Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on kumppani josta haaveilet, entä millaiseen tyytyisit? Oma tasosi?

Vierailija
07.11.2020 |

Kuulisin nyt mielelläni, millaisesta ihmisestä haaveilet ja millaiseen tyytyisit. Ihan mielenkiinnosta, koska täällä aina vähän väliä puhutaan kumppaniin tyytymisestä. Arvioi myös oma tasosi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mistä haaveilen, mutta ulkoisesti pienehkön kokoinen nainen, lyhyehkö ja hoikka. Silmien ja hiusten värillä ei niin väri, ei mielellään tatuointeja. Luonteeltaan huumorintajuinen, luotettava ja vähän hölmö, koska niin minäkin olen, eikä nainen saisi olla mikään Justiina, joka kyttää kotona kaulin kädessä perääni. Nainen saisi olla myös vähän sosiaalisempi tapaus, koska itse olen ihan onneton tutustumaan uusiin ihmisiin, joten vaatisi naiselta aloitteellisuutta että edes tutustuttaisiin.

Tyytyisin naiseen, joka on normaalin kokoinen, luonteesta en tinkisi oikeastaan mihinkään suuntaan, koska ei me muuten tultaisi alkuunkaan juttuun.

Oma taso on on varmaan jotain keskitason alempaa puoliskoa. Lasken itseni kuitenkin sinällään melko normaaliksi kansalaiseksi kun pärjään omillani, mutta sitten taas olen yksinäinen ja vähän outo hyypiö jolla ei ole naiskokemusta. En enää ihan täysluuseri, mutta melko lähellä sitä kuitenkin. Mutta haaveiluhan ei ole kiellettyä, vaikka mielenterveyden kannalta se ei niin hyvää teekään.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
22/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tyytynyt mihinkään. En arvioi tasoja. Minulla oli miehelle tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Ja parisuhteelle, että siihen ei riitä mies, jonka kanssa voin olla vaan mies, jota ilman en halua olla.

Mieheni on aivan tavallinen suomalainen mies. Ei kirurgi eikä lentäjä eikä leukabodarimiljonääri. Ei yli 180 cm, ei tikissä, ei rikas, ei korkeassa asemassa. Mutta voi jeesus kuinka kauniit silmät hänellä on ja kuinka ihana pilke niissä! Ja kuinka mukava hänen kanssaan on lähteä taas huomenna patikoimaan jonnekin, nauttia reitin varrella kahvit termarista ja tarkkailla luontoa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mistä haaveilen, mutta ulkoisesti pienehkön kokoinen nainen, lyhyehkö ja hoikka. Silmien ja hiusten värillä ei niin väri, ei mielellään tatuointeja. Luonteeltaan huumorintajuinen, luotettava ja vähän hölmö, koska niin minäkin olen, eikä nainen saisi olla mikään Justiina, joka kyttää kotona kaulin kädessä perääni. Nainen saisi olla myös vähän sosiaalisempi tapaus, koska itse olen ihan onneton tutustumaan uusiin ihmisiin, joten vaatisi naiselta aloitteellisuutta että edes tutustuttaisiin.

Tyytyisin naiseen, joka on normaalin kokoinen, luonteesta en tinkisi oikeastaan mihinkään suuntaan, koska ei me muuten tultaisi alkuunkaan juttuun.

Oma taso on on varmaan jotain keskitason alempaa puoliskoa. Lasken itseni kuitenkin sinällään melko normaaliksi kansalaiseksi kun pärjään omillani, mutta sitten taas olen yksinäinen ja vähän outo hyypiö jolla ei ole naiskokemusta. En enää ihan täysluuseri, mutta melko lähellä sitä kuitenkin. Mutta haaveiluhan ei ole kiellettyä, vaikka mielenterveyden kannalta se ei niin hyvää teekään.

Terveisin Naispelko27

Lyhyt ja hoikka on ihan normaali :)

Vierailija
24/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen nätistä ja hoikasta urheilullisesta 7/10 naisesta

Voisin tyytyä 6/10 naiseen

Oma tasoni on varmaan jotain 6.5/10

Minusta kiinnostuu kuitenkin huonokroppaiset liikkumattomat ei-nätit 5/10 naiset joten olen vastentahtoisesti sinkkuna

Vierailija
25/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eron jälkeen haaveilin, ettei enää ketään ikinä. Keskityn lapsiin ja uraani. Takana lähisuhdeväkivaltaa sisältänyt, koko aikuiselämäni kestänyt parisuhde.

Mitä sain ihan pyytämättä? Minua (huomattavasti) nuoremman, lapsettoman miehen, joka palvoo minua maasta taivaisiin. Eikä siinä vielä, järjettömän komean sellaisen. Joo, kuulostaa av-mammojen haaveilulta, mutta näin kävi.

Minä en ollut valmis tyytymään enää mihinkään. Niin liikaa olen nähnyt ja kokenut. Ja silti tähän joku tuli, jonka kanssa on vain hyvä olla. Joka rakastaa ja välittää, ja jonka kanssa myös kaikki muukin natsaa.

Itse olen kahden lapsen opiskeleva vuoroviikkoäiti. Opiskelupaikkani on kyllä hyvin arvostettu ja "tuo statusta". Ennestään minulla on amk tutkinto. Ilmeisesti olen todella kaunis ja miesten mieleen, koska vientiä oli loputtomasti eron jälkeen. En ole koskaan osannut ajatella niin, kun olen aika luonnonlapsi ja exaviomies ei koskaan sellaista tuonut esiin minusta. Olen varmaan vähän sellainen elämän nujertama, äärettömän kiltti ja sinnikäs, koska aika kovan prässin olen käynyt elämässä läpi.

Nyt vaan tosi kiitollinen. Kiva ettei tarttekaan olla loppuelämää yksin niinkuin suunnittelin.

Vierailija
26/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, hauska, seikkalunhaluinen, ystävällinen, silmää miellyttävä, luotettava, kunnianhimoinen, terveelliset elämäntavat, rehellinen, antelias, lapsirakas, eläinrakas, sängyssä yhteensopiva, rennon elämänasenteen omaava, kunnioittava, rakastava.

Mistään noista en tingi.

Vierailija
27/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Lyhyt ja hoikka on ihan normaali :)

Mielestäni haaveilen aika tavallisesta naisesta, eikä sinällään vaatimukseni ole mitenkään pilviä hipovan korkeita. Normaalilla tarkoitin lähinnä sitä, että ei ole kauhean ylipainoinen. Ehkä olen sitten liian pinnallinen, mutta suuri ylipaino ei kauheasti sytytä, enkä itsekään ole ylipainoinen.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
28/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en perusta noista tasojutuista, minusta tärkeintä on se että ihmiset sopivat toisilleen ja heidän on luontevaa olla yhdessä. Ajatusmaailmojen pitäisi siis olla jossain määrin samanlaiset. Omalta kumppaniltani toivon empaattisuutta ja sitä, että hän osaa katsoa asioita muistakin näkökulmista kuin omastaan. Suhteessa molempien pitää saada olla omia itsejään, mutta kumpikaan ei saa olla itsekäs ja molempien on oltava kiinnostuneita oppimaan asioita toisistaan. Näillä pääsee aika pitkälle ja loppu on sitä kuuluisaa kemiaa.

Tasottoman tekstiä.

Tasoteoria vaikuttaa vain jos on alemman tason tai ylemmän tason. Suurin osa ihmisistä on niin keskitasoa ettei voi sanoa kumpi kahdesta ihmisestä on tasokkaampi. Niinpä normaalien ihmisten suhteet solmitaan yhteensopivuuden perusteella.

Vierailija
29/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge jo tasosi syvälle ja säästä meidät näiltä aloituksilta.

Vierailija
30/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile itseäni "tasokkaammista" naisista. Mielestäni tässä on avain onnelliseen pariutumiseen, joka varsinkin naisilta on nykyään hukassa. Haaveillaan kaikista lentäjäpankkiireista ja 190 senttisistä kirurgeista, ja miehiä tapaillessa ihmetellään kun kaikki miehet tuntuu ihan paskoilta. Oisko ehkä jotain korrelaatiota sen kanssa mitä yleisesti ajattelet ja mistä haaveilet?

Haaveilen naisesta, jolla on ainakin joku koulutus ja ainakin joskus ollut töissä, muttei ole mikään ekonomi-lakimies-lääkäri. Naisesta joka tykkää luonnosta,  ja joka olisi valmisi asumaan esim. Tampereen, Turun tai Jyväskylän kaupunkialueen laitamilla jossain semimaaseudulla rivarissa, ja jolla yleisestikin on sellaset ihmisenkokoiset haaveet. Toisaalta mielellään jotain hiukan tavallisesta poikkeavia kiinnostuksia tai harrastuksia, ettei pelkkiä Temppareita ja sometusta ja Tinderin suosituinta harrastusta viinikoiramatkustelua. Ulkonäöltä miellään luonnollinen mutta kuitenkin hiukan naisellinen, eli pitkät hiukset, ja pukeutuminen enempi linjalla hameita kuin collegepöksyjä. Ei tartte meikata, ja saa olla pullea (kunhan ei sairaalloisen lihava), mutta saa olla myös tikkulaiha, jos se on naisen oma juttu.

Jaa yksi juttu on ehdoton. Ei saa olla yh.

M/40

Vierailija
31/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin haaveilun ja tyydyn elämään yksin.

Vierailija
32/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen romanttisesta, empaattisesta miehestä joka on tasapainoinen ja saman arvomaailman omaava. Kestäisi mun outouksia ja myös heikkoja hetkiä (masennus, mutta hoitosuhde on). Pitäisi eläimistä. Kemia on tärkeää.

Tyytyisin mieheen, joka kelpuuttaisi mut ja ei rikkoisi psyykettä.

Vierailija
33/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että löytäisin minua rakastavan naisen. Tasapuolisen suhteen, jossa tuettaisiin toisiamme myös silloin kun tulee huonojakin hetkiä. Suhteen jossa voi puhua kaikesta. Muuhun en tyydy.

Oma taso: olla yksin.

M38

Vierailija
34/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, enkä tyydy. 

Ne on jo nähty ..

-Sinkkiş

Vierailija
35/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ainoastaan sen mitä haluan tai en mitään. 

-Sinkkiş

It´s my way, or highway 

Vierailija
36/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen yhdestä ainoasta tietystä miehestä, jonka taso on silmissäni tietysti 10+++. Kaikkien muiden taso on nolla.

Hän: aika ujo ja etenkin hiljainen, mutta alkujännityksen jälkeen oikein hyvää keskusteluseuraa. Ajoittainen sosiaalinen kömpelyyshän on sitä paitsi vain supersöpöä ja seksikästä. Fiksu. Tajuaa mun huumoria tai ainakin kiltisti nauraa jutuilleni. Hyvin kohtelias, esittää keskustellessa jopa vastakysymyksiä. Kunnollinen. Kiehtovat silmät. Liikunnallinen, joten kroppa luultavasti tikissä (en vaan tällaista osaa katsoa ts ei kiinnosta yhtään). Pituutta en tiedä, mutta ainakin eksääni pidempi eli yli 175. Matkustellut paljon. Ruskea tukka. Akateeminen tutkinto ja sen mukainen työ.

Minä: perusnätti, keskipitkä, hoikka. Pitkät hiukset ja klassinen tyyli. Luonteeltani olen ystävällinen ja huolehtivainen, vähän ns kympin tytön suorittajavikaa on kyllä eli teen liikaa niin töissä kuin vapaallakin. Tykkään lukea ja pohtia ja jutella, nämä ovat kolme lempiasiaani. Minulla myös on akateeminen tutkinto ja sen mukainen työ.

Tasoni on hänen silmissään nolla, koska ei ole minusta kuin kaverina kiinnostunut. Muiden mielipide on täysin merkityksetön.

Ja kukaan muu ei just nyt kelpaa.

Vierailija
38/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tai länsimaalainen (vaalea siis) mies. Normaalipainoinen, ei tupakoi eikä käytä usein alkoakaan. Perhekeskeinen mies, joka haluaisi useamman lapsen. Koulutuksella tai työpaikalla tms. ei väliä.

Itse olen suomalainen nainen, normaalipainoinen (bmi 19), en tupakoi enkä juo alkoholia lainkaan. Olen perhekeskeinen, rakastan lapsia ja ulkoilua. Lukio ja ammattikoulu suoritettuina ja seuraavaksi pyrin kohti yliopisto-opintoja. Tässä välissä olen ollut työelämässä ja palkkani suomalaista keskipalkkaa parempi (sekä säästöjä löytyy esim. talon/ asunnon käsirahaan yms.).

Koen siis toiveideni vastaavan omaa ns. tasoani.

Vierailija
39/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen nätistä ja hoikasta urheilullisesta 7/10 naisesta

Voisin tyytyä 6/10 naiseen

Oma tasoni on varmaan jotain 6.5/10

Minusta kiinnostuu kuitenkin huonokroppaiset liikkumattomat ei-nätit 5/10 naiset joten olen vastentahtoisesti sinkkuna

Nätti, hoikka, urheilullinen ja vain 7/10? Mit vit?

-

Minä haaveilen kauniista, urheilullisesta, ja hoikasta naisesta, joka on kyllä mielestäni 9,9785/10 tai pyöristetään mieluummin täydeksi kympiksi. Ai niin, on fiksu, mukava ja hyvää seuraa. Tapaillen häntä.

Eikä täs kyllä muita ole ollut tyrkyl- tarjolla, enkä ole muitakaan katsellut. Tietty täys kymppiä on aika vaikea ylittää. 😎👍

Oma tasoni taas on - ei kauhean vahvaa hajua - hyvänä päivänä tuntuu 9+:lta ja huonona 0,001:ltä.

Huonoja päiviä on ollut harvassa sen jälkeen kun aloin tapailla tämän "kympin" kanssa.

Ei sillä, että kukaan tasoteoreetikko ajatuksiini pystyisi vaikuttamaan, mutta: Tasoteroeetikko! Go!

😂🤣

Vierailija
40/42 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää unelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme