Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa Zalando- laskua, miksiköhän?

Vierailija
26.02.2014 |

Haluaisin tilata zalandolta yhden kellon, mutta en halua maksaa sitä etukäteen sillä minulla on nettikaupoista huonoja kokemuksia etukäteen maksetuista tilauksista (palautus/viallinen tuote/viivästynyt toimitus yms. tapauksissa ollut hirveää taistela saada rahat takaisi). Haluaisin siis maksutavaksi laskun, ja ennen se on zalandolla onnistunutkin. Nyt en kuitenkaan voi valita enää laskua maksutavaksi enkä voi ymmärtää miksi? Laskutus ja toimitusosoite on sama, luottotiedoissa ei ole häikkää, olen maksanut kaikki edelliset tilaukseni ja myös noutanut ne jne. Onko jollain muulla samaa ongelmaa? Olen myös kysynyt asiaa zalandon asiakaspalvelusta, mutten ole vielä saanut vastausta.... ja haluaisin tilata sen tuotteen ennen kuin ne loppuu, ne on nimittäin kerran jo loppuneet ennen kuin ehdin saada omani :D

Enkä nyt kaipaa mitään: No siis älä osta millään laskulla, ootko niin köyhä ettei oo varaa heti maksaa- shaibaa. En nimittäin periaatteesta maksa tuotteesta, jota en ole vielä omin silmin omissa käsissäni nähnyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että jos sinne on palautellut tavaroita, niin ei saa enää laskulla. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mä olen yhden takin sieltä tilannut laskulla ja pidin sen. Toista tilausta en ole vielä tehnyt.

Vierailija
2/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes onnistu tilaamaan niiltä mitään. Olen valinnut tuotteen ja sitten pitäisi valita koko, mutta kone ei huoli. Haluan maksaa kun tavara tulee. Olen ollut heihin yhteydessä sähköpostilla ja jauhavat vain, että verkkokaupasta tarttee tilata. Ota yhteys niihin sähköpostilla ja kerro, että jollakin toisellakin on ongelmaa. Voihan niiden sivustolla olla joku vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:38"]

Joku sanoi, että jos sinne on palautellut tavaroita, niin ei saa enää laskulla. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mä olen yhden takin sieltä tilannut laskulla ja pidin sen. Toista tilausta en ole vielä tehnyt.

[/quote]

Mä en ole palauttanut ikinä sinne mitään.... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän