Mikä on sinun "voimaeläimesi"?
Mun on pöllö. Oon luonteeltani enemmän yökyöpeli ja tykkään pimenevistä illoista ja öistä enemmän kuin päivän valosta.
Multa löytyy pöllöpehmo, avaimenperä, heijastin, tarroja, hiusnipsejä ymym.... rakastan pöllöjä. 🥰
Kommentit (39)
Se helevetin vahva korilla. Kingkong. Siinon voimoo.
olen itse voimaeläin en tarvi muita
Laiskiainen. En halua liikkua mihinkään. Ja karva kasvaa päästä varpaisiin.
Susi.
Vaikka susi onkin laumaeläin ja minä introvertti oman tieni kulkija, koen itsei laumasta erkaantuneeksi sudeksi, joka kulkee omia teitään, saalistaa yksin ja vetäytyy ajan tullessa jonnekin erämaahan kuo lemaan, sillä kuo leminen on yksinäistä puuhaa,
Peura.
Intuitiivisten loikkien vuoksi.
Lempieläimiäni ovat mm. joutsen ja karhu.
Olen nähnyt joitain kertoja joutsenen laskeutuvan lammelle taivaalta, ja se on näyttänyt ylimaallisen kauniilta, kuin se kuuluisi toiseen todellisuuteen. Joutsen symboloi uskollisuutta, joka on yksi tärkeimmistä asioista elämässä. Olen iloinen että laulujoutsen on Suomen kansallislintu. Haluaisin nähdä luonnossa mustan joutsenen.
Karhu edustaa minulle rauhallisuutta, turvallisuutta ja voimaa. Yksi ihanimmista luontoajatuksista on talviunilta keväiseen metsään heräävä karhu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tiedä kyllä. Joskus olen yrittänyt miettiä mikä voisi olla voimaeläimeni, mutta hienoja elukoita on niin paljon, että olisi jokseenkin epäreilua muita kohtaan valita jotain yhtä tiettyä. Ylipäätään eläinten seuraaminen on jokseenkin rauhoittavaa ja voimaannuttavaa.
Terveisin Naispelko27
Surmakäärme. Kaivaudun piiloon ja isken kun uhri vähiten odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Susi.
Vaikka susi onkin laumaeläin ja minä introvertti oman tieni kulkija, koen itsei laumasta erkaantuneeksi sudeksi, joka kulkee omia teitään, saalistaa yksin ja vetäytyy ajan tullessa jonnekin erämaahan kuo lemaan, sillä kuo leminen on yksinäistä puuhaa,
olet kettu, et susi
Hevonen, tietty. Hevosten kanssa on aina hyvä mieli!
Tiikeri ja pöllö.
Molemmat ovat majes, majet, olkoot, en osaa sanoa sitä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri ja pöllö.
Molemmat ovat majes, majet, olkoot, en osaa sanoa sitä sanaa.
Majesteettisia.
Mäyrä, tuo talviunilleen kaivautuva yöllinen lyllertäjä joka lempeästä ulkomuodostaan huolimatta uhattuna puree kuin krokotiili.
Haisunäätä