Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmat palstailijatyypit

Vierailija
26.02.2014 |

Listataanpa keskustelupalstoilla esiintyviä ärsyttävimpiä palstailijatyyppejä:

-Hajusteherkkä "Saunanraikas nainen on paras ja miehetkään eivät tykkää hajuvedeltä lemuavista naisista"

-Pikkurintainen: "Parempi pienet ja kiinteät kuin isot ja löysät"

-Biologinen äiti: "Lapsi ei käyttäydy huonosti, vaan reagoi isän uuteen bitch-naisystävään"

-Pyhimys: "Minä pelastaisin naapurin lapset tulipalosta vaikka itse kuolisin"

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on tarve korostaa paremmuuttaan verhottuna "muka vaatimattomuuteen": "Ihan hirveää kun olen niin kaunis, että kaikki miehet ihastuvat minuun ja valokuvaajat haluavat kadulla ikuistaan kasvoni. Lisäksi on tosi kurjaa olla rikas ja voida ostaa mitä ikinä haluan, kun muut tulevat kateellisiksi. Minulla on tosi rankkaa!"

Vierailija
2/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten, kuninkaallisten, blogistien ja muiden itselle täysin tuntemattomien ihmisten elämästä vouhottajat. EVVVK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilijat.

Vierailija
4/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vituttaa se hajusteneurootikko, joka spämmää jokaiseen hajuvesiä käsittelevään ketjuun sen iänikuisen viiden metrin pituisen blogikirjoituksen.

Vierailija
5/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osahan täällä on ihan hiton ärsyttäviä nautoja.

Vierailija
6/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää hajuspämmin lisäksi "siis oikeestiko" aloitukset.

Vierailija
7/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalta karannut jonne.

Vierailija
8/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskifoobikko.

Vierailija
9/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväiset Marttyyrimammat jotka on LUUSERImiestensä kanssa tai pikemminkin roikkuvat heissä, vaikka nämä ukot pettää, karkailee, pitää exien kuvia tallessa, pitää exiä facebook-kavereina, kantaa kortsuja taskussa, eivätkä huomioi lapsiaan tai kohtelee lapsia eriarvoiseksi jne. Sitten nämä marttyyrimammat availee täällä aiheesta pitkiä valitusketjuja.

Vierailija
10/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se outo mielitautinen/hallusinoija joka kuvittelee olevansa bloggaaja (vaikka ei omista blogia eikä varmaan osaisi sellaista ylläpitääkään) mutta kokee kaikki blogiavaukset henkilökohtaisuudeksi ja suureksi vääryydeksi ja teeskentelee bloggaajaa kun haluaa av:ltä ketjun pois. Hokee jatkuvasti muille heti kun saadaan hyvää juttua aikaiseksi että "minä ilmiannoin tämän ketjun". Minä minä minä.

Bloggaajat ovat olleet ihmeissään että kuka ilmiantaa heidän omia avaamia ketjuja täällä kun he eivät ole sitä itse tehneet, no tuo tietty tapaus tottakai!

Vierailija
11/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen hurmosmamma jonka mielestä et ole äiti jos et ole synnyttänyt lasta oikeasti, vaan hänen mielestä sellainen jolle tehdään sektio ei ole oikea äiti koska lapsi leikattu heistä ulos!

Vierailija
12/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:25"]

Huoraämmät. Eli ne rasittavat kusipäät jotka luulee että kaikki mitä ne paskantaa näppäimistöltään muille nähtäväksi, olisi muka fiksua tai mielenkiintoista luettavaa.

Wt-YH:t, jotka lesottavat sillä että uskaltavat syödä eineksiä, ja että lapset käyttävät vaan kirppisrääsyjä jms. Wt-paskaa.

Läskiämmät. Eli ne laardiperseet, jotka luulee että muita kiinnostaa niiden läskitavat. Ei, meitä ei kiinnosta. Olkaa läskit hiljaa ja pysykää kotonanne syömässä vaikka pizzataksin rasvalättyjä, kunhan ette tule meidän eteemme, edes täällä internetissä.

[/quote]

Aaa, kas, näettekö. Nautatutkaani läsähti heti yksi oikein kookas ja valtoimenaan remuava yksilö. Siis just tätä mä tarkoitin. :D

6

Vierailija
13/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seko, pimeä takinkääntäjätyyppi, joka tulee ketjuun juttelemaan mutta sitten haastelemaan jos vastaukset eivät miellytä. Esimerkiksi johonkin pakkoruotsiketjuun vänkäämään vastaan ruotsin kielen puolesta vaikkei olisi suomenruotsalainen eikä todennäköisesti osaa kahta sanaa enempää ruotsia. Sanoo jotain typerää, joku heittää takaisin paremman jutun perusteluineen, mutta tämä ei kestä sitä että hänelle sanoo vastaan vaan alkaa riehumaan ja lopulta huutelee "olet kouluttamaton roskasakkiäiti ja sinulta pitäisi ottaa lapset pois", vaikka hänelle sanoo että olen koulutettu ja minulla ei ole lapsia niin se jatkaa tuota että "tiedän että olet kouluttamaton wt äiti ja lapset pois!" :D

Vierailija
14/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma kitisijätyyppi, joka tekee aloituksia "Onko se ja se pettämistä?" ja "Missä menee pettämisen raja?" No ajatelkaa itse, puhukaa puolisonne kanssa ja määritelkää itse ne rajat, herrajumala!

Ja tietysti hajustespämmääjä, jonka kilometripostaus hankaloittaa ketjujen lukemista. Silkkaa kiusantekoa.

Vierailija
15/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

97,6 ja rapakunnossa-dieettaaja.

Vierailija
16/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omastaan tai muiden ulkonäöstä vouhottavat. Wt-hössöttäjät. Yli-innokkaat äidit. AMK-tutkinnosta valittavat. Päiväkodin tätejä haukkuvat. Ihmiset, joita eivät osaa kirjoittaa oikein. Jatkuvasti dieeteistään raportoijat. Blogivouhottajat ja Pipsan stalkkeri.

Vierailija
17/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä joka ikiseen ketjuun sen wt:n jotenkin ymppäävät!

Vierailija
18/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Turhan naputtajat

-Henkilöt, jotka vastaavat kysymykseen mutta eivät vastaa mihinkään (tyyliin "no kato googlesta")

-Tahallaan veemäiset henkilöt, joiden motiivina vain loukata muita omaksi ilokseen

-Yms. muut toopet, enemmän tai vähemmän  typerillä/ilkeillä/inhimillisyyttä tahraavilla tarkoitusperillään

Hyvä vinkki nettikeskusteluun olisi tämä: Sanoisitko samoja asioita ääneen omana itsenäsi, kuin mitä kirjoitat anonyymisti? Haluaako oikeasti joku kuullakkin komenttisi?

Vierailija
19/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo täällä vähemmän nätisti muotoili: laardiperseet. Joiden mieskään ei tykkää mistään anorektikoista (eli normaalipainoisista).

Vierailija
20/38 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:01"]

Hyvä vinkki nettikeskusteluun olisi tämä: Sanoisitko samoja asioita ääneen omana itsenäsi, kuin mitä kirjoitat anonyymisti? Haluaako oikeasti joku kuullakkin komenttisi?

[/quote]

Tämän palstan suola on se, että tänne voi purkautua täysin anonyymisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan