Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johnny "naistenhakkaaja" Deppiä ei tulla enää näkemään elokuvissa ja TV-sarjoissa

Vierailija
07.11.2020 |

Ura on viimein totaalisesti ohi, mutta saiko Depp silti vieläkään ansionsa mukaan hakattuaan exvaimonsa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/60a5f034-6b5e-4617-bf66-f9ff6e…

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutta naisille! Toivottavasti Joe Biden karkoittaa Deppin Yhdysvalloista Pohjois-Koreaan heti kun nousee Jenkkilässä valtaan.

Vierailija
2/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hänen exä tämä sänkyyn paskoja nainen, onko uransa huipulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve menoa, ei jää kukaan kaipaamaan ja ikävöimään. Oli muutenkin paska näyttelijä.

Vierailija
4/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen onkin jo korkea aika hankkia oikea ammatti. Näytteleminen ei ole mitään oikeaa työtään.

Vierailija
5/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimonsa Amber Heard on miestenhakkaaja.

Vierailija
6/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä, se oli se eukko joka paljastui väkivaltaseks hulluks. Sekin sai potkut jostain jo, eikä toivottavasti saa enää ikinä töitä.

Vierailija
7/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti tuo saa sen verran rojaltteja erilaisista elokuvista että niin halutesaan voisi ihan itse tuottaa pienen budjetin elokuvia joissa olisi pääosissa, jos mikään tunnettu studio ei enää ikinä palkkaa häntä.

Vierailija
8/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keissiin perehtyy yhtään enemään, menemättä lööppien harhaan, on ilmeistä että Johnny on oikeusmurhan uhri ja todellinen pahoinpitelijä oli Amber.

Perehtykää ITSE ennen kuin tuomitsette.

Ja olen nainen, enkä Depp-fani.

Vierailija
9/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp sais hakkaa mua ihan millon vaan

Vierailija
10/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todennäköisesti tuo saa sen verran rojaltteja erilaisista elokuvista että niin halutesaan voisi ihan itse tuottaa pienen budjetin elokuvia joissa olisi pääosissa, jos mikään tunnettu studio ei enää ikinä palkkaa häntä.

Lööppilehtien muukaan on rahat kuulemma kuluneet oikeudenkäynteihin. Toissa vuonna joutui myymään talonsakkin velkojen takia.

Vierailija
11/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia vihaavat Depp fanit tulivat tänne heti puolustamaan naistenhakkaajia. Olihan se toki ennalta arvattavissa.

Vierailija
12/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber ei ole mikään puhdas pulmunen.

Taidankin katsoa tänään jonkun Pirates leffan.

Vierailija
13/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keissiin perehtyy yhtään enemään, menemättä lööppien harhaan, on ilmeistä että Johnny on oikeusmurhan uhri ja todellinen pahoinpitelijä oli Amber.

Lueppa tuo iltalehden juttu. Tuomari äskettäin juuri julisti Deppin syyliseksi sillä exvaimon syytteissä oli perää ja totuuksia.

Vierailija
14/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan kärsivät eniten katsojat, ainakin ne jotka tykkäävät Deppistä näyttelijänä. Samalla tietysti Depp itsekin kärsii, mutta ei ole reilua että syyttömät joutuvat kärsimään myös.

Vierailija
15/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan usko Johnnyä väkivaltaiseksi. Johan niistä äänitallenteista tuli ilmi, millainen hullu se Amber on. Harmittaa kyllä Johnnyn puolesta ja niiden Fantastic Beasts-elokuvienkin, kun Johnnyä ei enää nähdä niissäkään..

Vierailija
16/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa tuo iltalehden juttu. Tuomari äskettäin juuri julisti Deppin syyliseksi sillä exvaimon syytteissä oli perää ja totuuksia.

Tuomari oli väärässä. Seurasin koko oikeusprosessin tiiviisti.

Vierailija
17/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kylläkään tuomittu mistään eli status on tällä hetkellä syytön.

Vierailija
18/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen OIKEA sukupuolisen tasa-arvon kannattaja. En tykkää siitä, että joku puhuu naisten oikeuksista silloin kun se on tilanteen kannalta heille hyödyllistä. Jos minua lyödään ja haukutaan, minulla ei ole mitään ongelmaa suorittaa dropkick kohteeseen, oli se mies tai nainen.

Vierailija
19/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Hänet tullaan näkemään elokuvissa vielä pitkään. TV:ssäkin sitten kun elokuvat tulevan televisiolle.

Jos yhtään haluaa perehtyä asiaan, niin ei pitkään mene kun selviää että se muikkeli on täysi kaheli. Hänen omat vanhemmatkin ovat Johnnyn puolella!

Vierailija
20/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän varpaille deppi on astunut kun hänet halutaan tällä tavalla tuhota?