Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä vuoksi te maskinkäyttäjät roskaatte heittämättä ne maskit luontoon? Taas näin tänään lenkillä monia luontoon heitettyjä käytettyjä maskeja!

Vierailija
07.11.2020 |

Ne käytetyt maskit roskikseen! Ei kadulle tai luontoon! Maskin käyttäminen ei ole mikään syy roskata! Prkl!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskimainostusta.

Vierailija
2/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa miksi ei voi roskikseen sitä maskia viedä*?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ollaan niin ”valveutuneita kansalaisia”, mutta sitten roskataan luontoa.

Vierailija
4/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessahan on jo ollut videoita, kuinka maskit ovat takertuneet lintuihin :(

Vierailija
5/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem heittänyt jokaisen käyttämäni maskin roskikseen. Toivottavasti muutkin tekisivät niin.

Vierailija
6/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin sellaisen mustan adidaksen maskin maasta. Hinta 15-17 euroa. Laadukas. Pistin taskuun ja keitin 5-10 minuuttia. Ja otin käyttöön. 

Vierailija
7/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelit tietenkin ohi tai päältä, etkä poiminut sitä roskikseen. Eihän se nyt sulle kuulu kerätä toisten roskia, mutta somessa nillittäminen, se kyllä kuuluu sinulle.

Ps. laitan aina roskikseen.

Vierailija
8/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne sairaita ihmisiä alunperinkin. Kaikin tavoin.

Vierailija
9/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt tuntuu heittävän kaiken saman tien luontoon kun ei enää käytä sitä.  Sohvia myöten löytyy lähimetsissä kaikkea.

Vierailija
10/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut, että niitä jätetään lenkkipolun tai kaupungin katujen yleisiin roskiksiin ja tuuli tai linnut heittelee niitä ympäriinsä. Nehän on kevyitä kun mikäkin paperi ja voivat lentää yllättävänkin kauas. 

Vierailija
11/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tupakoitsijoiden maskeja . Ne tiputtaa kaiken minne sattuu654

Vierailija
12/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiesin tämän että maskeilu ja perseily kulkevat käsikädessä...

Vierailija
13/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan mihinkään koronamaskiin koskisi, pitäisi niiden levittäjien joutua vähintään yhdyskuntapalveluun keräämään muidenkin roskat.

Vierailija
14/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kyllä omani aina roskiin.

Vierailija
15/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen pyörälenkillä. Bussipysäkin (siinä pysähtyy vain yksi dösä, joka tulee keskustasta) vieressä oli maassa kolme käytettyä hengityssuojainta vajaan metrin päässä roskiksesta. En pysähtynyt korjaamaan pois, kun ei ollut matkassa kertakäyttökäsineitä.

Iljettävää touhua. Kun maskia käyttää, niin taskuun muovipussi, jonne sen käytertyn voi sujauttaa, ellei roskista ole lähimaastossa maskia riisuttaessa. Nyt olisi ollut tarjolla roskiskin.

Itse kävelisin se suojain naamalla bussipysäkiltä kotiin asti. Ainakin täällä asuvilla on pysäkki koko lailla lähellä asuntoa ja bussimatka keskustasta tänne kestää noin 20-25 min.

Vierailija
16/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin kärrykatoksen alue yhtä maskien sekamelskaa. Roskis parin metrin päässä.

Vierailija
17/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me kaikki niin tee.

Vierailija
18/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole ihan pelkästään niin. Varmaan toki jotkut heittävät maskinsa maahan, mutta linnut penkovat roskiksia ja levittelevät roskia myös, varsinkin täysistä roskiksista.

Roskiksia pitäisi nyt tyhjentää tehostetusti. Ja pitäisi kiinnittää huomiota roskisten malliin, jotta linnut eivät niihin pääsisi.

Vierailija
19/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä maskeja enkä omalta osaltani osallistu tähän maskipelleilyyn ja luonnon roskaamiseen. Kyllä on niin kaksnaamasta porukkaa...

Vierailija
20/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kyllä omani aina roskiin.

Se ei aina riitä. Se pitää laittaa roskiin niin, ettei linnut pääse sitä sieltä ottamaan.