Mikä on sinun "voimaeläimesi"?
Mun on pöllö. Oon luonteeltani enemmän yökyöpeli ja tykkään pimenevistä illoista ja öistä enemmän kuin päivän valosta.
Multa löytyy pöllöpehmo, avaimenperä, heijastin, tarroja, hiusnipsejä ymym.... rakastan pöllöjä. 🥰
Kommentit (39)
Nämä ovat aina niitä kysymyksiä, kun menen menen hämilleni. En todellakaan tiedä, mitä voimaeläimen valitseminen tarkoittaa ja miten se ilmenee. Tunnen itseni vahvemmaksi, jos avaimenperässäni on sen kuva? Sorru huono esimerkki. Kertokaa kysyvälke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri ja pöllö.
Molemmat ovat majes, majet, olkoot, en osaa sanoa sitä sanaa.
Majesteettisia olentoja. 🦉🐅💜 Ap
Juuri sitä sanaa tarkoitin.
Kiitos avusta.
M.
Korppi. Aina Korpin nähdessäni mut valtaa jonkinlainen rauha ja elämisen tuntu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri ja pöllö.
Majesteettisia.
Juuri se.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aina niitä kysymyksiä, kun menen menen hämilleni. En todellakaan tiedä, mitä voimaeläimen valitseminen tarkoittaa ja miten se ilmenee. Tunnen itseni vahvemmaksi, jos avaimenperässäni on sen kuva? Sorru huono esimerkki. Kertokaa kysyvälke!
No mistä eläimestä tykkäät/pidät kaikkein eniten? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri ja pöllö.
Juuri sitä sanaa tarkoitin.
Kiitos avusta.M.
🤗👍 Ap
Ehkä se on lohikäärme jos mielikuvitusolento lasketaan. Liittyy erään ihmisenkin takia elämääni ja muistan aina hänet jo pelkästä sanasta. Hänellä, kun on kaksi lohikäärme tatuontia ( sininen ja punainen ) ja nämä muistaakseni symbolisoivat punainen hyvää tulevaisuutta ja onnea sekä sininen voimaa ja vahvuutta sekä mystiikkaa ja tätä maailmaa yleensäkin. Tosin olen ottanut itse jo tuon olennon voimajutukseni aiemmin. En minä silti siihen kaikkeen usko, mutta on silti jäänyt mieleen.
No, nyt meni ja aiheesta ohi ja ehkä pitää valita jokin perinteinenkin eläin vielä. Minänkin valitsen varmaan linnun. Korpit ja haukat ovat hienoja. Itselle se on tärkeää, että eläin pääsee lentämään, koska se tavallaan edustaa minulle vapautta ja tahtoisin, että voimaeläimeni on vapaa ja pystyy lentämään sinne taivaalle, kun olen itse "jumissa" täällä maassa.
Druidien arvostama eläin, jänis.
Jostain syystä jänisten näkeminen on tullut minulle merkitykselliseksi tapahtumaksi.
Ollessani suurimman masennuksen kourissa, asuin muutamia vuosia matkailuautossa ja usein parkkeerasin autoni markettien parkkipaikoille yöksi.
Yövyin autossani siinä vaiheessa Treella ja katsellessani yöllä autoni ikkunasta autiota parkkipaikkaa, näin hämmästyksekseni jäniksiä, jotka tulivat paikan hiljennyttyä parkkikselle "leikkimään"?
Ne juoksivat hullunlailla, ajoivat toisiaan takaa, tekivät hullunkurisia loikkia ja antoivat minulle jotain muuta ajateltavaa kuin oma surkea kohtaloni.
Elämäni on nyt ok., mutta vieläkin nähdessäni jäniksen loikkivan tienlaidassa, mielialani kohoaa ja jos jos maanitienlaidassa näkyy auton yliajama jänis, kyyneleet alkavan valua silmistäni.
https://mjolnir.fi/janis-kuolemattomuuden-noituuden-ja-kuun-symboli/
Vierailija kirjoitti:
Karhu, tulee uniin usein.
ylänioli tuolle, no pihkuar pittä laitta valot, et näkke
Siis, ylänuoli tuolle siksi, että paljon mahdollista, kun tulee uniin.
Voimaeläin ei ole sama kuin lempieläin tai eläin, jonka elintavat ovat samanlaiset kuin sinun. Voimaeläin valitsee sinut!
Eräs ystävä vei minut kerran henkimatkalle, se oli suurta mielen tyhjyyttä ja rauhaa, tavallaan olin kehossani ja samalla jossain muualla. En parempia sanoja keksi. Hän löysi/näki voima/henkieläimeni, minulle tuli aavistus. Sen aavistuksen varassa olen edelleenkin, valitettavasti hän muutti Suomesta ennen toista matkaa, jolloin olisin saanut varmuuden.
Menee ohi, mutta miksi uskon hänen kykyihiinsä näkijänä: vuosia aikaisemmin hän puhdisti aurani (minähän en silloin moisiin uskonut), siis koskematta minuun, vain auraani. Istuin vain tuolilla ja yhtäkkiä kyyneleet alkoivat virtaamaan ja jollain henkisellä tasolla puhdistuin. Tätäkin tunnetta on vaikea sanoin kuvailla.
Petsamon kolttasaamelaista sukua, jossa monessa sukupolvessa näkijöitä. Suomeen evakkoina tultuaan noidiksi haukuttiin :-(
Kihomato. Sitkeä ja kestävä, miltei voittamaton.
Edellä mainittu jänis, voimaeläimeni ja kiinalainen horoskooppi. Mutta myös kissa, en voisi elää ilman niitä ja olemme samankaltaisia
Susi.
Pärjää yksinkin, vaikka lauma olisi parempi. Henkisesti vahva ja tykkää luikkia metsissä.