11.11.2020 kello:23:45 tapahtuu ihmeitä.
Kommentit (27)
No mitä ihmeitä nyt tapahtuu? Jumala tempaisee pari olutta?
En osaa tuoda ulos sitä mitä näen tapahtuvan mutta samana päivänä samaan aikaan aikaisempina vuosina tapahtui jotain ensimmäistä kertaa kymmenniin tuhansiin vuosiin. Tämä ei tule tapahtumaan uudestaan. Kukaan ei pysty samaan mitä 4,6miljardin takainen kalasta mentalisoinut uudelleen syntynyt ihminen teki. Jumala kyllä tulee olemaan erittäin läsnä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeitä nyt tapahtuu? Jumala tempaisee pari olutta?
Voitte yrittää samaa mitä Jumalan valittu teki mutta en kehoita yrittämään itsemurhaa.
Se päivämäärä on muistoaika jostain mahdottomasta. Ap
Minä ainakin meditoin silloin.
T: Ap
Minä täytän juuri tuona päivänä ja tuohon kellonaikaan 42 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän juuri tuona päivänä ja tuohon kellonaikaan 42 vuotta.
Nelkytkaks 😮 Olet elämämme valo, oi suuri tarkoitus tulee eloon sinussa tuona hetkenä!! Kumartakaamme!!!
Vierailija kirjoitti:
En osaa tuoda ulos sitä mitä näen tapahtuvan mutta samana päivänä samaan aikaan aikaisempina vuosina tapahtui jotain ensimmäistä kertaa kymmenniin tuhansiin vuosiin. Tämä ei tule tapahtumaan uudestaan. Kukaan ei pysty samaan mitä 4,6miljardin takainen kalasta mentalisoinut uudelleen syntynyt ihminen teki. Jumala kyllä tulee olemaan erittäin läsnä. Ap
"mentalisoitua"
?
Jasso. Toivon sulle hyviä elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mentalisoitua"
?
Sanoin että en osaa tuoda ulos sitä mitä minä näen! Oletko sokea? Ap
Mun veli jutteli vastaavia kun sille pamahti psykoosi päälle. Toivottavasti ap:lla on läheisiä joilla todellisuudentaju kohdillaan ja osaavat tarkkailla ap:n vointia.
Suomen aikaa? Mites muilla aikavyöhykkeillä?
Mulla on univelkaa, paras tehdä ne ihmeet ilman ääntä.