Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja molempien vuorotyö

Vierailija
26.02.2014 |

Mies oli pitkään työtön. Kaikki minun vapaa-aikani siis oltiin yhdessä. Nyt miehellä on työpaikka, vuorotöissä tietenkin. Vuorot eivät kovinkaan usein sovi yhteen minun vuorojeni kanssa. Nyt me ei nähdä enää niin usein, vaikka yhdessä asutaan. Toinen tulee, toinen lähtee. Miten te muut olette saaneet asiat sujumaan? Ei, ei ole ihan ensi hätään mahdollisuutta kummallakaan vaihtaa kahdeksasta neljään työhön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti, mutta parempaan pyritään. Mies sai vuorotyön (aiemmin ollut päivätyössä) ja meillä tuntuu jatkuvasti vuorot menevän juurin noin, että toinen tulee ja toinen lähtee. Aiheuttanut aika paljon riitelyäkin, kun ei mitään ehdi yhdessä ja jos olisi hetki, että ehtisi niin aina toinen on väsynyt vuorojen takia. Nyt ollaan suunniteltu, että pyydettäisiin aina kerran kuukaudessa sama viikonloppu vapaaksi. Saa nähdä miten tulee toimimaan.

Vierailija
2/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitteko käännettyä vuorot niin että menisivät yksiin? Teettekö säännöllistä vai epäsäännöllistä vuorotyötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikka on uusi, ei kannata alkaa valikoida vuorojaan vielä kun on koeaikakin. Oma työni on sentään vain arkisin, mitä ei yhtään auta se, että miehellä useimmiten on viikonloput töitä.

Lapsia meillä ei yhtälössä ole ja tiedä häntä tuleeko. Nytkin kun katson mitkä vuorot meillä on otolliseen aikaan, niin minä olen päivän töissä ja mies yön.

Meille tämä on siis uusi juttu. Jos joku on saanut kokemuksella asian toimimaan...