Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientaloalueet, joissa hulppeita omakotitaloja postimerkin kokoisella tontilla

Vierailija
09.10.2026 |

Ei oikein avaudu... Miksi kukaan haluaa asettua tällaiseen keskittymään? Pihalle mahtuu ehkä auto ja ruohonleikkuri. Makuuhuoneesta voi seurata naapurin ruokailua muutaman metrin etäisyydeltä. Eli omakotiasumisen idea vesittyy, kun pihalla ei ole tilaa saunalle ym. piharakennuksille, paljulle ja kylmäaltaalle, kunnolliselle pergolalle, puutarhalle, kivetetylle patiolle grilleineen ja savustuspisteineen jne. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kas ymmärrä. Lisänä vielä valtavat ikkunat, joista näkee naapurin taloon sisälle. Ehkä nämä rikkaat eivät sitten puutarhoissaan viihdy. Tai ehdi siellä olemaan, kun aina ollaan töissä tai harrastuksissa. 

Vierailija
2/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkalassa sen kevyenliikenteen väylän vieressä on just tollanen alue.  Isot komeet talot isoilla ikkunoilla ja tonttia alle kymmenen metriä joka suuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ihan typerää rakentaa tai ostaa talo jossa naapuri on 10 metrin päässä. Pihalla ei ole tilaa tehdä mitään. Sitten ne maksaa talosta 700000 euroa. Oma taloni on maalla. Tilaa on 100 kertaa 50 metriä pihalla. Talossa 100 neliöö. Pihalla erillinen autotalli. Tämän talon ja tontin arvo 330000 euroa. Paljon vähemmän mitä ne jotka asuu jossain alueella missä taloja on 10 metrin välein.

Vierailija
4/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ihan typerää rakentaa tai ostaa talo jossa naapuri on 10 metrin päässä. Pihalla ei ole tilaa tehdä mitään. Sitten ne maksaa talosta 700000 euroa. Oma taloni on maalla. Tilaa on 100 kertaa 50 metriä pihalla. Talossa 100 neliöö. Pihalla erillinen autotalli. Tämän talon ja tontin arvo 330000 euroa. Paljon vähemmän mitä ne jotka asuu jossain alueella missä taloja on 10 metrin välein.

Vanha rintamamies talo kyllä kestää pitkään. Olen tätä remontoinut kyllä.

Vierailija
5/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi pitää grillijuhlia, eikä naapurilla ole valitusoikeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan