Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä katkeruudesta pääsee yli?

Vierailija
26.02.2014 |

Olen 19v tyttö. Vuosi sitten tapasin ensirakkauteni. Vietin kaikki hetkeni miehen kanssa. Sitten muutti 400km päähän ja osti oman yrityksen. Lainasin hänelle 5000e. Kävin joka viikonloppu miehen luona ja mulla meni siihen todella paljon rahaa. Mies oli aina töissä 10-24.00, ei mua haitannut. Hän puhui aina tulevaisuudesta kun sitten menee paremmin. Mietin miestä kaiken aikaa. Ostin lahjoja, yritin piristää. Mieheltä en ikinä saanut mitään.

Sitten sain selville että mies yritti kännykällä iskeä 30 naista ja etsi netistä oma paikkakuntalaisia naisia ja lisäsi niitä facebookiinsa.

Mies ei ikinä ottanut vapaata kun olin hänen kanssaan. Sitten halusi erota ja heitti mut pois kuin roskan, maksoi kyllä velkansa...

Mutta aikaa ln jo kulunut 2kk ja tunnen hirveää katkeruutta. Heti kun erosimme, mies lähi laivalle ja ulkomaille. Vuoden kävin joka viikonloppu 400km päässä hänen luonaan ja sina lupaili että me lähdemme kohta, ottaa vapaata ja sitten menemme jonnnekkin. Nyt tuntuu pahalta että annoin miehelle kaiken, ja hän vain heitti mut pois. Päätti erosta yhtäkkiä, eikä enää puhunut sanaakaan mulle

:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa. Muista jatkossa, ettet enää ikinä suostu olemaan pelkkä antaja!

Vierailija
2/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainasta on jotain dokumentteja (tilisiirto jossa lukee "laina") niin laita nyt edes ne maksamaan takaisin. 

Muuten kannattaa vaan ottaa opiksi ja odottaa että aika tekee tehtävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs olit niin hölmö, että uhrasit aikaa tyyppiin, joka selvästikään ei ollut edes kiinnostunut sinusta. Kannattaisi ehkä ottaa tuosta opiksi, eikä enää antaa toistua.

Vierailija
4/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mutta mies oli ensimmäinen mieheni, ja oli todella hyvä puhumaan. Joka ilta puhui tulevaisuudesta..

ap

Vierailija
5/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, et ole ainoa hölmö!

Tiedän lähes vastaavanlaisen tapauksen, mutta pummi-mies jätti velat maksamatta ja kävi vielä kostoksi erosta hajottamassa nuoren tyttöystävänsä asuntoa, kun miehellä vielä oli sinne avaimet. Mies tosiaan liehitteli + nussi muita naisia ja läheisten varoitteluista huolimatta nainen (tai pitäisikö sanoa tyttö), ei uskonut. Sitten joku toinen nainen kertoi tytölle miten asiat todella olivat, todisteiden kera.

Vierailija
6/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän maksoi kyllä velat takaisin. Mutta tuntuu todella tyhmältä kun kävin siellä miehen luona niin usein, ja ostelin lahjoja ym muuta, mutta mies ei tehnyt mulle mitään.

ap

Vierailija
7/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingosta viisastuu. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän