Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun palkkatilastot julkaistaan, huomaa taas hyvin kuinka miehet pyörittävät tätäkin maata ihan vaan omaa mainiouttaan, niin kuin itse asiassa kaikkialla muuallakin lännessä

Mulla ei muuta
07.11.2020 |

Keksivät ja kehittelevät kaikenlaista jolla sitten markkinoilla on kysyntään ja tienaavat sitten sen mukaan. Maksavat valtavat verot ja työllistävät ihmiset. Joku omaisuutensa perinyt nainenkin vahingossa listoilla ilman omaa panostaan ja ansiotaan.

Näin se sitten näkyy kun naisilla puhetta riittää vaan ne näytöt taas puuttuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pointti oli?

Vierailija
2/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Seuraava aihe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pointti oli?

Että sinäkin asian painat mieleesi.

Vierailija
4/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Kerroin tuon tyttärelleni jo alakoulussa ja kehoitin panostamaan matikkaan, tiedeaineisiin ja kieliin. Itsekin olen insinööri.

Vierailija
5/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei naisten kouluttautuminen oikein näy missään. Taino tutkintoinflaatiossa jossain virastoissa kyllä kun sihteeritkin ovat maistereita.

Vierailija
6/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä aloittajat ja monet kannattajistasi himoitsevat miehiä siinä, missä minäkin. 

Pidän kiinnostavana sitä, ette näe naisten osuutta yhteiskunnan pyörittämisessä. Ehdotan, että juttelet jonkun tuntemasi naisen kanssa - tarkoitan äitiäsi - tilanteesta. Toivottavasti hän osaa selittää sinulle tilanteen. :)

N

Vierailija
7/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Kerroin tuon tyttärelleni jo alakoulussa ja kehoitin panostamaan matikkaan, tiedeaineisiin ja kieliin. Itsekin olen insinööri.

Pidän mielenkiintoisena sitä, että vain miesten hallitsemia asioita arvostetaan.

Harmi, että terveydenhuolto on retuperällä, kun ihmisiä hoivaavia osaajia ei arvosteta.

Vierailija
8/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän mielenkiintoisena sitä, että vain miesten hallitsemia asioita arvostetaan.

Harmi, että terveydenhuolto on retuperällä, kun ihmisiä hoivaavia osaajia ei arvosteta.

Ehkä, mutta yksilö pelaa niillä pelimerkeillä joita on jaossa ja petaa itse oman uransa. Jos tytöt hakeutuvat miesvaltaisille aloille (ja ohittavat monet miehet kilpailussa) alkaa niiden hoivapuolen töidenkin palkat nousta, jotta saadaan työvoimaa.

Vierailija
9/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät huolen, että muilla naisilla menee vähintään yhtä surkeasti kuin itsellään.

Vierailija
10/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pointti oli?

Tässä on yksi syy miksi naisia ei siellä listoilla juuri ole.ei mitään ymmärrystä syy-ja seuraussuhteista.

Vierailija
11/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miten ihan tavikset ottavat kunniaa muiden miesten tekemisistä, vaikka itse eivät ole saaneet yhtään mitään aikaan. Kun huomauttaa, että vangeista on suurin osa miehiä, aletaan etsiä naisten tekemiä rikoksia - miksi ei olla valmiita ottamaan kunniaa siitä, että miehet niistä rikoksista kuitenkin valtaosan tekevät? Vaikka miehet ovat tehneet suurimman osan keksinnöistä - joista osan todellakin olisi saanut jättää keksimättä - niin tavallisella miehellä ei ole mitään oikeuttaa  ottaa kunniaa muiden tekemisistä, omistaan vai. 

Vierailija
12/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä retuperällä ole.

Vierailija
13/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen naispuolinen insinööri. Ihan siitä syytä, että minusta ei ole mihinkään naisvaltaiselle alalle. Insinöörin työ on helpohkoa ja palkka vastuuseen nähden ihan kiva. Amk oli lastenleikkiä, helpompaa kuin lukio. 

Vierailija
14/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä retuperällä ole.

On verrattuna siihen, että insenjööreille ja dilpoomiinsenjööreille maksetaan miljoonia erilaisista epäonnistuneista rakennuksista, joissa hinta-arviot ovat suossa. "Rakennamme länsimetron x miljoonalla eurolla tai korjaamme OLUMPPIAstadionin x miljoonalla eurolla.

Uuuuups, mokasimme ja budjetti yllättäen moninkertaistuu." 

Hehe.

Vierailija
15/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se Olkiluoto on valmis? 

Vierailija
16/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on luotu työtä tekemään. Naiset ainoastaan toivovat almuja tasa-arvon nimissä.

Ei käy.

M31

Vierailija
17/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos se Olkiluoto on valmis? 

E kai sitä valmiiksi tehdä, palkka juoksee koko ajan.

Vierailija
18/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisinsinööri. Ammatin vaihto johonkin muuhun on käynyt monta kertaa mielessä, koska miehillä tuntuu olevan paljon paremmat mahdollisuudet edetä tällä koulutuksella.

Vierailija
19/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miten ihan tavikset ottavat kunniaa muiden miesten tekemisistä, vaikka itse eivät ole saaneet yhtään mitään aikaan. Kun huomauttaa, että vangeista on suurin osa miehiä, aletaan etsiä naisten tekemiä rikoksia - miksi ei olla valmiita ottamaan kunniaa siitä, että miehet niistä rikoksista kuitenkin valtaosan tekevät? Vaikka miehet ovat tehneet suurimman osan keksinnöistä - joista osan todellakin olisi saanut jättää keksimättä - niin tavallisella miehellä ei ole mitään oikeuttaa  ottaa kunniaa muiden tekemisistä, omistaan vai. 

No tämä ketju nyt ainakin on aloitettu siinä  hengessä, että välillä jotain hyvääkin miehistä.

Vierailija
20/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä esim. Anne Berner sai paljon tuhoa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän