Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, sano rehellisesti jääkö seksistä ja rakastelusta jotain puuttumaan jos se ei pääty miehen laukeamiseen pimpsaasi?

Vierailija
07.11.2020 |

Ja nimenomaan niin, että ne lämpimät spermat purkautuvat sinne.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää.

Vierailija
2/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on yhtä kivaa suussa, naamalla, vatsalla, rintojen tai pepun päällä.

Vierailija
5/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.. siis naisenko vielä pitää tästäkin olla jotenkin vastuussa. Mitenhän ne lukuisat miehet, jotka yksinkertaisesti tyydyttävät itsensä naiseen. Eivät viis seisaa saako nainen orgasmin vai ei.

Jos ei osaa panemalla saada kun pimppi käytössä, onko sekin naisen syy?

Herranjesta. pankaa, juuri niin pankaa, nyt tämäkin naisen kontolle.!

Vierailija
6/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-tytöt ovat reilunpuheiset. (Jää / Juu). Sitten ihmettelevät etteivät nauti kun mies ei osoita hellyyttä jne.

Vierailija
7/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää

N28

Vierailija
8/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa.. siis naisenko vielä pitää tästäkin olla jotenkin vastuussa. Mitenhän ne lukuisat miehet, jotka yksinkertaisesti tyydyttävät itsensä naiseen. Eivät viis seisaa saako nainen orgasmin vai ei.

Jos ei osaa panemalla saada kun pimppi käytössä, onko sekin naisen syy?

Herranjesta. pankaa, juuri niin pankaa, nyt tämäkin naisen kontolle.!

No mikäs ihmeen purkaus tämä nyt oli?

Mihin tämä liittyi? :D

Vierailija
9/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi-tytöt ovat reilunpuheiset. (Jää / Juu). Sitten ihmettelevät etteivät nauti kun mies ei osoita hellyyttä jne.

Kysyttiin jääkö vai ei, joten vastaus on selkeä: joko jää tai ei.

Ei sen kummempia selostuksia vaadi.

Ihme ulinaa taas.

Vierailija
10/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nautinto on tärkein, mitä väliä miehen nautinnolla! Jos on oma rakas niin sitten joo, muuten ei.

Vierailija
11/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää puuttumaan mitään. Mitä väliä - kunhan itse saa, jos saa. Yleensä ei, joten vieläkö  pitäs miettiä miehen saamisia.

Vierailija
12/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kunhan saan ne lämpimät spermat jotain kautta sisääni olen tyytyväinen.

Vierailija
13/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa juurikin se miehen laukeaminen minulle...ihan sama onko sisälle vai päälle - kunhan tulee

Vierailija
14/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehelleni AINA kun hän haluaa! Täytyy kyllä sanoa, että joskus kun en ole ollut yhtään "sillä tuulella" ja mies on päästellyt sepremat pilluuni niin otta vähän päähän kun se valahtaa sieltä ulos. Mutta kyllä miehn pitää pillua saada omalta naiseltaan jos niin tekee mieli! Niin ja kyllähän mieheni aina pyynnöstäni antaa suuseksiä vaikka olisi kuinka väsynyt. Tämän takia ei siis tarvitse hakea seksiä muualta. Siihen olen tyytyväinen, että hän haluaa minua ja sen huomaan vielä 10 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Seksi on parisuhteen liima!

Vierailija
15/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehenkään onni ole naisen orgasmista kiinni, joten mitä väliä. Kunhan itse saan orgasmin, ei sillä miehen laukeamisella ole väliä, ei ainakaan sillä laukeeko pilluun vai ei. Raaka totuus. Ihme ajatuksia ja luuloja.

Vierailija
16/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö naisen vielä saada paineita miehenkin laukeamisesta? Huihai..ei miehet välitä tippaakaan saako nainen vai ei. Tasapeli sitten siis.

Vierailija
17/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä alapeukuttjat; oletteko oikeasti sitä mieltä,että naisen onnen pitäisi olla kiinni siitä, saako mies laueta pilluun vai ei? Ja siis siitäkö naisen "onnen" pitäisi olla kiinni? ei hyvää päivää 2020 luku...hallelujaa.

Vierailija
18/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se tunne pillussa kun mies kovettuu äärimmilleen just ennen laukeamista ja venyttää pillua ihanasti on yksi tyydyttävimpiä asioita seksissä. Jos se jää saamatta,niin kyllä jotain jää puuttumaan. Tämä pätee toki myös jos mies laukeaa liian hätäisesti niin etten ehdi mukaan, se pelkkä ruiskahdus ei tunnu miltään.

Vierailija
19/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää puuttumaan, sillä juuri sinne ne mieheltäni joka kerta haluan, enkä todellakaan minnekään muualle.

Vierailija
20/25 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää puuttumaan. Saan orgasmin mieheni lauetessa syvälle pilluuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi