Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauva potkia vatsassa liikaa?

Vierailija
27.02.2014 |

Hei! Olen raskausviikolla 27 olen ensiodottaja. Lapsi on todella vilkas liikkeinen ja potkii lyhyitä taukoja lukuunottamatta koko ajan voimakkaasti. Olen joutunut sairaslomalle supistusten vuoksi ja tunnen että potkiminen aiheuttaa supistuksia. Voiko liiallinen potkiminen olla merkki jostain vaarallisesta tai voiko se merkitä jotain vauvan tilasta? Onko vauvalla kaikki hyvin kun on niin kovin "levoton"? Voi tuntua tyhmältä kysymykseltä, mutta ei ole kokemusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi ensimmäistä vauvaa olivat todellisia potkijoita + myllääjiä, toinen potkaisi luukalvon irti lonkkaluusta riehuessaan, se oli todella kipeä ihan loppuun saakka. Kumpikin vauva syntyi täysin terveenä, ylikaikaisena tosin. Ovat koululaisia nykyään kumpikin, jatkuvasti liikkeessä, eivät kyllä tosin todellakaan mitään ylivilkkaita tai adhd tms diagnosoituja. Esikoinen oppi konttamaan 6kk ikäisenä ja istumaan 10kk ikäisenä, eli tämä varmaan kertoo "luonteesta" jotain? Yritä rentoutua kun mylläämine alkaa ja meilä auttoi kun isä laittoi käden vatsan päälle, vieras syke rauhoitti vauvan aina hetkeksi.

Vierailija
22/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla