Ketä julkkista itse muistutat
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:40"]
Isäni on alkoholisti, ja myös kaverit sen mukaisia. Isäni kertoi että hänen kaverinsa ovat jostain saaneet päähänsä että hänen tyttärensä, eli minä, olen Salattujen elämien Salla. Minä olen antanut isälleni kirjahyllyyn kuvan itsestäni joka oli mielestäni aika onnistunut, vaalikuvaksi otettu liki 10 vuotta sitten. Isäni sanoi että jotkut kaverit olivat varastaneet häneltä sen minun kuvani, koska luulivat sen olevan julkkiksen kuvan :) Omasta mielestäni en ole ollut sen Sallan näköinen, en voi sietää salkkareita, ja se Sallakin on todella ärsyttävän oloinen ihminen ja huono näytelijä.
[/quote] Minusta Salla on todella todella kaunis kasvoiltaan! Tosin aika pullukka, mutta kasvoiltaan oikeasti nätti. Jos nyt siis Hanna Karjalaista meinaat :) Ja mielestäni myös todella hyvä näyttelijä. Tietysti Sallan roolihahmo oli aika raivostuttava välillä, mutta silti yksi suosikeistani ikinä (kyllä, katson salkkareita :D) Että ole vaan oikeasti ylpeä tuosta! Eräs tuttavani muistuttaa myös hyvin paljon Hanna Karjalaista kasvoiltaan, erona vaan että hän on hyvin hoikka. Mutta siis todella kaunis ihminen hänkin.
Pienenä minua sanottiin aina sekä Victorian että Madden näköiseksi, vaikka he kovin erinäköisiä keskenään ovatkin. Onhan heissä toki samoja piirteitä, mutta hassua silti.
Oi 91, Emma Watson on niin kaunis! Varmasti olet siis sinäkin :)
Äitini on (ja varsinkin nuorempana oli) aivan Johanna Raunion näköinen. Eli salkkareiden Tanjan :D
Minun on sanottu muistuttavan prinsessa Victoriaa monta kertaa. Hiustyyli on kyllä sama ja samat pyöreät posket, muuten on itse vaikea havaita yhdennäköisyyttä. Olen kyllä ehkä luonteeltani samantyylinen kuin vickan eli sinnikäs, asiallinen ja vastuuntuntoinen. Ja vähän tylsä.
Voi kuvitella, kun baareissa miehet tulee iskemään "Sä näytät aivan Eva Longorialta!" tai "Sä näytät niin Marilyn Monroelta!".
Ja iskeminen onnistui :D
Ja sitten nämä naiset tulee tänne kirjoittamaan kuinka he muistuttavat Longoriaa tms. Ja uskovat tähän itsekin. :D
En muistuta oikein ketään. Lähimmäksi osuisi Kate Winslet, paitsi silmäni ja hiukseni ovat tummemmat. Ja se toinen kysymys, en haluaisi muistuttaa ketään muuta, tämä kelpaa oikein hyvin.
Renee zellweger. Monen eri ihmisen suusta olen tämän kuullut.