Porin steinerkoulu
Onko kellään kokemusta Porin steinerkoulusta? Harkitsen lapseni laittamista sinne, on menossa syksyllä eskariin joten asia ei ole vielä ajankohtainen. Kannatusmaksun kalleus (100e/kk) yllätti ja se on käsittääkseni pakollinen. Olen kuullut että koululla on taloudellisia vaikeuksia ja ongelmia kurinpidossa, lieneekö totta? Kiitos vastauksista!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:48"]
Ei ole pakollinen kannatusmaksu.
[/quote]
On pakollinen, vapautuksen saa vain jos ei ole varaa maksaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:48"]
[/quote]
On pakollinen, vapautuksen saa vain jos ei ole varaa maksaa.
[/quote]
Ei todellakaan ole pakollinen. Ota asioista selvää.
Kattokaas tätä, niin ei tarvii enään kinata. http://www.porinsteinerkoulu.fi/kouluyhdistys/perhekohtaiset-tukimaksut
Maksu on vaivan arvoista, Mikäli lapsi koulu käydä pitää. Sanoisin Että antaa lapsen olla kyseisessä koulussa jonkin aikaa ja kysy lapseltas jossain vaiheessa missä, Lapsi tuntee jo koulun esim. Parin kuukauden päästä Ja tämän jälkeen sitten vois jo miettiä, Missä Lapsi Opiskelee. Itsehän olen kyseistä koulua käyvä yläastelainen. Mikäli Lapsesi Haluaa Käydä lukion niin kannattaa lapsen vaihtaa peruskouluun yläasteeksi sillä, Steinerkoulun yläaste ei oikein valmista siihen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Maksu on vaivan arvoista, Mikäli lapsi koulu käydä pitää. Sanoisin Että antaa lapsen olla kyseisessä koulussa jonkin aikaa ja kysy lapseltas jossain vaiheessa missä, Lapsi tuntee jo koulun esim. Parin kuukauden päästä Ja tämän jälkeen sitten vois jo miettiä, Missä Lapsi Opiskelee. Itsehän olen kyseistä koulua käyvä yläastelainen. Mikäli Lapsesi Haluaa Käydä lukion niin kannattaa lapsen vaihtaa peruskouluun yläasteeksi sillä, Steinerkoulun yläaste ei oikein valmista siihen kunnolla.
En suosittele tätä koulua jos yläastelaisen kirjoitustaito on tällaista tasoa.
Steinerissa ei ole kuria. Oletko joogaava meditaatiohippi? Jos et, älä laita Steineriin.