Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan niin kun voisi vaan valita että että jotain enemmän saa opiskelee tai tekee töitä

Vierailija
07.11.2020 |

Se vaatii sen että muut ihmiset uskoo minuun. Ja viittu, kun ei kukaan usko minuuns. Niin mitä minä tässä voin tehdä. Onko minun osani maailmassa vaan kitkutella minimirahalla tekemättä mitään? Siihenkö minun on tyydyttävä? Voisin kyllä nähdä vaivaakin paremman takia, mutta kun ei se ole mikään automaatio että siihen saa edes tilaisuutta. Te saaaaatana väitätte että on, että päätät vaan niin kaikkea tapahtuu, ei hellvetti. Niinkö se menee, HÄ!?

HÄ!?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautumalla saa parempia töitä ja paremman elämän, sanotaan. Minulla on maisterintutkinto ja AMK-tutkinto aloilta, joilla on töitä, mutta olen silti minimituilla kitkutteleva työtön. Viidenkymmenen vuoden ikä merkitsi minulle sitä, etten enää kelvannut, en oman alani töihin enkä hanttihommiin. Työttömyys vei ajan mittaan myös omaisuuden ja tulevaisuuden.

Olen kuullut lohduttavia sanoja, loukkaavimmasta päästä on "sinä olet arvokas". Miten h****tissä minä voin olla arvokas, kun kukaan ei halua maksaa mitään siitä, mitä minä osaan, ja tuttavat ja useimmat sukulaisetkin ovat kadonneet ympäriltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän