Onko muilla tällaista tapaa liittyen palstalla peukuttamiseen?
Itse peukutan omaa kommenttiani aina jos huomaan, että se on saanut yhden peukun. Muuten tulee ajatus, että ihmiset luulevat mun itse olevan ainoa tekstieni peukuttaja. Jos kukaan muu ei peukuta, en peukuta minäkään..
Näinkin tärkeä ajatus ilmoille vielä tähän iltaan! Mikä on teidän peukkupolitiikkanne?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:24"]
Itse peukutan omaa kommenttiani aina jos huomaan, että se on saanut yhden peukun. Muuten tulee ajatus, että ihmiset luulevat mun itse olevan ainoa tekstieni peukuttaja. Jos kukaan muu ei peukuta, en peukuta minäkään..
Näinkin tärkeä ajatus ilmoille vielä tähän iltaan! Mikä on teidän peukkupolitiikkanne?
[/quote]
Mä olen tehnyt samalla tavalla. Jos on jo saanut useamman peukun en välttämättä peukuta enää yhtään. Jos on saanut monta peukkua käyn välillä kattomassa onko tullut lisää.
Eipä noita miinustajia aina tajuakaan, kai niitä kiusallaankin välillä laitetaan.. ;)
Sama :D
Seuraan myös viestieni peukkutilannetta neuroottisesti. Haluan paljon peukkuja :DD
En peukuta itseäni. Joskus alapeukun sijaan olisi hyvä saada vastaväite, peukku ei oikein tarkoita mitään, jos asia on yhtään moniulotteisempi.
Minäkin teen noin. Ja toinen peukutuksiin liittyvä hölmökin juttu , on se, että sitä parempi, mitä enemmän saan miinuspeukkuja. Silloin tietää, että osui ja upposi :D
Peukutan alaspäin omia tekstejäni. Eniten alapeukkuja saaneet tekstit on "osu ja uppos" - osastoa, eikä mitään selkääntaputtelukerhon ryhmärunkkausta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:36"]
Sama :D
Seuraan myös viestieni peukkutilannetta neuroottisesti. Haluan paljon peukkuja :DD
[/quote]
Haha, sama mulla, että pitää aina palata tsekkaa sen kommentin peukut! :D sitten mulla on "peukkuennätys"-kommentteja... eniten peukkuja yhteen kommenttiin tais olla 112 peukkua, eikä yhtään miinusta :D ja kyllä tulee se yks peukku omaan kommenttiin laitettua...
[/quote]
En ikinä peukuttaisi omaa kommenttiani,se tuntuisi hölmöltä. Peukuttamalla otan kantaa muiden kommentteihin,puolesta tai vastaan.Kai mä nyt itseni kanssa olen samaa mieltä!
Eipä noita miinustajia aina tajuakaan, kai niitä kiusallaankin välillä laitetaan.. ;)
[/quote]
Miinuspeukutan seuraavista syistä:
- viestissä on typerä kirjoitusvirhe
- olen eri mieltä kirjoittajan kanssa
- kirjoittajan käyttämä sävy ärsyttää
- viesti on kirjoitettu täysin aiheen vierestä
- kirjoittaja käyttää omituista sanamuotoa, joka hyppää silmille tekstistä
Alapeukku on mielipiteenilmaus. Joku yksittäinen, vaikka pienikin asia viestissä sai minut ärsyyntymään.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:46"]
[/quote]
Miinuspeukutan seuraavista syistä:
- viestissä on typerä kirjoitusvirhe
- olen eri mieltä kirjoittajan kanssa
- kirjoittajan käyttämä sävy ärsyttää
- viesti on kirjoitettu täysin aiheen vierestä
- kirjoittaja käyttää omituista sanamuotoa, joka hyppää silmille tekstistä
Alapeukku on mielipiteenilmaus. Joku yksittäinen, vaikka pienikin asia viestissä sai minut ärsyyntymään.
[/quote]
Olipas siinä syitä,mä taas alapeukutan vain jos a) olen eri mieltä kuin kommentoija tai b)kommentti on ilkeä,vaikka olisinkin samaa mieltä,mielestäni palstalla on paljon turhaa haukkumista.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:46"]
[/quote]
En ikinä peukuttaisi omaa kommenttiani,se tuntuisi hölmöltä. Peukuttamalla otan kantaa muiden kommentteihin,puolesta tai vastaan.Kai mä nyt itseni kanssa olen samaa mieltä!
[/quote]
No sehän se idea onkin, että on itsensä kanssa samaa mieltä! Kyllähän se oma kommentti nyt ketjun paras kommentti oli eli vähintään peukutuksen arvoinen ;)
Mä en ikinä peukuta omaa kommenttia. Jostain tullut sellanen ajatus päähän, että itseään ei saa äänestää XD
Itse ainakin alapeukutan aina niitä rasittavia aloittajia, jotka pyytävät vinkkejä tai apua tai mitä milloinkin, mutta mitään ratkaisua ei ikinä hyväksytä vaan jatketaan aina kitisemistä ja "mutta kun sitä, mutta kun tätä".
En lisää tekstien alle numeroita, koska niitä voi kirjoittaa tekstiinkin. Muuten en asiasta mitään ymmärrä eikä se kiinnosta kuin muutaman turhan viestin kirjoitusmahdollisuuden verran.
Peukutukset ovat niin 2010. Oikeasti. Lopettakaa koko touhu.
Alapeukutan vain palstaterroristeja, eli ne tietyt jotka useimmat täällä jo tunnistaa. Mikäs se eilinen ketju oli jossa listattiin näitä palstalla havaittuja tapauksia jotka käyttäytyy tietyllä tavalla? En löydä sitä haulla enkä muista yhtään mikä sen otsikko oli, muistatteko te?
Mä en peukuta, enkä tajua sitä "lisäarvoa", mitä peukuttamisella muka saadaan. Lisäks olen poistanut selaimesta kaikki ylimääräiset kuvakkeet, joten mulla ei näy niitä peukunkuviakaan; niitä numeroitakaan en "näe", kun koko juttu on mulle tarpeeton.
En peukuta koskaan, enkä oikein ymmärrä niitä. Nytkin sain miinuspeukun kun vastasin tuohon sukututkimusta kysyneelle että meidän sukua on tutkittu 1500-luvulle. Miksi miinus, en tajua?!