Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on kumppani josta haaveilet, entä millaiseen tyytyisit? Oma tasosi?

Vierailija
07.11.2020 |

Kuulisin nyt mielelläni, millaisesta ihmisestä haaveilet ja millaiseen tyytyisit. Ihan mielenkiinnosta, koska täällä aina vähän väliä puhutaan kumppaniin tyytymisestä. Arvioi myös oma tasosi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen yhdestä ainoasta tietystä miehestä, jonka taso on silmissäni tietysti 10+++. Kaikkien muiden taso on nolla.

Hän: aika ujo ja etenkin hiljainen, mutta alkujännityksen jälkeen oikein hyvää keskusteluseuraa. Ajoittainen sosiaalinen kömpelyyshän on sitä paitsi vain supersöpöä ja seksikästä. Fiksu. Tajuaa mun huumoria tai ainakin kiltisti nauraa jutuilleni. Hyvin kohtelias, esittää keskustellessa jopa vastakysymyksiä. Kunnollinen. Kiehtovat silmät. Liikunnallinen, joten kroppa luultavasti tikissä (en vaan tällaista osaa katsoa ts ei kiinnosta yhtään). Pituutta en tiedä, mutta ainakin eksääni pidempi eli yli 175. Matkustellut paljon. Ruskea tukka. Akateeminen tutkinto ja sen mukainen työ.

Minä: perusnätti, keskipitkä, hoikka. Pitkät hiukset ja klassinen tyyli. Luonteeltani olen ystävällinen ja huolehtivainen, vähän ns kympin tytön suorittajavikaa on kyllä eli teen liikaa niin töissä kuin vapaallakin. Tykkään lukea ja pohtia ja jutella, nämä ovat kolme lempiasiaani. Minulla myös on akateeminen tutkinto ja sen mukainen työ.

Tasoni on hänen silmissään nolla, koska ei ole minusta kuin kaverina kiinnostunut. Muiden mielipide on täysin merkityksetön.

Ja kukaan muu ei just nyt kelpaa.

2/5 autistinainen unelmoimassa 4/5 menestyjämiehestä

Vierailija
42/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut haaveilut. Myönsin itselleni etten jaksa mitään mikä hengittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi