Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit, jos kumppani komentaisi sinua yllättäen rumasti?

Vierailija
07.11.2020 |

Jos kumppanisi, joka on tähän asti kohdellut sinua asiallisesti, yllättäen ärähtäisi sinulle vihaisesti vaikka ”Nyt se kaukkari tänne” kun olet unohtanut kaukosäätimen toistamiseen muualle kuin missä sitä hänen mielestä kuuluisi säilyttää... miten reagoisit? Miten toimisit?

Minä jäädyin ensin hetkeksi puhtaasta häkellyksestä, mutta sitten sain tokaistua että tulkoot itse hakemaan, minun ei tarvitse ottaa vastaan rumaa komentelua. Häntä alkoi selvästi nolottaa, muttei pyytänyt anteeksi ja on sen jälkeen teeskennellyt kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Minä taas mietin, tekikö reaktioni kantani riittävän selväksi hänelle, vai onko samaa mahdollisesti odotettavissa lisää tulevaisuudessa jollen ota asiaa isompaan käsittelyyn kanssaan...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kumppania, mutta voi olla että kostuisin ja ruvettais segsihommiin

N27

Vierailija
2/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kumppanii, mut tottelisin ja vasta sen jälkee sanoisi, et sanoit hiukan ilkeesti. Ja sit elämä jatkuis. :) M25

Vierailija
4/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vihdoin! Mutta kestääkö selkäs kantaa sen eläinlääkäriltä takas kun sen hampaat on puhdistettu.

Vierailija
5/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että vihdoin! Mutta kestääkö selkäs kantaa sen eläinlääkäriltä takas kun sen hampaat on puhdistettu.

Tää oli hyvä, kiitos 😂

Vierailija
6/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä töistä tai muusta?

Saatan joskus tiuskaista, kun olen stressaantunut, mutta kerron sen kyllä ja pyydän anteeksi.

Vierailija
7/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, etten pidä hänen kommentistaan. Ja että en minäkään hänen asioistaan mielestäni irvaile piruillakseni! Jos en jaksa käsitellä asiaa pidempään, osoitan (piiloagressiivisesti) loppuillan että olen vihainen käytökselläni. Viesti menee yleensä perille ja asiaa joko käsitellään lisää tai sitten ei. Monesti mies esittää viatonta ja sanoo "sehän oli vain leikkiä." - olikohan? Minä itse en todellakaan edes leikilläni irvaile mieheni ulkoisista heikkouksista, koska en sellaisia itsäkään halua kuulla.

Jos on hyvä päivä ja minulla voimavaroja, kysyn että miksi hän ilkeilee eli en ota kommentista itseeni, vaan yritän selvittää miksi hänellä todella on niin paha olo, että pitää pistää ns. paha kiertämään ja loukkata kumppaniaan?

Vierailija
8/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joskus ollut hyvä neuvo, että miehelle pitää vetää tiukat rajat heti alkuunsa ja niistä ei saa ikinä joustaa. Hyvä kun et alkanut nöyristelemään. Mikään ei takaa, etteikö samaa käytöstä ole luvassa jatkossakin, mutta sinulla ja jokaisella on oikeus hyvään kohteluun. Pidä siitä kiinni!

Vierailija
9/13 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tehtyä puolin ja toisin. Yleensä syynä on huono päivä

Vierailija
10/13 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että onkohan mennyt ohi se että on useampaan kertaan pyydetty ensin nätisti ja että nyt pyytäjällä paloi vaan käpy koska olen ollut mölö.

Vierailija
11/13 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että en pidä tuosta käskemisestä.

Vierailija
12/13 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mikä puolisoani vaivaa. Olisin aidosti huolissani hänestä.

Vierailija
13/13 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pidit puoliasi. Vain aika näyttää, suurenevatko ärtymyksen osoitukset miehen puolelta.

En oikein osaa sanoa, miten muuten reagoisin tuollaiseen. En oleta, että minulle hempeillään, mutta jos toinen vaikuttaa vihaavan minua, miksi olisin sellaisessa suhteessa? Eli jos ajattelisin, että olipas hänellä huono päivä tai että ei taida vielä tuntea minua, kun ei säätele yhtään käytöstään tai äänensävyään, niin suhde jatkuisi normaalisti, mutta jos tulisi tunne, että hän ei osaa arvostaa ketään huomauttamisenkaan jälkeen, niin se ois pikkuhiljaa morjens.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi