Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettäjä muuttua ikinä uskolliseksi?

Vierailija
26.02.2014 |

Olen ollut pari vuotta erään miehen toinen nainen. Hänellä on omassa parisuhteessaan kaikki kuulemma ihan hyvin, mutta silti hän päätyy silloin tällöin kanssani sänkyyn. Olemme ennen kaikkea ystäviä ja välitämme toisistamme. Tiedämme tekevämme väärin, mutta emme osaa elää ilman toisiammekaan. 

Mies ei osaa täysin selittää käytöstään. Hän on pettänyt aikaisemminkin. Hän sanoo välittävänsä minusta ja kertoo, että seksi on kai yksi kiero tapa osoittaa se minulle. Toisaalta hän myöntää, että hänellä on ongelmia itsensä kanssa.

Nautin miehen seurasta ja seksi hänen kanssaan on ihanaa. En kuitenkaan enää jaksa tätä. Haluaisin jollain tavalla auttaa häntä muuttumaan. Kohtaamaan ongelmansa ja pääsemään niistä yli. Mutta voiko pettäjästä koskaan tulla täysin uskollinen? Kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Uskoivatpa palstamammat mitä tahansa. Pettäjä on aina pettäjä.

Vierailija
22/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lopettaa jos ei saa enää naisia. Menettää vaikka rahansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä silloin jos muna kuivuu ja tippuu pois.

Vierailija
24/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan ajatellut että se miehen kanssa elävä nainen näkee miehen myös epätäydellisenä, itse näet häntä harvemmin ja siksi voit kokea hänet "täydellisenä" ja tavallaan haluatkin olla tuon "täydellisen" miehen kanssa, siksi olet kiinni tuossa kuviossa?

Vierailija
25/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:18"]

Ei voi. Uskoivatpa palstamammat mitä tahansa. Pettäjä on aina pettäjä.

[/quote]

Toisin sanovat tilastot.

Aivan kuten rikollisetkin, he voivat muuttua parempaan suuntaan.

Virheistään voi oppia.

Vierailija
26/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi muuttua kun yksinäinen vanhuus pelottaa, heh!

Vierailija
27/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:19"]

No ehkä silloin jos muna kuivuu ja tippuu pois.

[/quote]

Mitäs jos pettäjä on nainen, niin kuin meidän parisuhteessa? Joo ja itse en pettäisi. Terkuin mies.

Vierailija
28/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt syitä, joilla voisin selittää käytöksemme. Itse tiedän olevani loppujen lopuksi aika yksinäinen ja mieheltä saan lämpöä. Ja kuten sanoin jo aikaisemmin, olemme myös hyviä ystäviä. Suhteemme on siis kaikkea muuta kuin pelkkää seksiä. Yleensä, kun tapaamme, emme rakastele (mies käyttää rakastella-sanaa), mutta joskus täysin ennalta ennustamatta se vain tapahtuu.

En ymmärrä, mikä miehen ajaa pettämään kanssani, jos kotona on kaikki ok. Mikä voisi selittää pettämisen?

Ap

Vierailija
29/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa römpsä tipahtaa. Petturit ovat sikoja ja täysin ala-arvoista seuraa puolisoilleen.

Viheliäinen sukupuolitauti jokaiselle petturille, mutta vasta eron jälkeen. Viaton puoliso välttyy epämiellyttäviltä kutisevilta oireilta.

Vierailija
30/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen ikävää nimittelyä, koska siat ovat söpöjä. Petturit eivät ole.

Vierailija
31/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole konkreettisia neuvoja tilanteeseen? Miten saisimme solmut aukeamaan?

Ap

Vierailija
32/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lopettaisit solmujen tekemisen. Päätä suhde tuon varatun miehen kanssa, hoida itsesi kuntoon ja etsi sen jälkeen vapaa mies. Tuo varattu mies laittakoon itse omat asiansa kuntoon, ei se ole sun tehtävä.

Vierailija
33/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:35"]

Siinä tapauksessa römpsä tipahtaa. Petturit ovat sikoja ja täysin ala-arvoista seuraa puolisoilleen.

Viheliäinen sukupuolitauti jokaiselle petturille, mutta vasta eron jälkeen. Viaton puoliso välttyy epämiellyttäviltä kutisevilta oireilta.

[/quote]

Tämä mielipide ei kyllä ansaitsisi vastausta, mutta vastaan silti.  En koskaan pettämisen jälkeen mennyt enää sänkyyn aviomieheni kanssa. Terkuin se 8.

Ja ap:lle neuvo: jätä se mies ja etsi selleinen, joka arvostaa naista, eli sinua!

Vierailija
34/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:10"]

Jospa lopettaisit solmujen tekemisen. Päätä suhde tuon varatun miehen kanssa, hoida itsesi kuntoon ja etsi sen jälkeen vapaa mies. Tuo varattu mies laittakoon itse omat asiansa kuntoon, ei se ole sun tehtävä.

[/quote]

Niin, ei se taida tehtäväni olla. Tiedän, että pitäisi unohtaa koko mies ja keskittyä omaan elämääni. Olen kuitenkin mennyt rakastumaan tähän mieheen. Tähän pettäjä-mulkkuun. Haluaisin ratkaista ongelmamme, jotta voisimme aloittaa tyhjältä pöydältä yhdessä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän