Tämän päivän ruokani on VAIN
...Kahvia monta kupillista ja kolme jäätelöä (mars, snickers, minttupuffet) kun ei meillä ole ruokaa kaapissa! Pelkkää ketsuppiakaan voi vetää ja rahaa huomenna. Isäntä upotti viimisenkin sentin AUTOON! Ja mää kuolen nälkään. Eikä ollu pakkasessa ku noi herkut. Oon niin pahalla tuulella et syön kohta vessapaperia. Koko päivän kalorikiintiöt täynnä, 700. Tana!!! Sit se ihmettelee miten mää laihdun. Pitää huolen kyllä et mä en saa RUOKAA.
Kommentit (16)
Miten voi olla sellainen talous, ettei kotona ole mitään ruokaa? Pakastinkin on mutta siellä ei muuta kuin jäätelöä? Eikä kummallakaan puolisolla latiakaan rahaa? Oletteko jotain opiskelijoita tai päihdeongelmaisia?
Ukko joi rahat, lopuilla osti auton. Huomenna tulee rahaa ja nyt mä saan kärsiä. Ap
Jauhoja, ryynejä, säilykkeitä? Mitään?
Mitä mies syö, kunnon aterian töissä?
Eikö kaapeissa todella ole edes makaronia, riisiä, puurohiutaleita, näkkileipää, yhtään säilyketölkkiä? Miten pakastimessa on kolme (kallista) jäätelöä, jos talossa ei ole yhtään kuivatarvikkeita?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:07"]
Ukko joi rahat, lopuilla osti auton. Huomenna tulee rahaa ja nyt mä saan kärsiä. Ap
[/quote]
Ja miksi sulla on yhteiset rahat juopon itsekkään paskan kanssa? Oma syysi että näet nälkää.
Ainut positiivinen puoli minkä keksin: hyvä hetki siivota jääkaappi ja pakastin jos kerran ihan typösen tyhjiä ovat.
Itseasiassa se on työttömänä ja vei mun rahat. Saattaa siellä kaapissa jauhopussi olla mut en ala tunkee suuhuni pelkkiä jauhoja. Miten näkkärillä eläis?! Vituttaa. Mä vihaan tota ukkoa. En puhu sille puoleen vuoteen.
Se vei ne pullot kauppaan eilen ja sille tielle rahat niistä meni. Ap
On sulla melko valioluokan sonni. Ei voi muuta sanoa. Huomenna ostat kaapit ja pakkasen täyteen ruokaa ja otat opiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:16"]On sulla melko valioluokan sonni. Ei voi muuta sanoa. Huomenna ostat kaapit ja pakkasen täyteen ruokaa ja otat opiksi.
[/quote]Näin teen. Vaatii multa seuraavaks bensarahoja siihen hiton autoonsa. Ehdin jo mesota sille että hankkii ne sit ite! Ap
No voi ei kun yhden päivän joudut olee ilman ruokaa!!!!
Ja herkkujakin vielä! Mitä valitat, sika.
Cittarista saa 5kg perunoita eurolla. Oletko jotenkin avuton, vai miksi ruokavaranne ovat noin huonolla jamalla?
Eikä muuten tehnyt pätkääkään edes mieli. Viimeisenä nälkään vedin mars-jätskin ja ihan väkisin,yöks. Ei nälkiintyneenä kyllä uppoo makeat.