Miten juhlit tänä iltana Bidenin voittoa?
Kommentit (34)
Mulla soi taustalla live-juhlinta Wahingtonissa, tissuttelen ja nautiskelen siitä että inhottavan viikon jälkeen voi taas hengittää vapaasti. Välillä kuuntelen eri tubettajien reaktioita. Olee!!!!!
Vähän valkoviiniä ja sipsiä tv:n vaaliohjelmien äärellä, ehkä katselen myös netistä Trump-meemejä ja pilavideoita.
Kuuntelemalla USA:n kansallislaulun:
Kiitos elämä, väsytystaistelu fasismia vastaan voitettu, ainakin Usassa ja neljäksi vuodeksi.
Mieluummin vanhus kuin henkisesti uhmaikäinen kakara. Onpahan ainakin kokemusta. Ja hienoa, että saatiin edes varapressaksi nainen!
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin synttäreitä, en Bideniä.
Onnea! 🙂
Juhlin oikeastaan ainoastaan sitä, että tää helvetin 24/7 vaaliseuranta alkaa olla ohi.
Alkoi olla ihan sama kumpi lopulta voittaa, kunhan tää vaan loppuis. Trump on kyllä aivan seko, mutta ei hänenkään voittonsa olisi mun elämää liikuttanut. Kunhan loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos elämä, väsytystaistelu fasismia vastaan voitettu, ainakin Usassa ja neljäksi vuodeksi.
Nythän se BLM/antifa -fasismi vasta saikin uutta legitimiteettiä.
En erityisemmin. Tuli vain todella hyvä mieli, että demokratia ja oikeus voittivat sittenkin. Vihdoinkin.
No joo, otan lasin punaviiniä, mutta olisin ottanut muutenkin.
:)
Minua ilahduttaa näiden palstapersujen ahdistus. En voi sille mitään, on ne niin ilkeitä ja kovia valehtelemaan olleet koko ajan
Kirjoitan v tuilu viestejä pitkin internetin anonyymipalstoja ärsyyttääkseni p suja. Ja hyvin viihdyttää.
Voi käydä vähän rauhallisemmin mielin nukkumaan. Työsarkaa tosin Jenkkilässä ja maailmassa riittää.
Tässä ei niinkään juhlita Bidenin, vaan järjen voittoa. Presidenttinä on jatkossa joku, jonka ydinpommin käyttöä ei tarvitse pelätä. Trump olisi saattanut painaa nappia vain siksi, koska hampurilaisessa oli liian vähän juustoa.