Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat keskellä viikkoa***

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEPPERILLE PIENESTÄ PRINSESSASTA.

BABYBEL: TSEMPPIÄ HUOMISEEN SEKTIOON... PIAN ON NYYTIT SYLISSÄ.

ERIA: MITENKÄS TEIDÄN ARKI ON LÄHTENYT KOTONA PYÖRIMÄÄN TAATELIN KANSSA?

KAIKILLE MAHAKKAILLE JAKSAMISTA LOPPUMETREILLÄ. MUUTAMAN VIIKON PÄÄSTÄ KAIKILLA JO NYYTIT KAINALOSSA.

MYRY

Vierailija
42/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperille suuret onnittelyt tytöntylleröstä :)

Babybelille tsemppiä huomiseen ;)

Jokohan Lilli on nyyttinsä saanut?

Kretukka, pidetään peukkuja et Nekku vielä älyäis kääntyä oikein päin! Tai sit toivotaan et neuvolantäti ei erottanut päätä pyllystä....

Päivitin eloisten listaa, jäi kyllä osin vajaaksi, syntyneitä tais olla muutama enemmän. Pepperin tuohon sain päivitettyä kun tiedot sattui olemaan tän päivän pinossa (löytyi helposti). Osasta puuttui syntymäpäivä ja Pepperin rv:t laskin ite, korjaa jos meni väärin.... Tosiaan olisi kiva jos kaikki jotka haluaa vauvojensa tiedot päivityslistaan niin lisäilis ne esittelyjen perään. Pantoufle oli tehnyt homman helpoksi, ei tarvinnut kuin kopsata koko rivi suoraan syntyneihin :)

Mulla ei ole mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä *huokaus*... Tosin vastahan mulle perjantaina tulee 37 viikkoa täyteen. Tänään ostin ekat uudet vaatteet vauvalle, pari bodya. Turvakaukalokin on valmiina, pehmusteet pesty ja laitettu paikoilleen. Silkkimyssykin on pesty, sen otan sairaalaan jo mukaan vauvalle päähineeksi :)

Kamalasti olis tänään kaupoilla kierrellessä tehnyt mieli katsella jo tavallisia vaatteita mut maltoin vielä mieleni. Ihana kyllä päästä kohta normaaleihin vaatteisiin!

Mulla on vielä hommaamatta ne pestävät liivinsuojat. En ole vielä päättänyt mitkä olis hyvät. Oliko kenelläkään kokemusta niistä Ruskovillan liivinsuojista? Kun musta ne reunat näytti ompeleineen aika paksuilta, et varmaan näkyvät selvästi läpi?

Huomenna on siivouspäivä, tehdään vielä kunnon siivous ennenkuin mies aloittaa taas työt ensi viikolla.

Peeveli rv 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanneli; rautaa (Retafer 100mg) oon popsinu nyt kohta 3 vkoa ja edelliskerralla hemppa oli 109 ja nyt siis 104..Ja se typerys neuvolatäti vielä sanoi että retafer on tehokkain rautavalmiste mitä markkinoilta saa..tosi lohduttavaa, vaikken kyllä tiedä voiko sen eukon sanomisiin luottaa...

Vierailija
44/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut pepperille pikkuisesta prinsessasta.

Babybelille tsempitykset huomiseen.

Täällä on ollutkin tänään tarmokas päivä. Aamusta vielä kun oli viileetä niin leivoin kauheen kasan pullia pakkaseen kun tossa elokuulla on noita synttäreitä ja sit on tarjottavaa kun sukulaiset tulevat katsomaan vauvaa.

Hoitotyttö ja kuopus kun nukkuivat pesin vessan lattialla viimesen pikku maton. Isot matot odottaakin miehen kotiin tuloa.

Iltapäivällä mentiin käymään mummolassa (mun äidillä) ja sieltä käveltiin läheiselle laivarannalle. Muksut luttasivat veden rajassa ja syötiin jätskit. Matkalla mummolaan löydettiin vielä iso puska vadelmia ja täytettiin maha vielä niillä. Mummo laittoi vielä ruuan niin pääsin tänään siinä suhteessa helpolla.

Kotiin kun tultiin imuroin vielä nyt onkin aika heittäytyä tv:n ääreen ja syödä kasa jätskiä mitä haettiin jätskiautolta.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 36+6

Vierailija
45/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko laittaa tänne ku ennustaja elli ennusti näin meille :Sinulle syntyy tyttö 31.7.2006, tyttö 10.1.2008 ja tyttö 7.10.2013.

eli maanataina pitäs niin ku lähtee synnyttää ;) sillon onki just sopivasti synnäri arvio :D huvitti... jos noin menis meillä ois 4 tyttöö :O

Vierailija
46/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PEPPER ja perhe tytön johdosta! Ihanaa kuulla että kaikki meni niin hienosti ja sujuvasti. Tuli mukava olo lukiessa itsellekin ennen omaa h-hetkeä. =)

TSEMPPIÄ BABYBEL! Jännittävä päivä sinulla edessä huomenna. Odotamme varmasti kaikki innokkaina uutistia kääröjen saapumisesta!

Ja sitten sitä kuuluisaa omaa napaa...

Pinna on ollut hiukan tiukoilla koko viikon. Johtunee varmasti helteistä, edelleen jatkuvasta kph remontista ja silkasta väsymyksestä. Täälläkään ei ole nukuttu

mitenkään erinomaisesti onpas meillä monilla sama tämä viimeisten päivien ja viikkojen vaiva. Nyt on mieskin alkanut äksyillä kun tekee loput kph rempasta itse valmiiksi. Ihan suunniteltu juttu mutta kyllähän tuo väsyttää ja tuntuu hermoissa.

Huomenna neuvolaan, hiukan jännittää paino. En ole sortunut mässäilyyn mutta on kyllä tullut vedettyä keksiä ja vähintään pari ville vallaton-puikkoa vähintään joka toinen päivä. Ne kun on niin pieniä että yhdestä tulee vain vihaiseksi!! Jos tää vauva olisikin poika niin sen nimeks pitäis varmaan antaa Ville.

Mies lähti viemään esikoista mökille, sanoi palaavansa yhdeksän aikaan. Eipä tällä hetkellä ole ainakaan vielä ikävä iskenyt vaan oikeesti tuntuu aika ihanalta istua täällä kotosalla ihan kaikessa rauhassa nyt kun pikkukakkonen vetelee hirsiä.

Eipä muuta tähän iltaan. Vointeja ja hermoja ihan kaikille!

t.tuuli72 + jumppatyttö rv36

Vierailija
47/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ihan muutman sanan kirjoitan kuulumisia...suihku odottaa.

Meillä on vauvaalrki alkanut loistavasti. Vauva on kovin tyytyväinen, syö ja nukkuuu. Eka yönä kotona vähän valvotti aamuyöstä, viime yö nukuttiin kolmella syötöllä. Vauva syö hyvin ja on kuin enkeli.

Isosisko hoitaa kovasti, on tosin kovin hämillään tilanteesta (ikää 2v3kk).

Itse olen toipunut aivan uskomattoman nopeasti. Tänään kävin kampaajalla :)

Nyt vauva kutsuu....

Jaksuja!

Ja onnea kaikille nyytin saaneille!!!!!!!

Vierailija
48/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄMMIN KIITOS KAIKILLE ONNITTELIJOILLE!! kOVASTI MIELTÄ LÄMMITTÄÄ LUKEA ONNITTELUVIESTEJÄ TÄÄLTÄKIN!! :)

Katzu ja perhe

Vierailija
49/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...JA BABYBELILLE VOIMIA JÄNNITTÄVÄÄN PÄIVÄÄN!

RAUTA: itsekin syön retaferia, se on tehokas, mutta maitotuotteet, tee jne vaikuttaa herkästi imeytymiseen. Eli voi koittaa tehostaa sen vaikutusta katsomalla ettei pariin tuntiin ennen ja jälkeen tabun ota maitoa, jogurttia jne. C-vitamiini taas auttaa imeytymistä, eli hedelmää, mehua tms kehiin samalla kun ottaa tabletin. Mulla on pysynyt samana 117 vaikka oon koittanut nostaa hb:tä kovasti.

Nlassa tänään ei uutta, nyt alkaa tuntua ettei tämä synnykään ikinä. ;( ei auttanut siivousvimmakaan, paitsi nukuin pitkästä aikaa myös aamuyön, senverran väsytti. Nyt alkaa helle kyllästyttää ja väsyttää, ei jaksa lenkkeillä tms. nitä pitäisi. Taidankin mennä nyt pikku kävelyllekun vihdoin viileni.

adalmina38+1

Vierailija
50/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperille ja perheelle onnittelut tytön johdosta!

Babybelille tsemppiä huomiselle :)

Pumpuli: meidän anoppi se yrittää käänteistä sykolokiaa tai jotain vastavaa. Hän oli kertonut miehelle nähneensä unta, että meille syntyi toinen poika. Anoppi raukalta unohtunut tuo biologia jos luulee vielä voivansa vaikuttaa vauvan merkkiin. Muista nyt sitten Pumpuli olla synnyttämättä ennen maanantaita ;)

Minulla tuo synnytys taitaa vielä olla kaukana. pientä kremppaa löytyy mutta ei ne mitään synnytykseen viittaavia ole. huominen synnytystapa-arvio hieman kutkuttaa, saas nähdä kuin viisaita sitä iltapäivästä sitten ollaan. Tänään keksin, että täytyyhän mulla olla edustava kassi kun lähden tositoimiin joten ensi viikolla täytyy käydä ostoksilla. mukava sitten pakata sairaalakassia kun on uusi veska ;)

Ei vaan nyt jutut alkaa olemaan sitä tasoa, että parempi lopetella tähän.

pubu ja Unski rv36+5

Vierailija
51/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä Babybell huomiselle!

Soitin sinne neuvolaan mutta kuten arvata saattoi, käskettiin vain tarkkailla tilannetta. No mitäpä tässä muutakaan. Äippäpolin kiireitten keskelle eivät varmaan kovin mielellään ota tällaista " voisitteko tarkistaa tilanteen, kun mökille pitäis mennä -tapausta" . Neuvolan täti oli sitä mieltä, että jos mökille mielii, niin tilanne olisi hyvä tarkistaa. VAAN MIHIN MENIS... No joo, maha kovettuu tasaiseen tahtiin mutta tältä erää se jatkuva menkkajomotus on ohi. Peilikuva kuitenkin kertoo, että maha on selvästi laskeutunut eilisestä. Jotain siis tapahtuu. Toisaalta kiva, toisaalta hirvittää... Sen verran kuitenkin tilanne on laittanut minuunkin vauhtia, että olen pessyt vauvalle vaatteita. Niistä aiemmin ruikuttamistani harmaantuneista vaatteistakin tuli suurimmasta osasta ihan käyttökelpoisia oikeilla aineilla.

Vaan mistä imetysliivit? Hemmetti kun tavallisista kaupoista tyyliin Lindex, Kappahl, Henkka Maukka ei löydy kokoja. Miksi edullisesti saa vain tiettyyn kokoon asti ja sitten täytyy maksaa maltaita rumista luttanoista?!? Mistä te olette liivinne hankkineet? Tarttis olla suunnilleen kokoa 80 F / 85 E, ainakin tämänhetkinen tilanne on tuo. Kävin tänään Bebesissä ja ei siellä ainakaan ollut mitään mulle sopivaa.

No joo -lähenpä yrittään tuota nukkumista. Öitä!

rv 36+1

Vierailija
52/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYLINTÄYDELTÄ ONNEA UUSILLE ELOKUISILLE TYTTÖVAUVOILLE JA HEIDÄN PERHEILLEEN!

Pikainen kirjautuminen tännekin, ja kysymys teille viisaammille!!!

Koko päivän ollut kovettelu supistuksia ja paljon! Eli 2-10 min välein pari tuntia kerrallaan, sitten tunti pari väliä ja taas. Kipeitä eivät ole, mitä nyt kiristää ja tiukkaa selkää ja mahaa. Onko tämä ihan ok? vauva liikkuu hyvin, eikä mitään poikkeavia vuotojakaan ole näkynyt. Juonut olen paljon, joten ei pitäisi johtua siitäkään. Voisiko nämä kivuttomat supistukset jo enteillä synnytystä, vai mitä ihmettä???

Vipukka 38+3