mallinsa puolesta. Ja niitäkin löytyy vain alan liikkeistä, ei todellakaan tavallisista kaupoista.

[/quote]

Onko noin suuri koko sitten yleinen? Se kun tässä kummastuttaa, että niin monella on A-koko, mutta kaupoista niitä ei kyllä kirveelläkään löydä.

Vierailija
44/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne rintaliivisuunnittelijat olettavat, että joka naisella on B- tai C-kuppi ja ympärys 75-80 cm. Muinoin kun olin pyöreämpi, olin kokoa 80B ja löysin helposti liivit joka kaupasta. Nyt ei toivoakaan. Ja DD-kokoiset ystävättäreni kiroavat samaa asiaa.

Vierailija
45/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on toinen aihe,johonotin aiemmin kantaa ja sain vain kettuilua osakseni.Erehdyin sanomaan,että on vaikea löytää tyylikkäitä avokaulaisia vaatteita,kun ei omista sitä tissivakoa.Kun muuten sitten on tukeva niin vaatteet eivät istu.Rinnat kuneivät välttämättä ole isot,vaikka läskiä löytyykin.Olen nippa nappa B.

Vierailija
46/50 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pienirintaisuus (A-kuppi) haittaa lähinnä urheillessa kuntosalilla ja jumpissa. Nimittäin on totta, että urheiluliivit todellakin litistävät viimeisetkin muodot, ja rintakehä on kuin miehellä.. Onko muuten kukaan bnogannut mistään liikkeestä/nettimyymälästä urheilurintsikoita, joissa olisi hitusen täytettä, en siis kaipaa mitään valtavia geelipusseja, mutta siis pikkuisen toppausta, jotta ei olisi ihan niin lauta.

Vierailija
47/50 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, olen ainakin itse pienirintaisena todella väsynyt siihen, ettei rinnoistani oikeasti tykätä.

Kun puhutaan pienistä rinnoista, asia on aina muotoa "Ei se haittaa".

Tässäkin mm. hyvä esimerkki:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet.shtml/haittaavatko-pienet-rinnat-miehet-vastaavat/2012/10/1631728

Otsikkohan voisi olla, että: "Mies, tykkäätkö pienistä rinnoista?". Mutta ei, asia on aina tässä asiassa muotoa, kuinka paljon sinua haittaa naisen pienirintaisuus.

Olisi valehtelua sanoa, että olisin joskus sinut asian kanssa. En ole. Ja tällaiset uutisoinnit eivät kyllä oloa kohenna.

Kalliisiin leikkauksiin minulla ei ole rahaa, eli ilmeisesti se on sitten joskus mentävä johonkin halvempaan maahan tekemään itsestään sellainen, joka kelpaa tälle maailmalle. On sitten eri asia, kuinka pahasti siellä menee leikkaus pieleen. Joskus tuntuu, että sekin on erittäin pieni riski siihen verrattuna, että on koko loppuelämänsä vitsinkohde, jota kukaan ei voi pitää oikeasti viehättävänä.

Vierailija
48/50 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sponsoroinut kaksi paria silareita . Periaatteella niin kauan kuin yhdessä minulla on nautintaoikeus ja ei tarvitse palauttaa jos loppuu :D

Yksinkertainen operaatio. Jos ei miellytä niin voi poistaa (kukaan ei kuitenkaan kuulemma kadu). Ja kannattaa ottaa heti riittävän isot, yleensä puolen vuoden päästä ajatellaan että olisinpa ottanut pari desiä isommat.

Vierailija
49/50 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:10"]

Minä olen sponsoroinut kaksi paria silareita . Periaatteella niin kauan kuin yhdessä minulla on nautintaoikeus ja ei tarvitse palauttaa jos loppuu :D

Yksinkertainen operaatio. Jos ei miellytä niin voi poistaa (kukaan ei kuitenkaan kuulemma kadu). Ja kannattaa ottaa heti riittävän isot, yleensä puolen vuoden päästä ajatellaan että olisinpa ottanut pari desiä isommat.

[/quote]

Leikkaus on aina leikkaus ja siihen liittyy isot riskit. Mitä halvemmalla mennään, sitä isompi riski pitää ottaa siihen, ettei siitä elävänä selvitä (kyllä, kauneusleikkauksen komlikaatoihin voi kuolla..).

Tässä esimerkkinä muutama:

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011123015019778_kf.shtml

Itselläni ei ole varaa kalleimpaan ja parhaimpaan hoitoon, mutta itsetuntonikaan pienien rintojen takia ei anneta kasvaa. Että kai se sitten köyhän pienirintaisen on ajateltava, että joko loppuelämä pilkan kuuntelemista, tai sitten kauniiden rintojen kanssa arkkuun kun ulkomaalainen halpa lääkäri sössi leikkauksen...

Vierailija
50/50 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako kukaan muu noissa kahdessa artikkelissa, siis isorintaisia koskevassa ja pienirintaisia koskevassa, "pientä" sävyeroa?

Pienirintaisen "artikkelissa" oikeastaan suoraan haukutaan pienet rinnat ketunnokiksi ja hyttysenpistoiksi. Isoja rintoja koskevassa jutussa ei tällaista suoraa haukkumista esiintynyt.

Mutta se on oikein helvetin kiva, että Iltalehtikin tuo näin kortensa kekoon kiusaamisessa. Siinähän oli oikein monta hyvää kiusaamisvinkkiä vaikkapa yläasteikäisille (ja miksei vanhemmillekin..).

Olen sitten varmaan erittäin tosikko, mutta ei naurattanut.

Tekisivät sitten saman miehistä: "12 asiaa, jotka jokainen nysäkulli tietää"

Ja vaikka painosta: "12 asiaa, jotka jokainen lihapulla tietää"

"12 asiaa, jotka jokainen pakkasen raiskaama pulkkanaru tietää".

Ihan jos tälle linjalle lähdetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme