Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likkafrendi kävi sittenkin vieraissa

Vierailija
26.07.2006 |

Kuutisen vuotta olemme jo olleet yhdessä ja hän sitten päätti kuitenkin (eivät olleet humalassa) käydä vieraissa. Toki meillä on mennyt aika ajoin hyvin ja hyvin huonosti, mutta tuolle tempaukselle hän ei kuulemma keksi millään mitään kunnon selitystä.

Menipä siinä sitten petipuuha halut häntä kohtaan. Liittomme jatkuu, emme halua erota jo siksi, että meillä muuten menee tod. loistavasti ja voimme oikeasti olla toisillemme tukena, jne.

Kovasti on pyydellyt anteeksi vaan ei tee mieli antaa anteeksi, enkä tiedä voiko tuollaista edes antaa anteeksi. Itse olen ollut täysin pidättyväinen ulkopuolista suhteista, mutta tuon tapauksen jälkeen olen harkinnut josko luopuisi kuitenkin täydellisestä pidättyväisyydestä.

Miksen minä jos kerta muutkin?!? Saattaa olla lapsellista ajattelua, mutta silti..

Onkohan muilla vastaavia kokemuksia ja kuinka niistä on selvitty?

Likkafrendi haluaisi kyllä puuhailla pedissä mun kanssa kaikenlaista, mutta itse en ole vielä kyennyt edes harkitsemaan asiaa. Pusun sentään voin hänelle antaa.

Ach Ja.. iältämme olemme tuossa 30 nurkilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kutsuu likkafrendiksi. kutsutsä vehjettäsikin pippeliksi?

Vierailija
2/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toivottavasti ei ex-frendi.

Eiköhän se ole sama millä nimellä häntä kutsun. Kunhan se ei ole mitään loukkaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies panee kaikkia kauniita naisia jos vaan tilaisuus tulee!

Vierailija
4/12 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joskus aikoinaan kävi samalla tavalla että silloinen kihlattu kävi vieraissa, joten vaadin tehdä samoin niin ollaan tasoissa. Eikä ollut mikään 5minuutin pikapano jossain rekan poxissa.

Mutta kyllä se hänen pettämisensä silti varjosti meidän yhteistä yhdessäoloa ja ero siitä sitten lopulta tuli.

Vierailija
5/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis tämän likkafrendin kanssa (ettei nyt vaan joku sattuisi ottamaan herneitä nenäänsä kun en käyttänyt muija -nimitystä jo heti alussa).

Homma etenee siis siten, että jos on haluja niin sitten sopivan tilaisuuden tullen " vieraisiin" . Tässä jokin aika sitten oli meinaan lähellä etten duunaillut jo erään naistuttavan kanssa. Nyt tätä suhdetta voisikin vaikka hiukka verestää, kuulemma haluja löytyisi myös toiselta puolelta. Tiedoksi sitten vain, että hänkin on naimisissa, joten mitään parisuhdejuttua tästä ei tule. Niin ja aiemmin en ole kuin korkeitaan kätellyt muita naisia, mutta jos nyt vaikka sitten jotain muutakin.

Voi kyllä olla, että tosta ei tule mitään. Juodaan kahvit ja turistaan päivän säästä. Viimeksikin homma tyrehty siihen, että aloimme väittelemään eräästä filosofian alan probleemasta. Tooosi eroottista, eikö?

Vierailija
6/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvästä liitosta ei tässä puhuta koska jos et pysty anteeks antamaan ja kostat niin se on siinä. Mutta jos kyse on siitä että loppupeleissä et halua ottaa sitäkään riskiä että yksin jäisit niin ....

Vierailija
7/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetettiin tuossa harrastella ja molemmille tuli sellainen ällötävä olo, joten keskusteltiin sitten josko pitäisi jonkun aikaa harrastella muiden kanssa.

Suhteesta emme eroa, mutta jos avartaisi ajatusmaailmaa tämä " vieraissa" käynti.

Tosin, keskustelimme myös siitä josko tämä on sittenkään hyvä ajatus..

pelkona meinaa on, että tämä meidän juttu menee sitten karille.

Kumpikaan nimittäin ei halua erota, meillä menee muuten aivan liian hyvin. Kuutisen vuotta olemme yhdessä olleet ja ikävä on toisen luo aivan jatkuva - molemmilla sellainen jatkuva halipula.

Seksi vain taisi nyt tuhoutua meidän suhteesta kokonaan. Emmekä oikein tiedä mitä tehdä asialle.

Vierailija
8/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvoni kyllä on, että erotkaa. Riittää, kun itse olen vetänyt tota kitumislinjaa, älkää te muut.

Voittehan olla ystäviä.

Vierailija
9/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaamme. Ystävinä varmasti pysyttäisi edelleenkin, mutta paria meistä ei enää taida saada.

Harmittaa vain niin vietävästi. Tämän jälkeen on helkkarin vaikeaa aloittaa tai edes harkita uutta suhdetta. Sitä kai odottaisi vain, että milloin toinen ilmoittaa käyneensä vieraissa.

Kai pitäisi vain elää sinkkuna ja hankkia itselleen jokin seksisuhde, jossa ei olisi emotionaalista puolta ollenkaan mukana.

Tai sitten muutan Timbuktuun enkä halua edes puhua kenellekään.

Vierailija
10/12 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koetettiin tuossa harrastella ja molemmille tuli sellainen ällötävä olo, joten keskusteltiin sitten josko pitäisi jonkun aikaa harrastella muiden kanssa.

Suhteesta emme eroa, mutta jos avartaisi ajatusmaailmaa tämä " vieraissa" käynti.

Tosin, keskustelimme myös siitä josko tämä on sittenkään hyvä ajatus..

pelkona meinaa on, että tämä meidän juttu menee sitten karille.

Kumpikaan nimittäin ei halua erota, meillä menee muuten aivan liian hyvin. Kuutisen vuotta olemme yhdessä olleet ja ikävä on toisen luo aivan jatkuva - molemmilla sellainen jatkuva halipula.

Seksi vain taisi nyt tuhoutua meidän suhteesta kokonaan. Emmekä oikein tiedä mitä tehdä asialle.

Muja vaihton jos mene noin hyvin niin miksi muja kävisi vieraissa tuolaisista ei ole muuta kokemusta kun että jos kerran niin myös kahdesti eli vaihton kyllä mailmassa on naisia.

Vierailija
11/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaa tuollaista suhdetta? Ei siitä mitään enää tule. Jos suhteeseenne syntyy lapsia, elätte ihmisparat suhteessa, joka päättyy kuitenkin ja tuloksena on vanhempiensa välillä pompoteltavia lapsia.

Vierailija
12/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kumpikaan nimittäin ei halua erota, meillä menee muuten aivan liian hyvin. Kuutisen vuotta olemme yhdessä olleet ja ikävä on toisen luo aivan jatkuva - molemmilla sellainen jatkuva halipula"

Tosi hyvin teillä menee ja on mennyt kun toisen on jo pitänyt käydä vieraissa ja itsekin sitä suunnittelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi