Nainen, sano rehellisesti jääkö seksistä ja rakastelusta jotain puuttumaan jos se ei pääty miehen laukeamiseen pimpsaasi?
Ja nimenomaan niin, että ne lämpimät spermat purkautuvat sinne.
Kommentit (25)
Sperma on yhtä kivaa suussa, naamalla, vatsalla, rintojen tai pepun päällä.
Ahaa.. siis naisenko vielä pitää tästäkin olla jotenkin vastuussa. Mitenhän ne lukuisat miehet, jotka yksinkertaisesti tyydyttävät itsensä naiseen. Eivät viis seisaa saako nainen orgasmin vai ei.
Jos ei osaa panemalla saada kun pimppi käytössä, onko sekin naisen syy?
Herranjesta. pankaa, juuri niin pankaa, nyt tämäkin naisen kontolle.!
Suomi-tytöt ovat reilunpuheiset. (Jää / Juu). Sitten ihmettelevät etteivät nauti kun mies ei osoita hellyyttä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa.. siis naisenko vielä pitää tästäkin olla jotenkin vastuussa. Mitenhän ne lukuisat miehet, jotka yksinkertaisesti tyydyttävät itsensä naiseen. Eivät viis seisaa saako nainen orgasmin vai ei.
Jos ei osaa panemalla saada kun pimppi käytössä, onko sekin naisen syy?
Herranjesta. pankaa, juuri niin pankaa, nyt tämäkin naisen kontolle.!
No mikäs ihmeen purkaus tämä nyt oli?
Mihin tämä liittyi? :D
Vierailija kirjoitti:
Suomi-tytöt ovat reilunpuheiset. (Jää / Juu). Sitten ihmettelevät etteivät nauti kun mies ei osoita hellyyttä jne.
Kysyttiin jääkö vai ei, joten vastaus on selkeä: joko jää tai ei.
Ei sen kummempia selostuksia vaadi.
Ihme ulinaa taas.
Oma nautinto on tärkein, mitä väliä miehen nautinnolla! Jos on oma rakas niin sitten joo, muuten ei.
Ei jää puuttumaan mitään. Mitä väliä - kunhan itse saa, jos saa. Yleensä ei, joten vieläkö pitäs miettiä miehen saamisia.
Ei, kunhan saan ne lämpimät spermat jotain kautta sisääni olen tyytyväinen.
Itseäni kiihottaa juurikin se miehen laukeaminen minulle...ihan sama onko sisälle vai päälle - kunhan tulee
Annan miehelleni AINA kun hän haluaa! Täytyy kyllä sanoa, että joskus kun en ole ollut yhtään "sillä tuulella" ja mies on päästellyt sepremat pilluuni niin otta vähän päähän kun se valahtaa sieltä ulos. Mutta kyllä miehn pitää pillua saada omalta naiseltaan jos niin tekee mieli! Niin ja kyllähän mieheni aina pyynnöstäni antaa suuseksiä vaikka olisi kuinka väsynyt. Tämän takia ei siis tarvitse hakea seksiä muualta. Siihen olen tyytyväinen, että hän haluaa minua ja sen huomaan vielä 10 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Seksi on parisuhteen liima!
Eihän miehenkään onni ole naisen orgasmista kiinni, joten mitä väliä. Kunhan itse saan orgasmin, ei sillä miehen laukeamisella ole väliä, ei ainakaan sillä laukeeko pilluun vai ei. Raaka totuus. Ihme ajatuksia ja luuloja.
Pitäskö naisen vielä saada paineita miehenkin laukeamisesta? Huihai..ei miehet välitä tippaakaan saako nainen vai ei. Tasapeli sitten siis.
Nämä alapeukuttjat; oletteko oikeasti sitä mieltä,että naisen onnen pitäisi olla kiinni siitä, saako mies laueta pilluun vai ei? Ja siis siitäkö naisen "onnen" pitäisi olla kiinni? ei hyvää päivää 2020 luku...hallelujaa.
No mulla se tunne pillussa kun mies kovettuu äärimmilleen just ennen laukeamista ja venyttää pillua ihanasti on yksi tyydyttävimpiä asioita seksissä. Jos se jää saamatta,niin kyllä jotain jää puuttumaan. Tämä pätee toki myös jos mies laukeaa liian hätäisesti niin etten ehdi mukaan, se pelkkä ruiskahdus ei tunnu miltään.
Jää puuttumaan, sillä juuri sinne ne mieheltäni joka kerta haluan, enkä todellakaan minnekään muualle.
Jää puuttumaan. Saan orgasmin mieheni lauetessa syvälle pilluuni.
Jää.