Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä vaatteita käytät kotona?

Vierailija
27.02.2014 |

Tuli ystävien kanssa puhetta, kuinka kotonakaan ei tulisi olla niissä karmeimmissa verkkareissa jos haluaa suhteen säilyvän hyvänä. Itse en juurikaan vietä koko päivää kotona, joten olen harvoin täysin kotiasussa, mutta jos olen niin asuna on usein maalitahraiset verkkarit ja huppari. Mitä mieltä, pitääkö kotonakin olla laitettu tai edes suht hyvännäköisissä vaatteissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enkä laita hiuksia kotipäivinä, mutta haluan kotivaatteitteni olevan sekä mukavat että kivannäköiset. Yleensä käytän verkkareita, t-paitaa ja neuletta eli aika rentoja vaatteita, mutta valitsen omaa silmääni miellyttäviä ja toisiinsa sointuvia vaatteita ja vaihdan ne uusiin ennen kuin ne ovat aivan kulahtaneet ja rikki.

Minusta tuntuu, että jos olisin kotonakin aina täydessä tällingissä, niin se nimenomaan veisi suhteesta jotain pois. Mies tottuisi siihen näkyyn eikä se enää säväyttäisi. On kiva säästää laittautuminen erikoistilanteisiin.

Vierailija
2/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksestä mutta yleensä olen mukavissa vaatteissa tyyliin "toppi ja collegehousut/caprit".

Mutta kotivaatteetkin ovat aina puhtaat ja ehjät.

Hiukset on yl. kiinni ja meikkinä vain ripsari ja huulikiilto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pääasia että itse tuntee olonsa mukavaksi vaatteissa. Ei kenenkään suhde varmanakaan kariudu siihen jos joku pukeutuu kotona kotiasuun joka yleensä sattuu olemaan collarit ja toppi. Silloin on suhteessa jokin muukin pielessä. Eri asia jos kulkee likaisissa/rikkinäisissä vaatteissa tai ei pidä hygieeniastaan huolta.

Vierailija
4/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä sen itse parhaiten tiedät mitä sinä ja miehesi kotipukeutumiselta haluatte. Miesten mielipiteet vaihtelevat täydellisestä välinpitämättömyydestä pikkutarkkaan nipottamiseen, joten ei sitä voi kukaan täällä tietää haittaako maalitahraiset vaatteet juuri teidän suhdettanne, mutta mieheltä kysymällä saanee täsmällisempää yksilöllistä tietoa. Meillä ei ryysyläismeininki haittaa, kun olemme molemmat piittaamattomia ulkonäköasioista, jos siitä tiedosta jotain iloa on.